PDA

View Full Version : Faillisement gitaarwinkel



k3nny
6 april 2009, 20:29
Beste leden,
Zag net op verkoopsite dat er in Gent een gitaarwinkel failliet is en deze hun spullen verkopen. Zitten een aantal mooie amps tussen van London City (o.a. Bulldog lampen,...) die je nog op de kop kan tikken voor een 150 euro... Wel snel wezen dan want want veiling loopt af morgen 19.00.
Ik dacht laat het even weten voor de mensen die een amp of iets anders nodig hebben... Als dit niet mag dan mag deze post verwijderd worden!
http://www.openbare-verkopen.be/onlineveilingen.php

snaarplukker
6 april 2009, 21:16
Leuk, maar je kan niet terug voor garantiegevallen.;)

sjaak1990
6 april 2009, 21:22
Kan interessant zijn maar denk dat het meeste mooie al wel weg zal zijn. Laagste prijzen wel aan het eind, en garantie heb je vaak toch niet zoveel aan en meestal ook niet nodig.

Mark1990
6 april 2009, 21:22
damn, zonde dat ik niet in belgie woon.
Die london city amps en de stellage voor 6 gitaren zijn wel erg aanlokkelijk

Kaboemba
6 april 2009, 21:27
Jammer dat het belgie is, ik had wel weer is een gokje willen wagen.
En die rekken zijn inderdaad mooi, had er zelf een aantal voor de verkoop en heb er nog steeds 1 voor mezelf staan.

BosaBoss
6 april 2009, 21:51
Heeft iemand al proberen te bieden? Ik ben geregistreerd, maar kan mij niet aanmelden; wat noodzakelijk is om te bieden. :dontgeti:

Edit: Nevermind. :soinnocent:

k3nny
6 april 2009, 22:08
Nou ik vind het wel een mooie kans en het proberen waard... als er binnen de laatste 5 minuten geboden wordt, wordt de veiling weer met 5 minuten verlengd... Zelf heb ik niets meer nodig dus dacht het hier maar neer te zetten voor de mensen die miscchien een mooie amp of dergelijke wouden scoren :cheerup:

BosaBoss
6 april 2009, 22:11
Heb wel interesse in een paar zaken, maar ik kan er op de afhaaldag/uren niet zijn. :(

k3nny
6 april 2009, 22:12
Misschien dat er wel iemand anders van op het forum kan gaan als hij eventueel ook op iets wil bieden...
Edit: dus als je bied en je wordt niet overboden moet je het product ook daadwerkelijk kopen?

driesp
6 april 2009, 22:22
ja, anders wordt het product nog verder doorverkocht, en de kosten daarvan komen er nog eens bovenop voor jou. afhalen dus, !

vuur
6 april 2009, 22:23
Ik vermoed dat je het dan inderdaad moet kopen.

Vergeet ook niet dat er nog btw en veilingkosten bijkomen. De prijs die je eerst ziet, is dus een pak minder dan het eindelijk wordt.

k3nny
6 april 2009, 22:30
Daar heb je gelijk in, maar dan nog zou je het voor een fractie van de echte prijs kunnen krijgen...

vuur
6 april 2009, 23:04
ja, inderdaad. Ik heb nog geboden op de swr black beauty met de son of bertha, samen nieuwprijs rond de 2000 euro. Zal misschien de helft van dat bedrag gaan, maar heb het niet echt nodig, dus ben nu afgehaakt.

paulusdeBKB
6 april 2009, 23:27
Heeft iemand ergens ontdekt wat de veilingkosten zijn? Ik zag het nergens staan...

