PDA

View Full Version : Heyy, Eerste gitaar :???:



BlackJack
30 maart 2009, 08:11
Hallo mensen. Ik heb nu een akoestische gitaar en ik wil een elektrische gitaar kopen maar ik begrijp er niet zoveel van elektrische gitaren. Ik heb ruim 400 euro budget. Ik denk dat ik een Epiphone sg400 ga kopen met een roland cube 20x. Wat vinden jullie van dat ? is dat een goede gitaar of kan ik in die prijsklasse een andere en mooiere gitaar kopen? Ik luister naar metallica, guns n roses, iron maiden, joe satriani, santana enso.. Alvast bedankt voor het hulp.

humbucker
30 maart 2009, 08:12
prima keuze, doen!



enneuh: welkom!!

bastiaanvanbeek
30 maart 2009, 08:17
zeker goede keuze, kijk ook eens voor Greg Bennett gitaren, goedkoop en zeker goed, alleen je ziet ze niet zo veel.
succes!

Squier02
30 maart 2009, 08:50
SG's zijn altijd goed voor jou muzieksmaak, je zou ook kunnen kijken naar een epiphone les paul.

Nellyrocks
30 maart 2009, 09:02
Ik zou deze kopen. Deze gitaar is uitgeroepen tot beste gitaar ooit.

http://link.marktplaats.nl/236230538















Nee gelul. Epi SG of LP is altijd goed. Eerlijk gezegd niet eens per definitie een beginnersgitaar maar prima budget gitaren. Een aantal Squiers ook. Ik ben echt weg van die custom motified tele's.

RobertoL
30 maart 2009, 09:04
is zeker een Fende of een Fendr. Het logo ziet er niet echt overtuigend uit.

beruk
30 maart 2009, 09:12
Dat is een neppert, Fender heeft geen produktie uit China. Die prijs alleen al...
Ga voor de combi Epiphone SG400 roland Cube: happy days mate!

stratie
30 maart 2009, 09:27
Prima keus idd!

En die Fender...hahah...

Al zou ik zelf toch voor een les paultje gaan, zijn SG's ook altijd wel erg lekker. En Epiphone is gewoon een goed merk, no question abouth it!


Welkom nog!

Gr stratie:)

Thiez
30 maart 2009, 09:29
idd een prima keuze. ik heb ook de sg400. In loop van tijd heb ik daar andere elementen in gezet om hem wat te upgraden maar hij bevalt me echt prima. en de roland cubes zijn altijd goed. daar is niks anders over te zeggen.

almarvk
30 maart 2009, 09:47
Altijd fijn als er topics door beginners worden geopend met daarin een goede en wel doordachte keuze.

Daar kan het gros van de gitaarnetleden niets mee :D

mesaman
30 maart 2009, 11:08
almark.niet miepen.hij vraagt om bevestiging,als je dat wilt geven is dat prima.als je niets toe te voegen hebt laat het dan.
ik zeg goede keuze topic starter.kijk veel op marktplaats daar staat genoeg.
probeer de epi,kijk ook eens naar andere merken en gebruikte gitaren.
ibanez jackson wie weet wat nog meer wat je leuk en mooi vind.
en probeer zoveel mogelijk,dat helpt een goede eigen mening te vormen.
en anders gewoon weer een post openen! ;)
veel plezier en succes

bass blom
30 maart 2009, 11:19
zo.die.durftzeg. pasmaarop.almar weet waar joun huis woont.
en,vreet.je met huis en gitaar.op

:seriousf:

almarvk
30 maart 2009, 12:27
Humor en sarcasme. Altijd fijn als het wordt begrepen door anderen :D

Hendriks
30 maart 2009, 13:22
Humor en sarcasme. Altijd fijn als het wordt begrepen door anderen :D

Daarom ben je ook dictator.

kenx
30 maart 2009, 14:16
Hoy,

Goede keuze jongen ;)

Kijk ook eens naar een Epiphone Les Paul, ook goede gitaar voor de stijlen die je speelt. Een SG natuurlijk ook, is maar wat je het prettigste vind spelen ;)

Mvg,

Kenny

BlackJack
30 maart 2009, 15:08
Oke, bedankt mensen. Ik bestel het via thomann.de Maar ik weet niet welke ik zou bestellen. EPIPHONE SG G-400 CH of EPIPHONE VINTAGE G-400 WB.
wat maakt het uit eigenlijk tussen deze 2? alleen de kleur of ?

Mark1990
30 maart 2009, 16:17
als je in de buurt een muziekwinkel hebt; kijk voor je de Cube haalt ook eens naar de vox serie. Die heeft ook wat lichtere overdrive tussen het clean en distortion zitten, en is in kwaliteit zeker de gelijke van de Cube.