PDA

View Full Version : gitaar uit been



credenza
7 april 2009, 14:09
Gitaar volledig bekleed met been. Momenteel bezig een 2e design te bouwen. What do you think?


Mod edit: Link ff verwijderd, zie post 10 en 11

Yoshida
7 april 2009, 14:12
Gitaar volledig bekleed met been. Momenteel bezig een 2e design te bouwen. What do you think?
Mod edit: Link ff verwijderd, zie post 10 en 11

Gaaaaaf

Oppassen voor honden ;)

S9koen1F
7 april 2009, 14:51
Doet me een beetje denken aan die slagersblok gitaar.

Ook wel een cool idee voor als je dood gaat, in plaats van je as in een potje laten stoppen een gitaar van je beenderen laten maken!

Klinkt dat trouwens wel?

artnaz
7 april 2009, 14:54
Ziet er gaaf uit, alleen een beetje hoekig voor een Strat. Hoe zwaar is dat ongeveer?

Maareh... Wat voor been is dat? :dontgeti:

artnaz
7 april 2009, 14:58
Oh ja:
http://www.credenzadesign.be/images/X02-1280x960.jpg
Het zal wel een concept zijn, maar dat gaat zo toch nooit werken met die rechte frets en schuine brug?

kevervolks
7 april 2009, 15:18
de brug is niet schuin, alleen de plek waar de snaren door de body gaan is schuin! Dat kan volgens mij best..

Lelijke gitaar trouwens :dontgeti:

Edit: volgens mij heb je gelijk, ik dacht dat ze de brug direct achter de neck hadden gezet, maar dan kan je niet meer (goed)aanslaan..

Yoshida
7 april 2009, 15:21
Even tussendoor, welke software gebruik je? 3Dmax?

artnaz
7 april 2009, 15:27
de brug is niet schuin, alleen de plek waar de snaren door de body gaan is schuin! Dat kan volgens mij best..

Lelijke gitaar trouwens :dontgeti:

Edit: volgens mij heb je gelijk, ik dacht dat ze de brug direct achter de neck hadden gezet, maar dan kan je niet meer (goed)aanslaan..Ja, wat jij bedoelt is denk ik de pickup.

Robdop
7 april 2009, 15:36
ligt het aan mij of lijkt de bovenste cutout op een piemeloris?:chicken:

G.G.
7 april 2009, 18:21
Mod-edit:

Beste Credenza, je krijgt vanavond ff een PM bericht (te openen rechts boven in beeld). Dit onderwerp gaat ff op slot. Uitleg volgt per PM vanavond, omdat er het een en ander in strijd is met de regels. Ik wil wel mededelen dat het niets persoonlijks is, en je bent van harte welkom, maar er moeten wel een paar kleine aanpassingen gedaan worden.

Daar gaan we dus ff per PM over overleggen.

Ik moet nu gauw een tweede laag lak gaan spuiten, die kan niet wachten, maar uitleg volgt.

G.G.
7 april 2009, 18:55
Credenza, ik doe het wel ff over het forum, dan kan iedereen meelezen en is de gedachte achter het slotje duidelijk (dus het slotje gaat eraf.):

Allereerst:

Je forumnaam mag nooit een bedrijfsnaam, verwijzing naar een aangeboden product of dienst of iets dergelijks zijn (check forumregels, staat daar ergens tussen). Zo zijn er diversen geweigerd in het verleden. Dat is dus niet toegestaan, dus die account wordt gebanned, zodra we het samen uitgesproken hebben en een oplossing hebben. Ik ban hem opzettelijk nu nog niet, want dan kan je ook niet meer reageren of vragen stellen per PM, dus die ban komt later.

Punt twee: je hebt twee dezelfde onderwerpen aangemaakt in twee rubrieken (zelfbouw en diverse) Is ook niet toegstaan, en valt onder "crossposten".

Nog een kleine tip als laatste aanvulling: Spammen van een product is niet toegestaan. Ik wil niet zeggen dat dit onderwerp spam is, maar het blijft wel "grijs gebied".

Ik wil je op de mogelijkheid wijzen van je handtekening, waarin je een link heel erg mooi kwijt kan op een subtiele wijze. Voor voorbeelden zou je kunnen kijken bij medeforummers. Je eigen url zou zo gemaakt kunnen worden dat er een nette tekst staat waar je op zou kunnen klikken en zo naar je site linkt. Daar wil ik je best mee helpen als onderschrift bij een nieuwe account onder een andere naam.

Conclusie: Je bent van harte welkom, maar wel onder een andere "neutrale" forumnaam. Dat zijn helaas de regels en daar kan ik verder niets aan doen. Dus, kies een neutrale naam, ik ban daarna deze account en help je eventueel via je sig. (op een nette manier je product onder de aandacht te brengen, zonder actief te spammen).

Ik heb je link gezien, en denk dat je zeker een hele mooie bijdrage kan komen brengen aan het forum.

G.G.

G.G.
7 april 2009, 20:12
Credenza, plaats eens een nieuwe post hieronder, ff kijken naar je onderschrift.

credenza
7 april 2009, 20:41
nieuwe post

Chuck_S.
7 april 2009, 21:00
Ik vind de foto's op je site echt prachtig, laat het even weten als er ooit een
expositie komt in Nederland!

wiegersma
8 april 2009, 18:47
Ik vind de gitaar heel mooi gebouwd, maar ik hou niet van gitaren die eruit zien als een laminaatparketvloer.