PDA

View Full Version : Vraag Verwijzers



j3r03n
2 april 2009, 01:03
Waarschijnlijk een makkelijk te beantwoorden vraag, maar de zoekfunctie leverde niks op en ik word er al aardig paranoïde van.

Bij mijn Gebruikersinstellingen, als ik bij Statistieken kijk, staat er onderaan het volgende:

Algemene informatie
Laatste activiteit: Vandaag 23:53
Huidige activiteit: Bekijkt index GitaarNet Forum
Geregistreerd: 17 november 2008
Verwijzers: 1
Wie is die verwijzer? Wat doet die? Waarom verwijst ie naar mij? En bovenal: Waarom heeft iedereen* nul verwijzers en ik niet?! Whaaaaah!

*Waarschijnlijk niet iedereen, maar toch wel iedereen die ik niet bekeek ;)

bass blom
2 april 2009, 01:05
maar toch wel iedereen die ik niet bekeek

knappe constructie :D

kan het zijn dat iemand je aanbevolen heeft hier ofzo?

ik heb er eens eerder over gelezen, maar.. boeiuh.

hendrix2
2 april 2009, 10:26
Als iemand nieuw zich aanmeldt op het forum, dan kan je een naam ingeven van een persoon die je ertoe gebracht heeft op dit forum te komen.

Ik heb bv. 2 verwijzers staan, da's omdat ik twee leden 'overtuigd' heb om hier ook eens te komen (overtuigd is een groot woord, maar omdat zij mij kenden hebben ze dus mijn naam ingevuld)

G.G.
2 april 2009, 20:35
Als iemand nieuw zich aanmeldt op het forum, dan kan je een naam ingeven van een persoon die je ertoe gebracht heeft op dit forum te komen.

Ik heb bv. 2 verwijzers staan, da's omdat ik twee leden 'overtuigd' heb om hier ook eens te komen (overtuigd is een groot woord, maar omdat zij mij kenden hebben ze dus mijn naam ingevuld)

Precies, geldt ook voor mij. Als je twee zieltjes gewonnen hebt, wordt je automatisch moderator.

Lenweë Míriel
2 april 2009, 23:29
Nou dan is die automatisering niet helemaal goed uit gevoerd denk ik zo. :dontgeti:.

j3r03n
3 april 2009, 17:58
Oooh, dan is dit geheimzinnige mysterie ook weer opgelost. Bedankt, ik kan weer met het licht uit slapen :)
Nu nog achterhalen wie mij heeft ingevuld (al heb ik wel een vermoeden).


Precies, geldt ook voor mij. Als je twee zieltjes gewonnen hebt, wordt je automatisch moderator.
Als dit geen grapje is, zouden er ontzettend veel onterechte mods zijn. Gelukkig is het een grapje ;)

G.G.
3 april 2009, 18:37
Oooh, dan is dit geheimzinnige mysterie ook weer opgelost. Bedankt, ik kan weer met het licht uit slapen :)
Nu nog achterhalen wie mij heeft ingevuld (al heb ik wel een vermoeden).


Als dit geen grapje is, zouden er ontzettend veel onterechte mods zijn. Gelukkig is het een grapje ;)

Het is wel een grapje, dus er zijn ontzettend veel terechte mods.

"Ontzettend veel" is een heel erg groot getal. Aangezien er maar een stuk of 20 mods zijn (een redelijk klein getal), zou "ontzettend" dus eigenlijk "alle" betekenen, want "ontzettend veel" is ongetwijfeld meer dan 20.






Conclussie:

Ontzettend veel mods zijn dus terecht mod. "Ontzettend veel" is meer dan het aantal mods, dus alle mods zijn terecht tot mod benoemd.








En laat nou niemand het ooit in zijn hoofd halen ons tegen te spreken.































:)

GlobalWarming
3 april 2009, 18:56
Ontzettend veel mods, alleen de opermod van alle opdermods is er niet meer: GitaarNet Admin of wel ? :P

G.G.
3 april 2009, 19:15
Ontzettend veel mods, alleen de opermod van alle opdermods is er niet meer: GitaarNet Admin of wel ? :P

Achter de schermen nog wel hoor, hoewel niet heel actief. Je kan je de recente wijzigingen (verbeteringen) nog wel herinneren, toch?

j3r03n
3 april 2009, 21:06
Conclussie:
Ontzettend veel mods zijn dus terecht mod. "Ontzettend veel" is meer dan het aantal mods, dus alle mods zijn terecht tot mod benoemd.

En laat nou niemand het ooit in zijn hoofd halen ons tegen te spreken.

Goede analyse van wat ik bedoelde, maar conclusie spel je toch echt met maar één s ;)

G.G.
3 april 2009, 21:09
Goede analyse van wat ik bedoelde, maar conclusie spel je toch echt met maar één s ;)

Shit, je hebt gelijk.