PDA

View Full Version : fender jagstang



A3
20 maart 2003, 16:45
Weet er iemand eigenlijk of ze nog gemaakt worden? Op de site van fender vond ik niets over in mexico gemaakte fenders (wat ik wel raar vond) en ik vraag het mij af. ik heb hier op het forum al verschillende reacties gekregen omdat ik er één heb, is hij dan zo zeldzaam eigenlijk? toen ik hem heb gekocht (96 of 97) wist ik 2 winkels die hem hadden dus ik heb er nooit bij nagedacht of hij nu zeldzaam is of niet.

Negative K3 fan
20 maart 2003, 17:04
Mexicaanse fenders zijn zeker niet zeldzaam en op de fender site staan de mexicaanse fenders wel, ze zeten er alleen niet zo duidelijk bij dat ze uit mexico komen.

crypticon
20 maart 2003, 18:46
ik vind de jagstang echt de geilste gitaar op aarde, geen antwoord op de vraag maar k wilde het even kwijt :smile:

Negative K3 fan
20 maart 2003, 18:54
Owww, het gaat over jagstangs, ik weet niet waar die allemala zijn gebruikt en voor info over jagstangs moet je de search maar gebruiken, er zijn al heel veel topics over geweest.

A3
20 maart 2003, 20:05
ik heb juist de zoekfunctie gebruikt en er is inderdaad al wel wat geschreven over dit gitaartje, het is grappig hoe mensen de gitaar afbreken, en dan andere mensen ze toch per se willen hebben. Ik vind ze dus ook slecht, en de mijne is dan nog in slechte staat, dus dubbel slecht:)

Maar ik wil nog steeds weten of hij nog gemaakt word, en of nu echt zeldzaam is. Afgaande van de moeite die sommige forumgangers hebben moeten doen om hem te verkrijgen was hij toch niet zo gemakkelijk te vinden.

Reindah
20 maart 2003, 20:13
Hij wordt niet meer gemaakt, is daarom zeldzaam, maar hij is kwalitatief niet goed, dus de prijs gaat er niet (explosief) van omhoog