PDA

View Full Version : wat weet je over: BOSS MT-2 Metal Zone Guitar Pedal



ikhebeensquieraffinity
31 maart 2009, 18:41
hallo iedereen,

ik ben een beginner die nog niet zo veel weet over die pedals en al die andere dingen. op mijn amp kan ik ook al een stukje distortion spelen maar ik wil toch wat extra.

dus als je weet hoe een boss mt-2 pedal werkt en misschien hoeveel hoeveel hij ongeveer kost laat dan een berichtje achter. (of je kan een andere pedal aanraden).
link: http://cgi.ebay.nl/BOSS-MT-2-Metal-Zone-Guitar-Pedal-Distortion-Pedal_W0QQitemZ330318555513QQcmdZViewItemQQptZUK_G uitar_Accessories?hash=item330318555513&_trksid=p3286.c0.m14&_trkparms=72%3A1399%7C66%3A2%7C65%3A12%7C39%3A1%7C 240%3A1318

rock on :blast:

Rude Perception
31 maart 2009, 18:44
Het klinkt als een stofzuiger. Verdiep je anders even in wat er te koop is enzo. Via www.bossus.com kan je heel wat pedaaltjes horen. Boss is op zich een leuk merk om mee te beginnen met pedaaltjes. De metalzone staat echter niet heel goed bekend.

jonesd
31 maart 2009, 18:47
Ik zou zeggen: zoek eens op "metal zone + crap":)

Een metal zone klinkt volgens mij nergens naar maar iedereen heeft hem als beginner wel gehad...

De beste tip die ik je kan geven is dan ook van het eens goed te testen.

Bram+
31 maart 2009, 19:13
In de juiste context kan een MT-2 zijn functie hebben, bijvoorbeeld met een dikke buizenbak erachter. Het is niet het meest veelzijdige pedaal, dat is het grootste nadeel. Er zijn waarschijnlijk betere opties te verzinnen en misschien is het handig om behalve je gitaar (een Squier Affinity Strat neem ik aan:D) ook even te vermelden wat voor een versterker je gebruikt, zodat we je beter kunnen adviseren.

Mitch
31 maart 2009, 19:47
Voor thuis zijn die dingen best leuk om te gebruiken, klinken ze best stevig. Het is vooral in een band context dat ze verzuipen in de mix en niet zo populair zijn.

ikhebeensquieraffinity
31 maart 2009, 21:05