PDA

View Full Version : 2x Ska/Punk/Reggae songs!



skabouter
30 maart 2009, 12:54
Nieuwe opnames van mn band Jablecna Stava (Valentijn is hier bassist!)

De opnames zijn deels van een paar jaar terug, waar we de drums en bas en zang hebben opgenomen in een SAE studio (a`dam). De rest is hier thuis nog even overgedaan, en gemixed.

Wat vinden jullie? Ik kan wel blijven mixen, maar zit beetje stuk! Nog tips?

Sws, wat vinden jullie van de liedjes? Het gaat dus om "3 Men" en "Reflection", bovenaan

Luister hier!! (http://www.myspace.com/jablecna)

rickert
30 maart 2009, 13:08
Ik vond jullie al tof, maar nu NOG toffer:D!! Gave shit man!!!

Tho
30 maart 2009, 13:19
Nice Arjen!! Love it!

Bins
30 maart 2009, 17:28
Ik vind de vocalen er een beetje te dik bovenop liggen. En de kick en snare kunnen imo wel wat pittiger, vooral als de gitaren losgaan zeg maar... Dan gaat het niet echt helemaal los omdat de drums een beetje weg lijken te vallen.

Heeft wel een lekkere Sublime vibe ouwe, vooral die zanger! Dat tweede nummer echt heel erg :)

DTmaster
30 maart 2009, 18:10
Ya man hahahah :)

skabouter
31 maart 2009, 11:11
dankjullie voor reacties so far :) Ik heb al iets met de comments gedaan, 3 Men is opnieuw gepost! Keep checking!

skabouter
31 maart 2009, 11:22
Heeft wel een lekkere Sublime vibe ouwe, vooral die zanger! Dat tweede nummer echt heel erg :)

Kan goed kloppen man, Onze zanger is sws groot sublime-fan, en hij heeft er ook lekker de stem voor:)

Riky
1 april 2009, 01:10
Gave stijl man! Vroegah vond ik ska altijd vet, maar had er ineens schoon genoeg en nu nog steeds eigenlijk, maar bij jullie niet!

Wordt goed onderbroken door de stevige riffs en ook lekker orgineel!