PDA

View Full Version : Nieuwe Koch 19"????



rupke
12 april 2009, 09:44
Hoi,

Ik dacht ik ga even polsen. Wat zouden jullie er van vinden als koch met een 19" pre amp op de markt zou komen. Ze hebben in het verleden wel de kv50 als 19"gehad, maar met de huidige inzichten en techniek zouden ze nu een mooie versie op de markt kunnen zetten. Het liefst 1 he hoog (maar dat is mijn eigen voorkeur).

Laturs

Rupke

dml
12 april 2009, 10:22
Ik meen me te herinneren dat die plannen er allang waren maar door de opkomst van plug & play (combo, head, cab + pedal FX) en het minder populair worden van 19", zijn die plannen in de ijskast gezet. Als ik het goed heb, waren de ontwerpen voor zowel een 4-kanaals 2HE als een 2-kanaals 1HE preamp al zo goed als klaar.
De KV-serie is inderdaad 19" maar herbergen zowel een pre- als poweramp. Er is ook heel even nagedacht over een KV-preamp, de KVP-1 (ong. 15 jaar geleden). Deze is speciaal voor George Kooymans gebouwd en ik meen dat voor deze preamp ook produktieplannen klaarlagen maar dat is ook niet doorgegaan.

vinni
12 april 2009, 10:41
Misschien een leuke vierkanaals modulaire preamp op twee HE met tube FX-loop? :cheerup:

Gat in de markt nu de Egnaters niet meer leverbaar zijn in NL.

Vinni