PDA

View Full Version : VibroKing Layout



Aca Ilic
31 maart 2009, 20:26
Hey guys,

heeft iemand toevallig een Vibroking layout. Ik heb overal geprobeerd te googlen maar zonder succes.
Alvast bedankt

grtz
Alex

olaftheholy
1 april 2009, 09:49
alstublieft (http://www.blueguitar.org/new/schem/fender/vk_schem.gif)

Aca Ilic
1 april 2009, 17:07
alstublieft (http://www.blueguitar.org/new/schem/fender/vk_schem.gif)


beste Olaf, hartelijk bedankt, dit is weliswaar schematje ( die ik zeolf ook heb), ik heb een layout gevraagd.

grtz
Alex

olaftheholy
1 april 2009, 17:11
wat bedoel je met layout dan?

edit ; ach ja... chassis lay-out natuurlijk.. sorry, ik zal verder zoeken.

n.b. misschien kun je ook de amp-heroes hier vragen m.n. chris/franc/nico/

edit2 ; Peter van Weelden heeft onlangs nog een vibroking met 3 10" gebouwd, hij zal ongetwijfeld meer weten.

en by the way,is de vibroking niet op een bassman gebaseerd? aangezien alle verwijzingen die je naar bassman krijgt.
genoeg layouts en schemas van bassmans

don marco
2 april 2009, 13:52
Ik zou idd een ander fender schema erbij nemen om vergelijkbare stukken te kopieren.. Het reverbkanaal echter is met dry/wet opstelling.. Die kunt ge mss van de reverb unit halen..
creatief zijn ^^ layouts maken is leuk..

succes

jacky
4 april 2009, 12:46
vibroking in het vintage hoekje ???????

Mr.Jay
4 april 2009, 13:17
is van mijlenvčr na '83 dus hoort hier niet thuis.

pimmetje
4 april 2009, 15:24
Daar heb je wel ff helemaal gelijk. Was mij niet opgevallen. Vibroking klinkt ook zo vintage :D.
Hup... naar modern...
Vragen => PM

jacky
4 april 2009, 15:39
De naam wel ja ;-)

Aca Ilic
4 april 2009, 16:19
Die was ook in vintage gedeelte geplaatst , hoe die bij modern is verzeild daar kan ik niks aan doen.

pimmetje
4 april 2009, 16:36
Die was ook in vintage gedeelte geplaatst , hoe die bij modern is verzeild daar kan ik niks aan doen.@Aca Ilic: eigenlijk hoort dit soort vragen over moderatie via PM, maar bij wijze van uitzondering hier antwoord.

Ik heb hem naar modern geplaatst, omdat Vibrokings pas sinds 1993 worden gemaakt. Hoe vintage de naam ook klinkt... ze zijn 't dus niet volgens de 1983-norm die hier op 't forum toch duidelijk is aangegeven.
Mocht je hier nog verdere vragen over hebben: PM me erover, maar ga er hier in het onderwerp alvast niet verder op door.

Chris Winsemius
4 april 2009, 19:14
Om het nog leuker te maken:

denk eigenlijk dat dit bij de "werkbank" hoort......