PDA

View Full Version : Verplaatsen discussie



Klaster
9 april 2009, 12:12
Hoe kan ik een discussie naar een andere groep verplaatsen of kopieren. Het onderwerp past namelijk in twee groepen.

hole
9 april 2009, 12:25
Dat kan je niet. Verplaatsen kunnen alleen de mods (moderatoren).

Twee dezelfde topics in twee verschillende subfora is niet toegestaan (volgens mij).

Kies voor het meest toepasselijke subforum en plaats het daar.

Klaster
9 april 2009, 12:41
Oke, duidelijk.

Ik laat het bericht wel even staan en als er niets gebeurd dan kan ik het altijd nog verwijderen en opnieuw ergens anders plaatsen. Hoewel dat wellicht ook verboden is, ik wacht eerst even af.

bert k
9 april 2009, 12:44
Welke discussies gaat het over? Dan kijk ik wel even.

Klaster
9 april 2009, 12:50
De discussie heet: fasedraaier puzzel

Het staat nu in de groep: werkbank... en hoort wellicht thuis in de groep vintage versterkers .... omdat het onderwerp betrekking heeft op een circuit uit een oude (1963) egmond versterker.

bert k
9 april 2009, 12:55
Is een beetje naar keuze, maar ik zou idd zeggen dat hij goed staat. In de Werkbank zitten de echte soldeerders, en ook veel ervaring met vintage.

hendrix2
9 april 2009, 13:02
Als je het overigens écht ergens anders wil zien, kan je steeds een pm'tje sturen naar een van de mods van dat onderdeel of een van de supermods (Mitch, Bert, Mithrandir en Han S) het is voor hen een kleine moeite om het onderwerp te verplaatsen :)

Maar zoals bert al aangeeft, zal het onderwerp daar wel goed staan.

Klaster
9 april 2009, 13:16
Helemaal duidelijk, het onderwerp is een typisch soldeerdingetje dus staat het daar goed.

Allen bedankt voor de informatie.