PDA

View Full Version : Veldhoven (Eindhoven) Metallica Cover-band: Bassist en Drummer gezocht



JimiDylan
8 april 2009, 23:58
Ik en een goede vriend van mij gaan een Metallica cover-band oprichten. Het word voor ons alletwee ons tweede project, aangezien hij zijn eigen metalband heeft waar hij leadgitarist is, ik heb een alternatief rock project waarin ik leadgitarist/zanger/schrijver ben. Hij zal dan ook de rol van Kirk Hammett op zich gaan nemen, terwijl ik de heer Hetfield zal vertegenwoordig. Wij zijn dus nog op zoek naar een bassist en een drummer. We zijn van plan serieus te gaan giggen, en er dus ook wat geld mee gaan te verdienen. We hebben alvast een lijst gemaakt van de nummers die we in ieder geval willen gaan spelen:

Seek and destroy
Master of Puppets
Creeping Death
Fade to black
For whom the bell tolls
Fuel
Sanitarium
King Nothing
Battery
Jump in the fire
Damage Inc.
Sad but true
Enter sandman
The thing that should not be

We willen het liefst gaan repeteren in Veldhoven, aangezien we daar alletwee wonen, maar mensen uit Eindhoven en dergelijke kunnen natuurlijk ook meedoen. We zijn van 'gevorderd' niveau, en met een goede drummer en bassist zouden we alles vrij dicht moeten kunnen benaderen. We zijn allebei 19, dus het zou fijn zijn als je ook rond die leeftijd bent ;)
We willen zo snel mogelijk een keer jammen, lijkt je dit wat, stuur me dan even een PM ;)

sjakie1945
9 april 2009, 11:05
Hmm... lijkt me wel vet... ik wil graag bassen.. Eindelijk een opzich al vette coverband.

Alleen weet ik nog niet hoe ik het met vervoer ga regelen. Ik woon in Budel.



PM!!

HaroldA
9 april 2009, 11:31
Ga je dat op je "Mexican Fender Stratocaster Deluxe Player" doen? ;)

Anyway, ik heb een goede (=onze) drummer op dit topic gewezen... Succes met zoeken/vinden!

JimiDylan
9 april 2009, 11:34
Ga je dat op je "Mexican Fender Stratocaster Deluxe Player" doen? ;)

Anyway, ik heb een goede (=onze) drummer op dit topic gewezen... Succes met zoeken/vinden!

Nou, deze ga ik voor de repetities wel gebruiken, er zit een SD Hotrails in, en met mijn Marshall haal ik daar een heerlijke kill 'em all toon uit. Maar ik ben van plan een Gibson Flying V 67 Reissue in Classic White te kopen, maar ja, geld he ;) Ennuhm, thanks, ik hoor het wel van je drummer ;)

HaroldA
9 april 2009, 13:02
Ennuhm, thanks, ik hoor het wel van je drummer ;)

Bij deze: "hhmmmmmmmmm denk het niet, ik heb nu al bij na geen vrije tijd. Anders leek het me wel leuk."

JimiDylan
9 april 2009, 13:15
Bij deze: "hhmmmmmmmmm denk het niet, ik heb nu al bij na geen vrije tijd. Anders leek het me wel leuk."
Jammer, ach ja, komt goed ;)

HaroldA
9 april 2009, 13:19
Jammer, ach ja, komt goed ;)

Zeker jammer, want naast dat het een erg goede drummers is, is hij ook nog eens "Metallica fan" ;)

JimiDylan
9 april 2009, 13:31
Zeker jammer, want naast dat het een erg goede drummers is, is hij ook nog eens "Metallica fan" ;)

Ja die moeten we hebben he :P Kan hij ook het accent van Ulrich nadoen? :seriousf::P

HaroldA
9 april 2009, 13:34
Kan hij ook het accent van Ulrich nadoen? :seriousf::P

Nope. Hij komt uht Goooohl. (Goirle)

happynjitram
10 april 2009, 10:14
Ik zal wel willen bassen, maar helaas is het net wat te ver rijden! (dordrecht)