PDA

View Full Version : Metallica the Mummy gitaar foto's



JackDanielz
19 maart 2003, 16:19
wie kan me helpen aan goede foto's van de mummy gitaar

Soulflyhigh
19 maart 2003, 20:27
Helaas ik ben ook een grote fan van Metallica. Op http://www.metallica.com (moet je wel ff lid worden van de club) staat alleen een vage foto. Maar gebruikt Kirk hem niet op een van de DVD's. Ik moet ze nog ff kopen om het te checken.

mazzels Soulflyhigh

Earthling
20 maart 2003, 13:14
Zowel op de cunning stunts als op de S&M dvd gebruikt Kirk deze gitaar.

Zhou
20 maart 2003, 14:26
The mummy? da's toch gewoon die rood/gele met 'it's alive!' erop?

kan je vinden op http://www.encycmet.com
dan naar equipment
daar staan ook z'n andere gitaren

Jay Cal
20 maart 2003, 16:15
Je kan zelf ook creabea aan de slag gaan en een collage maken van de oude filmposters (heb je een beetje van kirk en een beetje van jezelf).
http://www.blarg.net/~dr_z/Movie/Posters/Reprints/Images//mummy.jpg

http://www.movieforum.com/movies/wallpapers/horror/karloffmummy/images/1024x768.jpg

BLOK182
20 maart 2003, 16:24
http://www.encyclopedia-metallica.com/equipment/kh2mumg.gif tadaa!!

hoofd
20 maart 2003, 20:32
http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=elecgit&md=details&id=7981

Nog te koop ook :wink:.

crap
20 maart 2003, 20:35
Ik heb een perfecte close-up foto maar die kan niet gelinkt worden en bij deze forum kan je gek genoeg geen files attachen...helaas pindakaas

crap
20 maart 2003, 20:41
Op 2003-03-20 20:32, schreef mtlhead:
http://www.gitaarmarkt.nl/index.php?ct=elecgit&md=details&id=7981

Nog te koop ook :wink:.


waah supervet, kwis niet dat dat model ook gemaakt was als een signature serie

pim1234
20 maart 2003, 22:24
ben jij de zelfde jack danielz als de adverteerder van de mummy gitaar???

Rock&Roll
20 maart 2003, 23:49
hela, ik dacht niet dat deze gitaar beschikbaar was??
volgens wat ik gehoord heb had Kirk de rechten op de tekening!

hoofd
21 maart 2003, 09:08
Volgens Encymet.com heeft hij die rechten ook, en is de gitaar met opdruk niet uitgebracht...raar

crap
21 maart 2003, 13:21
Op 2003-03-20 23:49, schreef Rock&Roll:
hela, ik dacht niet dat deze gitaar beschikbaar was??
volgens wat ik gehoord heb had Kirk de rechten op de tekening!


ja ik dus ook, daarom wist ik niet dat ie te koop was

The Black
21 maart 2003, 15:12
Is nooit officieel gemaakt door ESP!
Iemand heeft hiervan dus een replica laten maken! Niet zo gekocht dus.
Kirk is nog gevraagd of hij de rechten wilden geven om zo'n 200 stuks te mogen produceren voor verkoop, maar dit mocht van hem NIET.

Ic3gl0vE
21 maart 2003, 15:18
een goede paintbrusher kan dit zelf ook wel... gitaar moet wel fake zijn

JackDanielz
21 maart 2003, 17:11
Hey Hallo allemaal

Wat een ophef over een gitaar het gaat om een echte gitaar!!
Maar wie zegt dat het om een signature serie gaat??
Het is toch echt wel een ESP!! (niet goedkoop)
een super metal gitaar.
Ik bied hem te koop aan het is gewoon wat een gek ervoor geeft ik kan me indenken dat een metallica of boris-karloff fan dit erg mooi vind.
ZO'n gitaar kom je niet vaak tegen toch??
dit is dus een kans om een soort gelijke gitaar te krijgen.
Maar ik vind de reactie's erg leuk
en als je vragen hebt vraag rustig.


