PDA

View Full Version : Wie is Klaster



Klaster
5 april 2009, 17:45
Hallo,

Graag stel ik me even voor aan het forum, mijn naam is Noël Jaasma. Ik ben 47 jaar, met een HTS electronica achtergrond en elektronenbuizenversterkers, muziek en boemerangs als hobbies. Ik woon in Venlo waar ik regionaal backline spul repareer, landelijk werk ik als freelance docent data- en telecom met als grootste uitdaging de recente crisis nauurlijk!
Ik heb niet zoveel tijd om te forummen maar als iemand met een elektronen-technische uitdaging kampt dan wil ik daar graag over meedenken, dat is vaak leerzaam voor eenieder.

Groet,

Noël.

Harry
5 april 2009, 22:46
welkom en veel plezier!

artnaz
5 april 2009, 23:02
Welkom ook!

Ik vraag me wel af wat je precies met "elektronen" wilt zeggen...

Robdop
5 april 2009, 23:19
een hartelijk welkom:hippie:

pas wel op!!!!
hier hebben sommige leden nogal last van. (http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=121562)


:cheerup:

Klaster
6 april 2009, 16:14
Welkom ook!

Ik vraag me wel af wat je precies met "elektronen" wilt zeggen...

Ik bedoel hiermee dat ik totaal geen verstand van gitaren heb, alleen electronische circuits, zal ik het maar zo noemen. Het hoeven ook geen elektronenbuizen (klassieke term denk ik) te zijn, transistoren (ahum..) mag ook, daarom kijk ik als verkenning eerst maar eens bij de rubriek over nieuwe versterkers.

Noël (zet je eigenlijk je naam onder een reply, of mag je dat zelf weten?)

Ferraririk
6 april 2009, 16:36
Dus eigenlijk, ben je goed met de soldeerbout?

artnaz
6 april 2009, 17:10
Dus eigenlijk, ben je goed met de soldeerbout?Hij kan ook een genie zijn in het ontwerpen van circuits zonder zelf te solderen! ;)

Maar je moet zelf weten of je je naam eronder zet Noël.

Tata, Arthur

Tho
6 april 2009, 20:37
Noël (zet je eigenlijk je naam onder een reply, of mag je dat zelf weten?)

dat mag je zelf weten ;) welkom!

Klaster
6 april 2009, 20:55
Hij kan ook een genie zijn in het ontwerpen van circuits zonder zelf te solderen! ;)

Maar je moet zelf weten of je je naam eronder zet Noël.

Tata, Arthur

Kan ik ook beide kiezen; een genie en ook heftig met de soldeerbout?

Altijd bescheiden, dat ben ik.;-))

Klaster
6 april 2009, 20:59
Dus eigenlijk, ben je goed met de soldeerbout?

Yep, daar komt het eigenlijk wel op neer...maar zo klinkt het helemaal niet echt stoer meer hè.;-)

Robdop
6 april 2009, 21:02
ach stoer is voor de live wereld. hier moet je dingen waarmaken:cheerup:

veel plezier hier.

Klaster
6 april 2009, 21:15
Ik dank jullie voor de leuke ontvangst.

Ferraririk
7 april 2009, 07:30
Yep, daar komt het eigenlijk wel op neer...maar zo klinkt het helemaal niet echt stoer meer hè.;-)

O jawel, er zijn vast wel een paar klunzen hier op GN die niet kunnen solderen, kunnen ze jou inhuren als ze een potmeter willen vervangen of iets dergelijks

Klaster
7 april 2009, 11:13
Ja leuk! Potmeters vervangen.

Ik wou ter illustratie een foto toevoegen van een ac30 chassis dat nogal aangetast was door roest, was-achtig (parafine wellicht) spul en ik voor een viend netjes gemaakt heb. Ik zie echter dat ik geen bijlages mag versturen, Waarom is dat, junior member zeker?

Robdop
7 april 2009, 11:54
je kan ze gewoon uploaden op bijv imageshack of dergelijks;)

artnaz
7 april 2009, 12:05
Dus naar www.imageshack.us, www.photobucket.com, www.picoodle.com of iets dergelijks gaan, daar je foto uploaden, dan de onderste link kopiëren (de kortste), en hier tussen www.linknaarplaatje.jpg plaatsen.

Klaster
7 april 2009, 12:25
http://yfrog.com/6gac30pwrj

Oke, ik probeer het eens met een plaatje

Robdop
7 april 2009, 12:49
http://img232.imageshack.us/img232/8789/ac30pwr.jpg

Oke, ik probeer het eens met een plaatje

zo werkt ie wel.;)
ik weet niet wat dat yfrog is.. maar ik pak gewoon de url.

Klaster
7 april 2009, 15:47
Oke, ik snap 'm. Ik had die eerste froglink-code geplakt en niet de echte url naar de pagina dus dat werkt blijkbaar niet. Dankjewel voor het begrip en de assistentie. Nu nog dat abonneren met email notificatie uitproberen dan ben ik er helemaal klaar voor....ik vraag wel in de algemeen groep.