PDA

View Full Version : "Zegt dat nie waar is"



ellisvertellis
9 april 2009, 15:30
Op de nieuwe single van Clement Peerens Explosition (CPeX) heeft Clement, buiten weer een geweldige tekst, een andere sound dan op zn vorige album. Volgens mij speelt hij op een single-coilgitaar en niet op zijn omgekeerde flying V die je op de cover ziet. Het klinkt als een strat op een Marshallversterker... :gitarist:

Wat denken jullie?

http://www.cpex.be/zegtdatniewaaris

rock 'n roll
9 april 2009, 15:38
Ik meen mij te herinneren clement peerens ooit eens op een jaguar achtige gezien te hebben. Meestal inderdaad over een marshall.

rufus
9 april 2009, 15:48
ik heb hem een strat zien gebruiken voor dat nummer

KamikazaGuitar
9 april 2009, 16:16
wat een ontzettend lelijk ding trouwens, zo'n omgekeerde flying v. echt ongelooflijk :seriousf:

ellisvertellis
9 april 2009, 16:17
En die Marshall? Waarschijnlijk gewoon een plexi ofzo... Toevallig ook daarop gelet?
Klinkt toch vet he, niet?

Grtz!

RobertoL
9 april 2009, 16:36
wat een ontzettend lelijk ding trouwens, zo'n omgekeerde flying v. echt ongelooflijk :seriousf:
Heb jij even geluk. Er zijn er maar een stuk of duizend (of zo'n ander mooi rond getal) van gemaakt, dus de kans dat je er een (toevallig) een keer in het echt gaat zien is vrij/zeer klein.

Het klinkt trouwens wel nice, het gitaargeluid dan.

JeanPaul du Vinnie
9 april 2009, 16:40
Toen ik ze live zag in september speelde hij over een Mesa, een Mark of een DC, alleszins zoiets van vormgeving... bevestiging kan ik geven het optreden eind april :)

rock 'n roll
9 april 2009, 17:15
Net humo aan het lezen en daar staat hij op de foto met een strat dus dat zal het dan wel zijn.