Met Vriendelijke Groet: JackDaniel's

Barret Wallace
21 maart 2003, 20:26
Hey dude je hebt wel ERG VEEL gitaren te koop de laatste tijd..

je zou er bijna argwaan van krijgen :eek:

Bosch
21 maart 2003, 20:42
The Black heeft helemaal gelijk:

Lees laatste zin van reply
".."

hey hallo

hij moet tussen de 3000 en 3500 euro op brengen van deze gitaar is er maar
1.
De gitaar is niet in serie gemaakt het is geen signature serie!
Ik heb hem zo laten maken.



>From: boschracing@go.to
>To: daan022@hotmail.com
>Subject: esp
>Date: Fri, 21 Mar 2003 14:01:28 +0100
>
>Voor je advertentie:
>Categorie: Elektrische gitaren; Nummer: 7981; Titel: ESP the MUMMY gitaar
>
>is het volgende bericht verstuurd:
>
>Wat kost ie en heb je betere foto\'s over de mail?
>
>
>Dit bericht is verstuurd door: 'Bosch'

The Black
21 maart 2003, 21:43
3000-3500 euro!!!!
JEZUS!
Schandalig prijs, echt te belachelijk voor woorden! Zeker voor de niets-vermoedende fan die te veel geld over heeft.

Ok mensen, wil je ook zo'n gitaar laten maken. Het is enorm simpel!
Je pakt een KH-502.
Deze kun je al onder de 1000 euro kopen mits je goed rondkijkt, en dat zelfs in Duitsland of Nederland.
Je vervangt de emg's met actieve elementen emg 81's, en de gelicenseerde floyd rose ook vervangen met een echte.
Met 2003 komen er nu ook nieuwe modellen met de emg's en original floyd rose al inbegrepen, de KH-605 als ik het me nog goed kan herrineren.

Het model wat door de verkoper aangeboden word stamt NIET af van een KH-2. De KH-2 word ALLEEN verkocht met bolt-on neck, en is nooit verkocht zonder. De 502's en de nieuwe "budget" versies komen dus wel allemaal met neck-through.
Het gitaar stamt OOK NIET af van een oudere ESP M-II, namelijk de Skull & Crossbones inlays komen alleen voor op de Kirk Hammett modellen.
Dit gitaar was dus eerst gewoon een LTD, en dus hoogst waarschijnlijk een KH-502.


Je gaat naar een prof airbrush "artiest" en je laat hem overspuiten na de graphics van goede plaatjes die je gevonden hebt van Kirk's gitaar.
Bij de gitaar aangeboden heb ik zelfs nog een foutje opgemerkt! Namelijk het kussend paar links-onderin moet een paar met kind zijn die in huivering naar boven kijkt. Voor de rest zijn er wat kleurverschillen, maar toch nog mooi gedaan.

Wat ook ontbreekt aan de gitaar van de verkoper is de specifieke inlays. De inlays op Kirk's gitaar zijn van een Egyptisch teken en een oog. Ze lijken een beetje op dat symbool van Prince (als je weet wie ik bedoel).


Dus Jack Danielz, wil je iemand belazeren, ik raad je aan een ander forum te zoeken!

Barret Wallace
21 maart 2003, 22:20
Goeie post the black :smile:

Dit heldert heel wat onduidelijkheden op :smile:

JackDanielz
22 maart 2003, 02:09
wie zegt dat jullie de gitaar moeten kopen???? hij ligt me niet in de weg ofzo en wie zegt dat het die prijs 3500 is ????
er staat namelijk bieden of heb ik dat verkeer?
Het bod staat nu op 1300 euro dus als er nog liefhebbers zijn???
Volgens mij zitten er hier veel mensen die niet eens geld hebben voor een ibanez rg of wel???? reageer dan NIET!!!
Anders hou ik hem in de verzameling het gaat hier niet om een ltd maar ESP!!!


vriendelijke groet DE eigenaar

JackDanielz
22 maart 2003, 02:16
ow ja

the black??? en wie ben jij?? zo'n reply kan ik ook invoeren bull shit duzz
zorg jij maar dat je 1 echte gitaar kan betalen!!!!!!
er staar bieden niet vanaf een bedrag ven tussen de 3000 en 3500 euro!

