PDA

View Full Version : sticker op mijn gitaar!



zeiler
29 maart 2009, 22:57
Hallo!

Ik hoop dat dit het goede topic is ;)!

Ik heb gister een el-cheapo akoestische gitaar gekocht waarmee ik lekker kan raggen op vakantie, die dus eigenlijk lekker butsen en alles mag krijgen :)!

meteen setje elixer's gekocht, maar er nog niet op!!!

maar nu wil ik hem, omdat het toch een cheapo gitaar is, graag een sticker erop plakken :)!!!!

Hoe kan ik dat het best doen? Het is een afbeelding die niet gemakkelijk zelf te schilderen ofzo is, het is een nogwat lastige afbeelding (zie onderaan dit bericht, iets dergerlijks), kan dat gewoon met zo'n "modelbouw-decal?" Om er één te laten maken? moet er daarna nog lak overheen, zodat hij er niet binnen de kortste keren helemaal afgesleten is???

Of zijn er nog betere oplossingen??? hebben mensen hier mogelijk ervaring mee?

https://www.stagepass.com/images/hi-res/08XXXXXX/08739893.jpg

http://www.thecyberstore.co.nz/images/Hillsong%20United%20-%20I%20heart%20Revolution.jpg

alvast bedankt voor jullie mogelijke antwoord!

jaap / zeiler!

McVenco
29 maart 2009, 23:24
Je zegt dat het niet erg is als er butsen en andere schade aan komt, dan is het toch ook niet erg als die sticker wat krassen heeft? Gewoon op een A4 stickervel uitprinten (met een laserprinter, inktjet gaat vlekken) - eventueel zelfklevende transparante folie (raamfolie bij de bouwmarkt) erover en klaar!

DjNoizzIQ
29 maart 2009, 23:46
Lol,

Mag Hillsong zomaar in Genemuiden, oom en tante van me wonen er, die vinden het duivelse rotherrie :rockon:

Enniewee, als ik jou was, zou ik proberen via de officiele merchandise van die gasten een paar stickers te vinden, dat is meestal een betere kwaliteit dan zelf printen.

Greetz, Lennert (die geregeld Hillsong speelt, en zich afvraagt of er meer van 'zukke types' rondlopen hier :hippie:)

zeiler
30 maart 2009, 18:55
Je zegt dat het niet erg is als er butsen en andere schade aan komt, dan is het toch ook niet erg als die sticker wat krassen heeft? Gewoon op een A4 stickervel uitprinten (met een laserprinter, inktjet gaat vlekken) - eventueel zelfklevende transparante folie (raamfolie bij de bouwmarkt) erover en klaar!

Nou, het gaat niet direct om dat de sticker krassen krijgt, dat mag gewoon! Het gaat er meer om dat de sticker er niet helemaal afslijt binnen de kortste keren (noem bijvoorbeeld afbeeldingen op plectra, die zijn er bij mij zo af, nu is dat ander materiaal enzo en maakt die afbeelding niet zoveel uit, maar het principe is 't zelfde :))!

bedankt voor je response iig!


Lol,

Mag Hillsong zomaar in Genemuiden, oom en tante van me wonen er, die vinden het duivelse rotherrie :rockon:

Enniewee, als ik jou was, zou ik proberen via de officiele merchandise van die gasten een paar stickers te vinden, dat is meestal een betere kwaliteit dan zelf printen.

Greetz, Lennert (die geregeld Hillsong speelt, en zich afvraagt of er meer van 'zukke types' rondlopen hier)

er zijn hier nog best wel wat Leute die 't spelen hoor ;)! valt dik mee! En komop, Kees Kraaijenoord was hier pas nog :), ik speel flink wat van Hillsong, opwekking etc. (probeer ik dan ;)), en zo zijn er nog wel heel wat meer hoor :)! Dus zo erg is 't nou ook weer niet hier!

qua stickers van hen kon ik niet echt veel vinden, en wil er niet gewoon een halve sticker overheenplakken zeg maar ;) moet wel beetje stijl en professionaliteit uitstralen :)!

bedankt voor je response iig!

shaloom!

Jaap

zucht, wilde net wat dingen photoshoppen ter idee, maar krijg ze echt niet in dat ding!!!! bah

DjNoizzIQ
30 maart 2009, 21:30
cool,

stuur anders een foto van je gitaar (ben naast 'gitarist' ook grafisch vormgever, dus weet wel wat sommige van die knopjes in photoshop doen ;))

Lennert