PDA

View Full Version : Hoe noem je dit en is het goed ?



x19
4 april 2009, 22:58
Hallo
Ik ga deze week een bestelling doen bij musicstore :cooler:
Ik heb net een pedalboard in elkaar gestoken en wil zo'n ijzeren jacks om tussen mijn effecten te steken,
zodat ik zo weinig mogelijk plaats verspil.
Hoe noemt dit nu eigelijk?
Op thomann vind ik het wel, maar de lengte in het midden is 3cm,
ikzelf heb een met in het midden 1cm.
ik wil er zo 5 bestellen (heb veel boss) en dan heb ik toch 10cm uitgespaard als ik er van 1cm vind, genoeg voor nog een effect :cheerup:
Het kan toch niet dat ze dat niet verkopen in de musicstore :dontgeti:

Dit zoek ik dus:
http://www.thomann.de/be/thomann_adapter_bodeneffekte_gerade.htm

Ik veronderstel dat dit ding echt zo weinig mogelijk vervorming teweeg brengt. Niet?
Kabellengte is 0, dus beter kan bijna niet. of zijn deze spullen minder goed als ik denk?

En ahja, ik wil in musicstore bestellen vanwege de verzending e, ik zit net boven de 100 euro, dus ideaal. Bij thomann is gratis verzending 200 euro dachtik.

groetjes! :hippie:

Jedeel
5 april 2009, 00:09
Als ik je posting goed begrijp wil je het artikel (die adapter) bij Musicstore bestellen ipv Thomann.

Als je dan een beetje zoekt bij MS, dan kom je dit tegen;
http://www.musicstore.com/nl_NL/NLG/Music-Store-Ad.-6-3-/-6-3-mono/Effekt-Ad.-Adapter/art-ACC0001240-000

Ik denk dat je dat bedoelt?

kenx
5 april 2009, 10:32
Bij musicstore krijg je gratis levering boven de 100 euro enkel als je via een overschrijving betaalt. Ik echter doe dat nooit, want als er dan iets met je bestelling gebeurt ben je je geld ook kwijt.... en om dat terug te vorderen:makeup:

Geef gewoon die 10 euro extra en betaal bij levering aan de deur (Rembours) en dan ben je er zeker van dat je zoiezo je producten hebt. Bij musicstore loopt af en toe wel eens iets mis.......

Dus kortom, geen levering, geen geld kwijt



grtz

x19
5 april 2009, 10:43
Bedankt jedeel, dat bedoelde ik.
Ik vond het niet , had al gewoon 'adapter jack' enzo in de zoekfunctie gebruikt, en had ik 21 paginas, maar nu ik adapter 6.3 tijp vind ik het.
Ik wist niet dat je het echt een adapter noemde.

@kenx : ik heb al meerdere malen via overschrijving betaalt en heb eigelijk nooit ergens last van gehad. Maar wat je zegt wist ik niet, ik zal het overwegen. Anders zoek ik iemand die mee bestelt op thomann.
groetjes!