PDA

View Full Version : Bassist omgeving Zwolle



Jasperrr
5 april 2009, 21:40
Ik ben Jasper, 21 jaar en ik speel een jaartje of 6 basgitaar. Mijn vorige band was gezellig, maar de liedjes die we speelden waren toch niet echt mijn ding. Vandaar dat ik nu op zoek ben naar een nieuwe band! Ik heb een paar keer met deze band opgetreden en in den beginne basgitaarles gehad. Ik ben niet zwaar theoretisch onderlegd. Muziek waar ik vaak naar luister;

Rush, Led Zeppelin, Deep Purple, The Who, Muse, Foo Fighters, QOTSA, Wolfmother.

Het lijkt me erg gaaf om in een harde rockband te zitten en van bovenstaande bands (of bands in dit genre) liedjes te coveren, maar ik sta ook open voor eigen werk. Ik woon in Nunspeet maar heb eigen vervoer. Qua reistijd wil ik maximaal een half uurtje reizen, dus tot Zwolle of Putten ongeveer. Qua optreedtfrequentie denk ik aan een á twee keer per maand, en qua oefenen een avond per week.

Zoeken jullie een bassist, of weet je een band in dit genre die een bassist zoekt, laat het even weten :)!

jubei
8 april 2009, 02:11
ikzelf en een drummer zijn al een tijdje bezig om een band te vormen en ik denk dat je je wel in de muziekstijl die ons aanspreekt kan vinden.wij wonen in meppel,als het je iets lijkt laat maar horen


maikel

Thoom42
27 mei 2009, 00:49
He Jasper,

Wij hebben wel interesse! Stuur me even een privébericht.

www.myspace.com/littledarkedge

Vadermans
9 juli 2009, 21:25
He Jasper,

Wij zijn een metalband in Zwolle en zoeken een bassist. Intresse??

Gr. Marcel

Illuminated
12 mei 2010, 13:41
Jasper ben je nog op de markt?