PDA

View Full Version : nieuwe aanwist! boss me-70



Madcow
6 april 2009, 11:51
Jaja het is weer zo ver. ik heb weer eens geld uitgegeven bij me lokale gitaarboer! gelijk ingeplugt, en er komt een geweldig geluid uit ik snap alleen geen kloot van het instellen van je eigen sounds enzo. maar ach, dan komt nogwel!

foto:
http://www.stevesmusiccenter.com/BossME-70Big.jpg

olaftheholy
6 april 2009, 12:50
gaaaaaaf,je kan nu je amp verpatsen en een eindtrap en cab. kopen.

gefeliciteerd man!

Madcow
6 april 2009, 16:47
hehe dankjewel! wat voor eindtrap raden jullie me aan?

dml
7 april 2009, 02:13
Jaja het is weer zo ver. ik heb weer eens geld uitgegeven bij me lokale gitaarboer! gelijk ingeplugt, en er komt een geweldig geluid uit ik snap alleen geen kloot van het instellen van je eigen sounds enzo. maar ach, dan komt nogwel.

Hoe moeilijk kan het zijn met alleen maar draaiknoppen die ook maar steeds één functie hebben? Het geluid is inderdaad prima, gewoon behoorlijke Boss-kwaliteit. Wel jammer dat ze de OD-sectie t.o.v. de ME-50 hebben uitgekleed.

Ferraririk
7 april 2009, 08:20
ja da vond ik ook al, maar hoeveel ervan gebruik je 2/3/4? echt niet allemaal, en je hebt nu ook een comp sectie hé

JeroenSchaaf
7 april 2009, 08:46
Gefeliciteerd ermee! gewoon lekker gaan prutsen! kom je wel aan coole sounds!:cheerup:

FruscianteFan
7 april 2009, 11:22
Hoe moeilijk kan het zijn met alleen maar draaiknoppen die ook maar steeds één functie hebben? Het geluid is inderdaad prima, gewoon behoorlijke Boss-kwaliteit. Wel jammer dat ze de OD-sectie t.o.v. de ME-50 hebben uitgekleed.Ach, ik gebruikte op mijn ME50 ook alleen maar één overdrive (OD-2 volgens mij) en af en toe de Muff. Het is leuk om te spelen met 22 od/ds modellen, maar alleen maar om er al snel achter te komen welke 2 of 3 je echt goed vindt klinken.

Madcow
7 april 2009, 11:29
Ik weet nogniet hoe ik het ga instellen. ik vind het best fijn om effecten en delay enzo erbij te trappen. dus echt de comp/od/mod/delay gebruiken.

dml
7 april 2009, 12:34
Ach, ik gebruikte op mijn ME50 ook alleen maar één overdrive (OD-2 volgens mij) en af en toe de Muff. Het is leuk om te spelen met 22 od/ds modellen, maar alleen maar om er al snel achter te komen welke 2 of 3 je echt goed vindt klinken.

Zeker, maar persoonlijk zou ik dan toch liever de keus hebben uit 22 dan uit 10.

Die Comp-sectie zat er bij de ME-50 ook al in alleen heeft 'ie op de ME-70 een eigen footswitch gekregen. Ook het ToneModify-deel van de ME-50 is nu ondergebracht in de Comp-sectie, ook weer in uitgekleedde vorm.