PDA

View Full Version : Hallo allemaal



HenkieKnip
31 maart 2009, 11:26
Hai,

Ter introductie op dit forum:

Mijn naam is Rob, speel nu ongeveer 10 jaar akoestisch gitaar en sinds een half jaar fanatiek elektrisch. Allemaal puur hobbiematig, nooit in een band gespeeld, wel de eerste 2 jaar les gehad.

Ondanks mijn (relatief) jonge leeftijd van 34 jaar ligt mijn muzikale interesse vooral in de jaren 50 t/m 70. Ouderwetse Rock 'n Roll, Elvis, Chuck Berry, Everly Brothers enz. Verder Blues van de oude en nieuwe helden. Mijn all time favourites zijn echter de Beatles en de Shadows.
Uiteraard speel ik ook wel een deuntje mee op meer actuele muziek, maar dat moet dan wel 'echte' muziek zijn. Met echte instrumenten dus. Acda en de Munnik vind ik dan lekker bijvoorbeeld.

Mochten er nog vragen zijn, stel ze gerust. Dat ga ik nu ook doen in een ander subforum ;-)

Grt. Rob

hole
31 maart 2009, 11:30
Hey Henk,

welkom welkom!

Wat voor 'spul' heb je zoal? (fotooooo's!!!! :D )

HenkieKnip
31 maart 2009, 11:34
Haha, dat zal je tegenvallen. Mijn akoestische gitaar is een Ibanez, wel een aparte kleur groen. En mijn elektrische 'gear' is een set van Behringer, gekocht van iemand op Marktplaats voor weinig. Was echt om te kijken of het elektrisch spelen me wel paste, maar zoals vaak wordt dat dan van kwaad tot erger en kan ik me er niet van losrukken, haha.

Guitar GoD
4 april 2009, 20:49
welkom hier? wil je echt geen foto posten? is altijd leuk!