PDA

View Full Version : flightcase fender hotrod



techfrenk
3 april 2009, 10:43
ff een vraagje, heeft iemand al een flightcase voor de fender hotrod?
Bestaan er standaard flightcases voor, of moet ik m zelf laten maken?

grtz frenk

olaftheholy
3 april 2009, 11:16
ff een vraagje, heeft iemand al een flightcase voor de fender hotrod?
Bestaan er standaard flightcases voor, of moet ik m zelf laten maken?

grtz frenk


Weetniet,maarre ik heb een flightcase (voor mijn DB)laten offreren bij lampies flightcases in Wageningen.... en die gasten zijn verrekte duur 320,- eypo duur om precies te zijn.
Dán bouw ik hem toch liever zelf,sneller en goedkoper.

techfrenk
3 april 2009, 13:41
dan ga ik m zelf maken...
gelukkig kan een vriend van me aluminium lassen...

olaftheholy
3 april 2009, 14:03
ik ga zometeen zooi inkopen bij de lokale elektronikaboer hier en heb uitgerekend dat ik in totaal 70,- euro kwijt ben, da's inclusief alle alu-strips vlindersloten en profielen,popnagels,hoeken en een onverzaagde plaat triplex van de gamma
Gelagerde zwenkwielen heb ik gejat van een display-karretje wat achter in de steeg bij de studio stond (van de v&d) al 4 maanden.
uurtje zagen en poppen in de tuin en klaar.
Zaterdag even op de markt een paar stukken snijafval schuimrubber scoren bij de textielstand.
Lik verf en hoppa!

Geoff
9 april 2009, 20:29
kijk eens op casecompany.nl, die gast maakt strakke flights voor een schappelijke prijs (vind ik) je kan er altijd gratis een offerte vragen via mail.

greetz

Geoff

guitarkid
9 april 2009, 21:06
ik ga zometeen zooi inkopen bij de lokale elektronikaboer hier en heb uitgerekend dat ik in totaal 70,- euro kwijt ben, da's inclusief alle alu-strips vlindersloten en profielen,popnagels,hoeken en een onverzaagde plaat triplex van de gamma
Gelagerde zwenkwielen heb ik gejat van een display-karretje wat achter in de steeg bij de studio stond (van de v&d) al 4 maanden.
uurtje zagen en poppen in de tuin en klaar.
Zaterdag even op de markt een paar stukken snijafval schuimrubber scoren bij de textielstand.
Lik verf en hoppa!

Da's wel verrekte goedkoop... En dan blijft hij ook in elkaar zitten...? :)

Gr. C.