PDA

View Full Version : stage5 wireless



anneke50
1 april 2009, 17:02
waardeloos,
je speakers klappen eruit als je niet oppast.

Ferraririk
1 april 2009, 17:06
Dat kan best, maar volgens mij zijn die dingen ook bedoelt voor microphones

wiegersma
1 april 2009, 17:24
waardeloos,
je speakers klappen eruit als je niet oppast.

ah, een duidelijke opening van een topic.
hmmm, eens kijken wat is het probleem...?

ik zie het al:
je moet wat slechter gaan spelen, want als je speakers applaudiserend het kabinet gaan verlaten, dan is er serieus wat mis.

Rude Perception
1 april 2009, 17:27
Who?

What?

When?

Where?

Why?

How?

Who?

budje
1 april 2009, 18:01
waardeloos,
je speakers klappen eruit als je niet oppast.

probeer, nu je iets minder boos bent, eens uit te leggen wat je bedoelt?

anneke50
2 april 2009, 23:00
Dat kan best, maar volgens mij zijn die dingen ook bedoelt voor microphones

je kan ze ook voor een instrument gebruiken maar ook voor microphone.
Alleen als het spul begint te klapperen wanneer je de plug aanraakt, moet je bij een groot volume oppassen dat je(ikheb een ac30) speakers het even aan kunnen.
Zal wel aan mij liggen,of heeft iemand hier ook problemen mee?

AART
2 april 2009, 23:40
je kan ze ook voor een instrument gebruiken maar ook voor microphone.
Alleen als het spul begint te klapperen wanneer je de plug aanraakt, moet je bij een groot volume oppassen dat je(ikheb een ac30) speakers het even aan kunnen.
Zal wel aan mij liggen,of heeft iemand hier ook problemen mee?

Dat is ook met een snoer...

Of wacht, ik heb nog steeds geen duidelijke uitleg en snap er nog steeds geen ruk van.

anneke50
3 april 2009, 20:06
Met een snoer geen last, bij aanraking van het plugje in de zender begint het
gesodemieter.
Wel contact en dan weer niet, weet jij het? Nou graag!

anneke50
3 april 2009, 20:12
probeer, nu je iets minder boos bent, eens uit te leggen wat je bedoelt?

Ik lul niet zoveel maar 1x per maand een optreden is toch niet weinig dacht ik zo.
Het probleem met dat ding snap ik niet goed, ineens begon mijn ac30 te klappen in de speakers, bij aanraking van het plugje in de zender werd het erger.
Ik vermoed dat daar het probleem zit, overgegaan naar een snoer en klaar.
Dus m.a.w. niet erg betrouwbaar.

anneke50
3 april 2009, 20:14
Who?

What?

When?

Where?

Why?

How?

Who?

Bedankt voor de informatie.

anneke50
3 april 2009, 20:26
Hoi Claudia, koop gerust een Richwood hoor alleen orginele Gibson elementen laten monteren en je hebt een zeer goede gitaar.
het is bewezen dat deze in China gemaakte gitaar zeer zuiver speelt en dat de mensuur erg goed is.
Het verloop van de toon op de 12e fret en open gespeeld blijft goed, dus gaan voor dat ding het scheelt enorm in de prijs.

budje
4 april 2009, 02:29
:dontgeti: ik ben de draad al heel lang geleden kwijt geraakt geloof ik. Iemand een idee?

wiegersma
4 april 2009, 09:49
Check of de input in de gitaar goed is (maakt deze goed contact met de plug)
Check de plug zelf. Zitten alle draadjes goed? Wordt er geen kortsluiting gemaakt als je de plug aanraakt? enzo

Mitch
4 april 2009, 11:55
Geen idee meer waar het over ging of waar het nu over gaat, maar als je last van herrie hebt als je je plug eruit trekt: gewoon even eerst de plug uit je amp halen, daar heb je geen herrie van.
Een wat duidelijker openingspost zou wel heel erg op prijs gesteld worden. Je kan nu flauw gaan doen over posts die vragen wat je bedoelt, maar ik kan er ook geen touw aan vast knopen. Alhoewel een touw vastknopen om de hals van dit topic dan wel weer erg verleidelijk is :D

The Mess
4 april 2009, 12:26
Hoi Claudia, koop gerust een Richwood hoor alleen orginele Gibson elementen laten monteren en je hebt een zeer goede gitaar.
het is bewezen dat deze in China gemaakte gitaar zeer zuiver speelt en dat de mensuur erg goed is.
Het verloop van de toon op de 12e fret en open gespeeld blijft goed, dus gaan voor dat ding het scheelt enorm in de prijs.

Je zet jezelf nogal voor schut. Je begint met een nietszeggende openingspost, en als de mensen om uitleg vragen dan geef je onduidelijk antwoord.
Oh, en je geeft antwoord op iemand z'n handtekening.

:D

Geoffrey
4 april 2009, 12:31
Hoi Claudia, koop gerust een Richwood hoor alleen orginele Gibson elementen laten monteren en je hebt een zeer goede gitaar.
het is bewezen dat deze in China gemaakte gitaar zeer zuiver speelt en dat de mensuur erg goed is.
Het verloop van de toon op de 12e fret en open gespeeld blijft goed, dus gaan voor dat ding het scheelt enorm in de prijs.


Hier snap ik dus geen reet van.. :dontgeti:

Ferraririk
4 april 2009, 13:43
dat is dus antwoord op mijn sig :XD:

Geoffrey
4 april 2009, 13:48
Ahzo.. :dontgeti:

Mooi.. weten we dan ook weer.