PDA

View Full Version : Vox VT50 vraagje.



Squierbullet
31 maart 2009, 19:16
Hallo iedereen,

Ik heb hier pas een account aangemaakt omdat ik al een tijdje heb gespaard voor een betere versterker (ik heb nu een Marshall mg15) en ik vind de vox VT reeks zeer goed klinken, maar heb ik aan 50 watt genoeg om met die amp ergens op te treden?(ik speel sinds kort in een groepje) Ik zou verder ook graag weten wat jullie van de versterker vinden.
want ik ben eigenlijk nogal een beginner(1.5jaar)en ik zou het spijtig vinden om mijn spaargeld slecht te gebruiken.
Andere sugesties zijn ook welkom :)

vriendelijke groetjes Daan. :)

nielsnielsniels
31 maart 2009, 19:33
Hallo iedereen,

Ik heb hier pas een account aangemaakt omdat ik al een tijdje heb gespaard voor een betere versterker (ik heb nu een Marshall mg15) en ik vind de vox VT reeks zeer goed klinken, maar heb ik aan 50 watt genoeg om met die amp ergens op te treden?(ik speel sinds kort in een groepje) Ik zou verder ook graag weten wat jullie van de versterker vinden.
want ik ben eigenlijk nogal een beginner(1.5jaar)en ik zou het spijtig vinden om mijn spaargeld slecht te gebruiken.
Andere sugesties zijn ook welkom :)

vriendelijke groetjes Daan. :)


Het zou wat makkelijker zijn als je je vertelt wat je muzieksmaak is en wat je budget is. Maar een VOX VT 50 is een best goede keuze. Je zou ook voor een buizenversterker kunnen kiezen, maar let wel op dat de wat kleinere versies vaak geen effecten en andere truukjes erop hebben zitten. Tenzij je een hele pedalen doos hebt, maar anders is een modelling amp naar mijn mening een goede keuze.

Squierbullet
31 maart 2009, 19:38
We spelen met ons groepje vooral muziek zoals: sum 41, greenday, bowlings for soup,blink 182 en dat soort dingen.
Mijn budget is eigenlijk rond de 500 maar ik kan het nog een beetje optrekken.

Daan :)

TommyTom
31 maart 2009, 19:42
Ik heb een Vox VT50. Ik ben tevreden van de klank alsook hoe luid hij kan. Ik heb onlangs echter gespeeld op een "Fender American Tube Blues Deluxe Tweed" en het verschil is gigantisch! Ik zou meteen 200 euro meer sparen en voor zo'n versterker gaan.

Sarco
31 maart 2009, 22:43
Een blues deluxe voor punkrock?

Gezien het genre en budget van de TS zou ik een tweedehands JCM 900 combo aanraden.

YB
31 maart 2009, 22:56
Je heb een pm

Squierbullet
1 april 2009, 11:13
Hartelijk bedankt allemaal maar ik koop liever een nieuwe versterker in de winkel... Ik twijfel nu eigenlijk nog tussen een vox vt50 en een vox vt100
Welke raden jullie mij aan ?
groetjes daan :)