PDA

View Full Version : Hulp bij doormeten nodig



jsg1401
9 april 2009, 16:32
Is er misschien iemand die mij kan vertellen hoe ik al mijn onderdelen moet doormeten? Ben je daarvoor volt amperemeter nodig, of multi voor beide? En wat voor draad kan je het beste gebruiken voor de 'wiring'?

erwin_ve
9 april 2009, 17:43
Is er misschien iemand die mij kan vertellen hoe ik al mijn onderdelen moet doormeten? Ben je daarvoor volt amperemeter nodig, of multi voor beide? En wat voor draad kan je het beste gebruiken voor de 'wiring'?

Je kan meer info geven en een topic minder openen. http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=121444

Wat wil je precies doormeten, wat wil je bedraden?

Duff
10 april 2009, 09:19
zelfde vraag als in je vorige topic

Wat wil je precies doormeten? Voor verschillende onderdelen heb je verschillende instrumenten nodig

don marco
10 april 2009, 11:57
onderdelen van wat?

multimeter is t beste : R - V - (mss C) meten.. komt ge al n eind mee

ligt eraan aan wat ge aant werken zijt, een effect dan komt ge met heel dun draad toe 0.14mm^2 ofzo, buizenbak doe maar zo rond de 0.50mm^2

zoeken kan geen kwaad, en meer uitleg geven al helemaal niet..

yuuu

MattellicA
11 april 2009, 02:10
kunde gij is wa doadelaaker klappen ofzoewe? :seriousf:

Ben zelf een grote fan van het dialect, maar niet op forums :soinnocent:

don marco
15 april 2009, 16:40
excuseer? dat is helemaal geen dialect. 'ge zijt' .. dat is toch niet onverstaanbaar of wel?
als ge niet verstaat wat ik hier heb gezegd ja dan ligt het probleem toch bij u sorry

hole
15 april 2009, 16:46
onderdelen van wat?

multimeter is t beste : R - V - (mss C) meten.. komt ge al n eind mee

ligt eraan aan wat ge aant werken zijt, een effect dan komt ge met heel dun draad toe 0.14mm^2 ofzo, buizenbak doe maar zo rond de 0.50mm^2

zoeken kan geen kwaad, en meer uitleg geven al helemaal niet..

yuuu
Als TS deze vraag moet stellen, adviseer ik hem van harte om NIET ik herhaal NIET in een buizenbak te gaan prutsen

bert k
15 april 2009, 16:57
Topic is ernstig dubbel, dus slotje.