JeanPaul du Vinnie
7 april 2009, 00:03
Die winkel is hier vlak in de buurt. Voor mensen die echt iets willen, wil ik dat gerief wel gaan halen en even laten staan bij mij tot ze tijd hebben om erom te komen...

ellisvertellis
7 april 2009, 02:02
Ik heb geboden! Die London City zie ik echt zitten. Ik zoek al langer een head en hoop bij deze eindelijk te scoren. Toffe hobby gitaar, maar duur!! :)

JeanPaul du Vinnie
7 april 2009, 02:22
De Bulldog of de Pershing? Ik zou die Pershing nog wel willen om er met mijn bas over te spelen...

k3nny
7 april 2009, 09:21
Nou als je een van de 2 wilt zou ik er gewoon op bieden, heb de indruk dat er niet al te veel mensen zijn die zich de moeite deden om te registreren etc... dus je maakt wel een kans... Zolang je het tegen een goedkopere prijs kan krijgen gewoon doen:).

ellisvertellis
7 april 2009, 10:28
De Bulldog of de Pershing?

De Bulldog...

frekie
7 april 2009, 10:50
Een tijd geleden was er ook zo'n faillisements veiling van de Carvin Music Store in Den Haag vroeger. Het hele forum dook erop zodat de server het niet langer aankon :cheerup:
De hele dag in het OV gezeten naar Raamsdonksveer NB naar een God verlaten industrie terrein om een Tokai LP junior op te halen ;)

Nadeeltje is dat je eerst je geld af moet geven, dan krijg je een bonnetje en dan krijg je wat je hebt gekocht. Proberen ho maar, als ie kapot is jammer. :chicken:

k3nny
7 april 2009, 12:04
Ja dat is inderdaad waar, maar ik vertrouw er wel op dat het spul gewoon nieuw is en dat het werkt;)
Als er niemand meer van plan is te bieden op de pershing dan zal ik zelf maar meedoen zeker:soinnocent:

JeanPaul du Vinnie
7 april 2009, 13:26
Ik ben van plan om nog te bieden op die Pershing :(

Edit: of nee wacht, doe maar. Ik ga voor die combo.

k3nny
7 april 2009, 14:09
Nee nvm je mag er op bieden heb eigenlijk geen gear meer nodig...
Laat het gewoon aan me voorbij gaan maar zorg dan wel dat iemand van gitaarnet deze mee naar huis neemt!!:(

ellisvertellis
7 april 2009, 15:16
Mijn bod op de Bulldog is reeds gepasseerd... :(

JeanPaul du Vinnie
7 april 2009, 15:17
Haha, ik heb ook net besloten dat ik alles aan me voorbij ga laten gaan. Ik ben net aan het downsizen, zou een beetje stom zijn om dan weer te gaan uitbreiden.

k3nny
7 april 2009, 21:10
Heb dus toch geboden op de London City Pershing (de bulldog werd alsnog duur met opbieden), heb hem dus op 95€ geboden en moet inclusief alle kosten (Btw, Veilingskosten) 135€ betalen. Vind het wel een nette prijs;)

Negative K3 fan
7 april 2009, 21:37
Een tijd geleden was er ook zo'n faillisements veiling van de Carvin Music Store in Den Haag vroeger. Het hele forum dook erop zodat de server het niet langer aankon :cheerup:
De hele dag in het OV gezeten naar Raamsdonksveer NB naar een God verlaten industrie terrein om een Tokai LP junior op te halen ;)

Nadeeltje is dat je eerst je geld af moet geven, dan krijg je een bonnetje en dan krijg je wat je hebt gekocht. Proberen ho maar, als ie kapot is jammer. :chicken:

Ja, dat was een leuke dag, nog best wat winst mee gemaakt en ik heb nog een shitload aan loze onderdelen liggen.

JeanPaul du Vinnie
8 april 2009, 16:42
Heb dus toch geboden op de London City Pershing (de bulldog werd alsnog duur met opbieden), heb hem dus op 95€ geboden en moet inclusief alle kosten (Btw, Veilingskosten) 135€ betalen. Vind het wel een nette prijs;)
Allez, proficiat! :) Post 's een review als je hem binnen hebt he.

Tupelo
8 april 2009, 19:11
Ik heb geboden! Die London City zie ik echt zitten. Ik zoek al langer een head en hoop bij deze eindelijk te scoren. Toffe hobby gitaar, maar duur!! :)Nielsje heeft er één te koop, PM-en..?