PDA

View Full Version : FX Loop inbouwen in Tube Cricket



MattellicA
7 april 2009, 18:03
Aangezien ik in mijn ander topic weinig reactie krijg, hier een nieuw topic.

Het zit zo: ik heb een PCB voor een Tube Cricket gemaakt en ondertussen bevolkt. Nu zou ik er graag een FX Loop in willen... En aangezien die tussen pre en poweramp komt, moet ik dan gewoon de pad naar de input van de eerste stage van de 386 onderbreken en daar een jack tussen steken, geswitcht weliswaar?

Iemand antwoord?

Squier4ever
7 april 2009, 23:41
Aangezien ik in mijn ander topic weinig reactie krijg, hier een nieuw topic.

Het zit zo: ik heb een PCB voor een Tube Cricket gemaakt en ondertussen bevolkt. Nu zou ik er graag een FX Loop in willen... En aangezien die tussen pre en poweramp komt, moet ik dan gewoon de pad naar de input van de eerste stage van de 386 onderbreken en daar een jack tussen steken, geswitcht weliswaar?

Iemand antwoord?

jij verkoopt hier toch custom pedaaltjes? als je hier vragen over stelt zou ik ze bij jou niet kopen.

MattellicA
8 april 2009, 00:29
jij verkoopt hier toch custom pedaaltjes? als je hier vragen over stelt zou ik ze bij jou niet kopen.

Ik vraag toch niet dat je ze koopt? Nou, dit project is voor mezelf... Dus als niemand wil/kan helpen, mij goed... Proberen kan ook...

En wat die custom effecten betreft, daar heb je gelijk in, ze zijn niet geheel custom, maar de afwerking, opties e.d. is wel geheel zelf te kiezen. Zelf heb ik niet zoveel effecten nodig, maar doe wel graag aan zelfbouw, als dat dan zo erg is...

En BTW: ik verkoop hier geen custom effecten... Ik ben een forumlid dat per toeval effectenpedalen maakt...

Excuses voor het ongemak.

bert k
8 april 2009, 09:44
:makeup:
jij verkoopt hier toch custom pedaaltjes? als je hier vragen over stelt zou ik ze bij jou niet kopen.
Als je niks zinnigs bij te dragen hebt, post dan niet, asjeblieft.

kassie
9 april 2009, 00:13
er is op internet een schema te verkrijgen van de 'klein-ulator'. Ergens op een site van the brown sound. Zoek maar even op google. Ben nu te lui om zelf de link op te zoeken. Ik heb hem gebouwd als externe fx loop buffer voor m'n silver jub. Prachtig apparaat. Kan ook intern gebouwd worden.

Valoosj
9 april 2009, 01:29
Vraag het beavis toch zelf? Kerel is heel tof en bereid iedereen te helpen. Gewoon mailen! Via zijn site kan je wel een e-mail adres vinden.

MattellicA
9 april 2009, 02:39
er is op internet een schema te verkrijgen van de 'klein-ulator'. Ergens op een site van the brown sound. Zoek maar even op google. Ben nu te lui om zelf de link op te zoeken. Ik heb hem gebouwd als externe fx loop buffer voor m'n silver jub. Prachtig apparaat. Kan ook intern gebouwd worden.

Die ken ik ja. Maar ik zou gewoon een onderbreking tussen pre en poweramp willen, wat een FX loop dus in feite is. Zonder die buffer en controls dus ;)

Rude Perception
9 april 2009, 08:27
Ik kan je alvast verklappen dat je die buffer er waarschijnlijk beter wel in zet.

MattellicA
9 april 2009, 13:01
Ik kan je alvast verklappen dat je die buffer er waarschijnlijk beter wel in zet.

Dan laat ik hem er nog wel even uit.. Er is nl. weinig plaats :makeup:

Ik heb alles geboord, zonder gaten voor de FX... Dus het gaat wel :D