toch blijft het leuk ghehehehehehe

JackDanielz
22 maart 2003, 02:18
kh-2 niet met neck thru neck?????
kijk op http://www.espguitars.net wedden voor de mummy gitaar dat hij er tussen staat???????

beter rond kijken greetzz jackdanielzz

ik wacht weer rustig af hhhhhhhmmmmzzzzzzz

JackDanielz
22 maart 2003, 02:21
alleen een kh-2 neck thru kost al 3500 euro
waar lullen jullie over????????
kijk de dingen eerst beter na voordat je een reactie geeft

Barret Wallace
22 maart 2003, 09:43
Maar dude hoe kom je aan zoveel ESP's en waarom verkoop je ze allemaal ik volg je al een tijdje op de verkoopsites en je hebt een fortuin aan gitaren, het is toch geen gestolen waar hoop ik :smile:

Als je ze eerlijk gekocht hebt hou ik men mond :wink:

JackDanielz
22 maart 2003, 10:58
Nou ik denk dat je je mond maar moet houden!! (er de rest ook)
Omdat ze in nederland de gitaren die ik heb vaak niet verkopen en dus moet je ze bestellen!!
En ik heb nog nergens op internet gezien dat er winkels zijn die dat soort gitaren missen
Ze zijn van mij en eerlijk betaald!!
Dus stop met beschuldigen van wat dan ook ik weet zelf wel wat ik heb!!
en hoe ik eraan kom

hoofd
22 maart 2003, 11:04
Rustig rustig jongen, denk aan je hart. Barret bedoelde het niet zo, hij is enkel nieuwsgierig hoe je aan zoveel esps komt. En wat The Black betreft, als je daar wat rustiger en beleefder op ingaat komt je punt veel duidelijker over (overigens vind ik de toon van The Black ook niet helemaal geweldig hoor).

JackDanielz
22 maart 2003, 11:13
Okee dan met jou kan ik praten!!
Ik dacht dat het hier ging om een fan's van gitaren
En niet om klaagliederen 1&2 ghehe
Mijn hart doet het nog hoor kan alleen dat domme gelul niet uitstaan.
Maar als mensen echt leuke vragen hebben vraag rustig. misschien kan ik je helpen met gitaren die je graag wilt hebben.
Hoe ik aan de mijne kom.
Veel zoeken op internet.
Bestellen bij betere gitaarwinkels. Mailtjes rondsturen in het buitenland want ze hebben vaak niet alles op de site staan.

see ya

Jay Cal
22 maart 2003, 11:28
Hey die Jack,

Ik heb zelf ook een mooie custom airbrushed japanner. Mag ik vragen waar jij het hebt laten doen? De prijs vind ik niet erg belangrijk bij een goeie brush. En ik moet zeggen dat de jouwe erg netjes is uitgepakt. Heb je ook een ouija gitaar?

Greetz!

Barret Wallace
22 maart 2003, 11:42
Op 2003-03-22 10:58, schreef JackDanielz:
Nou ik denk dat je je mond maar moet houden!! (er de rest ook)
Omdat ze in nederland de gitaren die ik heb vaak niet verkopen en dus moet je ze bestellen!!
En ik heb nog nergens op internet gezien dat er winkels zijn die dat soort gitaren missen
Ze zijn van mij en eerlijk betaald!!
Dus stop met beschuldigen van wat dan ook ik weet zelf wel wat ik heb!!
en hoe ik eraan kom



yo dude chill ik zei niet dat je ze hebt gestolen hoor, ik vroeg me gewoon af hoe je eraan kwam zoals mtlhead al zei, omdat die gitaren over het algemeen moeilijk te vinden zijn :smile:ik zou zeggen ga door met je mooie collectie en maybe heb je in de toekomst wel iets wat ik van je wil kopen :wink:

peace bro er is al genoeg aan de gang in de wereld :wink:

Anders Destium
22 maart 2003, 11:51
Op 2003-03-22 02:09, schreef JackDanielz:

Volgens mij zitten er hier veel mensen die niet eens geld hebben voor een ibanez rg of wel???? reageer dan NIET!!!

vriendelijke groet DE eigenaar


De mensen die hier nu posten hebben net als jij stuk voor stuk erg mooie gitaren, ease up! Je zegt zelf bij de gitaar dat het een beetje is wat de gek ervoor geeft. Alleen jij weet wat de gitaar heeft gekost, dat is bij mij meestal heel wat anders dan wat hij mij waard is :smile:

Jay Cal
22 maart 2003, 11:56
Right on Erik!

