PDA

View Full Version : Behringer PB1000



kenx
11 april 2009, 01:24
Hallo,

Is de Behringer pb1000 ook geschikt voor boss-pedalen, en blijft de stroom dan kloppen voor elk pedaaltje, of is dat bij Behringer anders?

Mvg,

Kenny

kenx
11 april 2009, 10:59
Niemand die hier een antwoord kan op geven?

Mvg,

Kenny

hugo123
11 april 2009, 11:07
Ja, dat is hij, het is toch gewoon een 9volt voeding, dan kun je er een daisychain op aansluiten en al je pedalen voeden!

kenx
11 april 2009, 12:59
Hoy,

Dus de boss pedalen passen er ook in?


grtz

Swan
11 april 2009, 14:27
soms hoor je de kloppende stroom door je pedalen...klopklop....klopklop...

WillemdaGuide
11 april 2009, 16:02
geen idee, maar een berhinger pedaal past wel prima in een boss case...

kenx
11 april 2009, 16:09
soms hoor je de kloppende stroom door je pedalen...klopklop....klopklop...

????????????????????

RobertoL
12 april 2009, 09:54
Wat bedoel je, Kenny?

1. De stroom klopt, is goed, de pedalen krijgen genoeg stroom om optimaal te functioneren.

2. Het staat allemaal onder stroom, net als bloed door een mensenlijf.

kenx
12 april 2009, 19:23
En de BCB-60 is dat gewoon pedaaltjes erin en aansluiten, of moet ik adapter oid appart erbij kopen?

Mvg,

Kenny

kenx
13 april 2009, 19:30
Hoy jongens,

Ik ben dan maar voor de BCB-60 gegaan. Tenslotte heb ik ook nog maar 3 pedaaltjes... denk dat dat een goede keuze is.

Toch bedankt,

Kenny

rambags
4 maart 2024, 23:13
Dag allemaal,

Ik speel al jaren tot volle tevredenheid op de Behringer PB1000 pedal board. Maar onlangs begon het ding te storen. Qua technologie is het een simpel apparaat, ik zie intern geen draden die los kunnen schieten. Toch heb ik storing. Tijdens het spelen kraakt het geluid en het valt regelmatig uit. Een schop tegen de board helpt, maar is natuurlijk niet de bedoeling. De afzonderlijke pedalen zijn het probleem niet en ook de bekabeling die ik gebruik. Heeft iemand enig idee wat er mis kan zijn?

Dank voor het meedenken.

duckman
5 maart 2024, 00:12
storen als in geluid valt weg, brom of iets anders? Of storen als in de voeding en hij ineens geen stroom meer?


Dag allemaal,

Ik speel al jaren tot volle tevredenheid op de Behringer PB1000 pedal board. Maar onlangs begon het ding te storen. Qua technologie is het een simpel apparaat, ik zie intern geen draden die los kunnen schieten. Toch heb ik storing. Tijdens het spelen kraakt het geluid en het valt regelmatig uit. Een schop tegen de board helpt, maar is natuurlijk niet de bedoeling. De afzonderlijke pedalen zijn het probleem niet en ook de bekabeling die ik gebruik. Heeft iemand enig idee wat er mis kan zijn?

Dank voor het meedenken.

Duhsjaak
5 maart 2024, 09:42
Ik zeg, eerlijk gezegd, begin bij het begin.
Verreweg de meeste losse contacten of draadbreuken vinden hun oorsprong in de kabel of het ‘gat’ waar je de plug insteekt.

Dus:
Kabel wisselen
Doet ie het dan nog?
Aan de kabel in je pedaal prutsen

Als ook dat geen verbetering geeft kan er een los contact in voeding of pedaal zelf zitten.
Voeding wisselen is betrekkelijk simpel. Pedaal ook, maar dat kost meer knaken. Meestal de kabel dus……
Vriendelijke groet, Gus