PDA

View Full Version : Getting stronger by the minut



benwave
3 april 2009, 16:42
Nog een redelijk nieuw nummer, maar dan echt een gitaar nummer.
Meer voor de gitaar liefhebbers

http://www.soundclick.com/bands/default.cfm?bandID=239829&content=songinfo&songID=6543650

groeten Ben

pasqual
3 april 2009, 21:37
ik vind het wederom mooi opgenomen. als compositie minder sterk als je vorige post ( pink floyd achtige ). wel weer goed gespeeld.
wat me opviel bij de tekst: de tekst zegt dit: is it still here has it left you ? en hij/jij zingt: is it still here has it leave you?.

de eerste is goed. ik zal er niet van wakker liggen, maar sommige mensen zouden er over kunnen vallen. maar nu verwijt ketel de deksel ( is dit een spreekwoord? ) want mijn zanger kan er ook wat van:sssh:

groeten Pasqual.

pasqual
3 april 2009, 22:10
ik heb ondertussen ff wat nummers geluisterd. niet allemaal ( 34 stuks!!!! )
het zit allemaal goed in elkaar. goed over nagedacht. zover een paar echte uitschieters wat mij betreft: knowledge en in the US-goeie gitaarsound en the tide didn't turn this time: goede compositie, hoewel ik begrepen heb dat hij grotendeels van een vriend van je is? zo te lezen zit je niet te wachten op een platendeal? geen zin in of geen behoefte aan eventuele verplichtingen?

groeten Pasqual.

benwave
3 april 2009, 22:39
Pasqual..leuk dat je wat muziek geluisterd heb, en het wel leuk vind begrijp ik.
En inderdaad het is puur hobby voor ons, kunnen dus ook doen wat we willen, en hebben beiden een goed leven. En voor de duidelijkheid niet als stel.
Beide getrouwd met mooie vrouwen de mijne dan nog net iets mooier

pasqual
3 april 2009, 23:21
Pasqual..leuk dat je wat muziek geluisterd heb, en het wel leuk vind begrijp ik.
En inderdaad het is puur hobby voor ons, kunnen dus ook doen wat we willen, en hebben beiden een goed leven. En voor de duidelijkheid niet als stel.
Beide getrouwd met mooie vrouwen de mijne dan nog net iets mooier

zou ook niet zo handig zij als je de vrouw van je muziekpartner mooier vond.
maar ff ontopic: je muziek is goed te pruimen. ik hoor er verschillende invloeden in zoals Gillmore en Dire Straits en heel in de verte een beetje Marillion ( toetsen en gitaar ). goed bezig!

groeten Pasqual.

meul
3 april 2009, 23:22
hey Bennie,

Over herkenbaar gesproken.. ik heb de andere track ook beluisterd maar vind dit persoonlijk de lekkerste. goed lied, goeie stem, maar dat had ik al eens gezegd. zang staat in deze opname over mijn monitoren een beetje naar achteren, lijkt een beetje te komen omdat de zang wat minder hoog heeft t.o.v. de instrumenten.
hoe heb je die ijzeren snaar opgenomen, elementje, mic? klinkt top.

lekker herrie solo op het einde!

benwave
3 april 2009, 23:53
Hoi Jan Die akoes is opgenomen met de gt-pro... presetje voor gemaakt.
Ik heb inmiddels de gt-10 en ben mijn presetje kwijt..balen moet ik weer opnieuw beginnen

meul
4 april 2009, 11:46
ja dat is altijd heel irritant, mijn ervaring is dat je dan alles weer moet gaan aanpassen, veel werk