Mijn Gigernez is namelijk ook te koop voor 3000 euro. Alles is te koop namelijk voor de juiste prijs.

Greetz!

JackDanielz
22 maart 2003, 13:10
hey hallo allemaal

-Nee ik heb de ouija gitaar nog niet zijn er weinig van gemaakt dus als er iemand is die hem heeft of weg wil doen mail dan even?
-Gitaar laten spuiten is niet goedkoop ligt er een beetje aan wat voor kleuren enzo en het ontwerp en of het over de elementen heen moet begint ongeveer bij de 500 euro pin me er niet op vast!!
Ik kan iets voor je regelen wat je moet doen is het ontwerp naar me mailen
en wat voor soort gitaar er komt namelijk een laag blanke lak over de hele gitaar en als je een neck-thru hebt dus ook aan de achterkant hals!
-Het is idd zo dat je moeilijk aan sommige ESP gitaren kunt komen vaak moet je ze bestellen en lang op wachten 6 tot 8 maanden ik weet er nog een aantal te koop waaronder kh-2 kh-3 en een aantal signature gitaren van jamezz
Nou rustig aan en een goed weekend

Jay Cal
22 maart 2003, 13:17
Voor mij hoef je niks te regelen want ik heb zelf al een adresje vlak bij Nijmegen. Ik wilde graag alleen even weten waar je het liet doen (misschien hebben we wel dezelfde brusher..).

Mijn "Gigernez" is hier te aanschouwen (sorry voor de slechte kwaliteit van de foto's): http://community.webshots.com/user/mycoolguitars

Greetz!

JackDanielz
22 maart 2003, 13:34
Hey JAY

Cool die gitaar ook erg mooi gedaan!!
Nee ik heb de gitaar niet in nijmegen laten spuiten.ik heb een adres hier vlak bij Enschede
greetzz JackDanielz

Barret Wallace
22 maart 2003, 17:43
Wow Jay ziet er gaaf uit!

The Black
22 maart 2003, 18:49
In de post van Bosch zag ik het bedrag van 3000-3500.

Ik ben namelijk zo kwaad geworden omdat ik mijn eigen conclusies had getrokken van de feiten die ik wist (vooral met die prijs).
EN WAT DE FXCK IS EEN MM-320 SKULLY?!!?
Dat is echt de eerste keer dat ik hem zie! Ik weet nog van eerdere gesprekken met mensen dat ze haast liepen te janken dat ze een neck-through KH-2 wilden en niet konden krijgen omdat het alleen Bolt-on was.

Ik bied hierbij mijn excuses aan. Wegens foute info van mijn kant!
Maar ik heb wel echte gitaren hoor :wink:

Op hoeveel staat je bod nu trouwens?

Anders Destium
22 maart 2003, 19:06
Op 2003-03-22 17:43, schreef Barret Wallace:
Wow Jay ziet er gaaf uit!


Behalve de looks heeft hij ook een actie waar je niet goed van wordt, iets van 1-2mm maximaal :eek:

Jay Cal
22 maart 2003, 19:17
0.5 mm :grin:

Barret Wallace
22 maart 2003, 20:42
haha shred on brother :grin:

Ic3gl0vE
22 maart 2003, 21:18
Op 2003-03-22 19:17, schreef Jay Cal:
0.5 mm :grin:

oef...
mijn RR heeft de snaren 3mm boven het fretboard hangen, maar ik weet niet hoe dik die frets zijn. Ding speelt ook tyffussnel

crap
23 maart 2003, 17:01
http://www.marktplaats.nl/foto.php3?g=muziek&u=elektrgitaren&ID=8863&ret=/markt/muziek/elektrgitaren/8863.htm?fo=1&oudei=105

