PDA

View Full Version : Jordy Norbart - EVH Panama



stratie
5 april 2009, 18:55
Gewoon lekker raggen op die plank met EVH's Panama! Hij staat er niet helemaal op, dat komt omdat ik niet genoeg schijfruimte had op die computer. Deze computer komt uit 1965. ¬¬

http://www.youtube.com/watch?v=clT3hsLpSgc&feature=response_watch

Dit is hem!

Ik vind het zelf gewoon een lekker nummertje om te spelen, niet moeilijk gewoon raggen op dat ding haha.

Groeten, Stratie.

VHsologitarist
5 april 2009, 19:37
Hey kerel, klinkt lekker maar waar is de solo?

stratie
5 april 2009, 19:44
ik kon hem niet zolang opnemen zoals ik er al bij had gezet, ik neem de solo morgen los op haha:)

Thanks voor je reactie!

Stratie

VHsologitarist
5 april 2009, 20:09
Geen dank... Oké dit stuk wat je tot nu toe gespeeld hebt is niet erg moeilijk. De solo ook niet, maar toch net een graatje moeilijker dan dit. Ik ben benieuwd! Trouwens knap dat je met een computer van 1965 audio kan opnemen en bewerken? Ik neem aan dat je dat als metafoor gebruikte ;)

Gr
Fer

hole
5 april 2009, 20:43
Hey.

Hij clipt nogal..of ligt dat aan mij?

waar heb je die backing vandaan??

DTmaster
5 april 2009, 21:58
ik vind dat je video zuigt maar de sound is weer beter, dus neem hem eens op in mp3 !!!

stratie
6 april 2009, 09:03
Hahah, ja mn cam is ook aan vervanging toe idnderdaad!

HvV
11 april 2009, 11:14
Ja, lekker nummer wel om te doen en niet slecht gedaan. Alleen die beelden...doe daar nou eens wat aan. Het haalt de hele dynamiek van de clip onderuit. Je pc is gewoon te traag en gaat frames skippen, denk ik. Ik reageer ook even omdat ik zelf dit nummer ook gecovered heb (maar niet gepost). Trek het je niet aan wat betreft de solo. Ik vindt hem zelf wel meer dan een graadje moeilijker. Er zitten wat lastige dives en taps in die als je dat nog niet zo goed kunt verdraaid lastig zijn.

VHsologitarist
11 april 2009, 11:44
Trek het je niet aan wat betreft de solo. Ik vindt hem zelf wel meer dan een graadje moeilijker. Er zitten wat lastige dives en taps in die als je dat nog niet zo goed kunt verdraaid lastig zijn.

Alles wat je nog niet kunt is verdraaid lastig! Maar over het algemeen zijn de taps en dives niet van een groot moeilijkheidsgraad. Ik ben zelf een groot Van Halen fan geweest en heb bijna al zijn nummers gespeeld, ook deze. De solo valt echt wel mee i.t.t. ice cream man of eruption etc.

repelsteeltje
13 april 2009, 18:43
klinkt lekkerrrrrrrrrr