PDA

View Full Version : Vintage gitaarwinkels in Londen



Jay75
8 april 2009, 00:31
Ik ga binnenkort naar Londen en zoek eigenlijk een cherry 60's of 70's SG.
Ik weet dat er in Denmark street een aantal vintage winkels bij elkaar zitten want daar ben ik vorig jaar geweest, maar misschien weet iemand hier nog een toffe shop te zitten die ik over het hoofd heb gezien. Echt achteraf heeft geen zin, ik ben er maar even.

Het moet dus een winkel zijn waar ze SG's zouden kunnen hebben, vintage.

Agent_Smith
8 april 2009, 07:21
Nee, kzou het zo ook niet weten. Ik ken redelijk de weg daar, maar rondom Denmark St. is het enige wat ik zo weet.

Jay75
8 april 2009, 08:57
Okay, nou als iemand nog wat weet, let me know soon! :)

reinierscheffer
8 april 2009, 09:03
Buiten Denmark street hoef je het niet te zoeken, heb ik me laten vertellen en zo is ook mijn ervaring.
check Angel Music, in Denmark street.
Zit schuin tegenover Vintage and Rare Guitars. Je moet alleen ff een klein gangetje in en dan op een bel drukken, dan kan je naar boven en dan ben je dr. Dat is gelijk de reden waarom veel mensen die winkel over het hoofd zien.
Daar heb ik mijn hele mooie '74 strat vandaan. Goeie winkel, ze zeggen heel eerlijk als er iets met de gitaar is en daar prijzen ze het ook naar.

The Man Who Knew Too Much
8 april 2009, 09:45
Bij vintage and rare guitars hebben ze zeker wat je zoekt. Ik kijk geregeld op hun internetsite. Altijd een zeer mooi aanbod vintage gitaren, alleen niet goedkoop...

www.vintageandrareguitars.com

Jay75
8 april 2009, 09:59
De pond staat redelijk nu, 1,10 ofzo en je zal toch wel een beetje af kunnen dingen?

Ik moet m via Ryan-air mee terug nemen, mag die in de handbagage, heeft iemand daar ervaring mee? Zou kunnen dat je extra moet betalen, niet heel erg, zo zwaar is zo'n ding niet, maar meer omdat ze met koffers SMIJTEN.

Waarschijnlijk niet dat ik iets mee ga nemen, maar miss kan ik m anders beter laten verzenden vauit daar, maar just in (guitar) case !

Tjebbe_Z
8 april 2009, 13:31
Rare and Vintage guitars, ben ik geweest deze zomer en wat een relaxte winkel. Super service, 1 van die gasten die daar werkt heeft me zowat de hele gibson, fender en marshall geschiedenis uit lopen leggen, en die gitaren die ze daar hebben:crazyhappy: My god!

En je mag ook nog eens op bijna alles spelen! Wat wil een gitarist nog meer:strat:

Orgasmocaster
8 april 2009, 16:14
New Kings Road Vintage Guitar Emporium:
http://www.newkingsroadguitars.co.uk/guitarshop/Home.html
Veel vintage guitars. -
James Stevenson (van oa the Alarm en Chelsea) is hier mede eigenaar van.

frankpaul1
8 april 2009, 16:27
Ik zou hier achteraan gaan:

http://www.vintageandrareguitars.com/web/our-catalogue/Gibson/Electric-Solid-Guitars/item/5962

Jay75
8 april 2009, 21:21
Ik zou hier achteraan gaan:

http://www.vintageandrareguitars.com/web/our-catalogue/Gibson/Electric-Solid-Guitars/item/5962

Die is al verkocht helaas, ik had m al gemaild!

S9koen1F
8 april 2009, 22:20
Zou kunnen dat je extra moet betalen, niet heel erg, zo zwaar is zo'n ding niet, maar meer omdat ze met koffers SMIJTEN.

Waarschijnlijk niet dat ik iets mee ga nemen, maar miss kan ik m anders beter laten verzenden vauit daar, maar just in (guitar) case !

Volgen mij mag je hem gewoon meenemen.
Maar let er wel op dat er geen bonnetjes ofzo aanzitten, of ander bewijs dat je hem net gekocht hebt want dan moet je volgens mij wel meer betalen :S
Ligt er natuurlijk ook aan hoeveel je mee mag nemen.

Jay75
8 april 2009, 23:01
Dude, Engeland is binnen de EU hehe

frankpaul1
8 april 2009, 23:21
Die is al verkocht helaas, ik had m al gemaild!

Ah, zonde zeg. Vond ik een supermooie gitaar.

Jay75
8 april 2009, 23:37
Waarschijnlijk heb ik al iets beters gevonden ;)
Als het doorgaat volgende week foto's!

frankpaul1
9 april 2009, 00:02
Waarschijnlijk heb ik al iets beters gevonden ;)
Als het doorgaat volgende week foto's!

Wel met Vibrola hoop ik?? Dat maakt een SG echt af. Ben benieuwd.

DaveItUp
9 april 2009, 08:44
Jezus gast, je blijft echt maar doorgaan he! :) Hebben ze nog mensen nodig bij 't bedrijf waar je werkt? haha.

Ik zou voor een laat sixties sg junior of special in walnut gaan. Grote slagplaat. p90's vibrola.

reinierscheffer
9 april 2009, 15:39
is dit iets?

http://www.angelmusicguitars.com/Vintage_Gibson_Electric_Guitars/27-1964-Gibson-SG-Special.htm