Dat is 'em, met het kussende paar en de skull en bones inlays

http://www.marktplaats.nl/markt/muziek/elektrgitaren/8863.htm?fo=1&oudei=105

kijk bij:'Unieke airbrush-designs op gitaar'

signsofzodiac
23 maart 2003, 21:16
Die op marktplaats van de link hierboven is een LTD KH-502!! Ik weet niet of JD ook een KH-2 relic heeft laten brushen als The Mummy, dat zou namelijk de enige manier zijn om een neck-through KH te "mummificeren" :smile: Sterker nog, dit is een LTD omdat dat plaatje op de 24e fret dat bewijst. Een KH heeft dat niet. Het ESP-logo is er ook op gebrushed. Trust me, dit is GEEN ESP, ik herhaal GEEN ESP!!!! Heeft bij TAGS gehangen in Enschede en ik heb het verhaal gehoord over het ontstaan. Hij is prachtig, absoluut, ik zou hem wel willen hebben, maar zeggen dat dit geen LTD maar een ESP is, dat is oplichting. Greetzzz!

Ic3gl0vE
23 maart 2003, 21:26
die ronaldmeerman.com persoon woont hier zo ongeveer om de hoek en die kan echt héél mooie dingen maken

The Black
23 maart 2003, 21:56
Op 2003-03-23 21:16, schreef signsofzodiac:
Die op marktplaats van de link hierboven is een LTD KH-502!! Ik weet niet of JD ook een KH-2 relic heeft laten brushen als The Mummy, dat zou namelijk de enige manier zijn om een neck-through KH te "mummificeren" :smile: Sterker nog, dit is een LTD omdat dat plaatje op de 24e fret dat bewijst. Een KH heeft dat niet. Het ESP-logo is er ook op gebrushed. Trust me, dit is GEEN ESP, ik herhaal GEEN ESP!!!! Heeft bij TAGS gehangen in Enschede en ik heb het verhaal gehoord over het ontstaan. Hij is prachtig, absoluut, ik zou hem wel willen hebben, maar zeggen dat dit geen LTD maar een ESP is, dat is oplichting. Greetzzz!


Oplichter eerste klas dus, daarna nog proberen flink te liegen dat het een echte ESP is. Nadat ik dat blokje zag op die marktplaats advertentie wist ik het ook gelijk.
Weet je misschien nog voor hoeveel hij te koop stond bij TAGS?

signsofzodiac
23 maart 2003, 22:07
Nee, hij is wel echt van JD. Hij werd daar ff tentoongesteld omdat hij gewoon erg mooi is geworden (dat is ie ook). Zal z'n naam niet noemen. 'k Zie hem wel eens. Ik v(i)(o)nd het een prima gozer, maar dit gaat me wel erg ver. Een LTD verkopen is uiteraard prima, maar niet doen alsof iets is wat het niet is. Net zoiets als op een Epiphone Gibson op de headstock zetten... Dus mensen, BEWARE. Hopelijk zien de mensen die hebben geboden dit. Om zo een kat in de zak te kopen. Beetje lullig als je dit ding koopt en hem later weer probeert te verkopen dat je er dan achter komt. Dan voel je je genaaid, en dan niet op de lekkere manier :smile:

JackDanielz
24 maart 2003, 00:16
Het blijft leuk zoals ik al eerder zei wat een gek ervoor geeft bod staat op 1400
greetzz Jack

Rock&Roll
24 maart 2003, 10:45
ik heb zo net eens een fotootje bekeken van Kirks gitaar en die ziet er echt wel veeeeeel mooier uit...

JackDanielz
24 maart 2003, 16:46
GOH.......... lekker belangrijk

signsofzodiac
24 maart 2003, 17:17
Je reageert wel erg luchtig op het feit dat je de boel belazert. Je hebt beweert dat het een ECHTE esp is en absoluut GEEN ltd. Hoe noem je dat dan?

JackDanielz
24 maart 2003, 17:45
Ik noem het kunst gemaakt door een kunstenaar die jongens zijn ook niet goedkoop!!ik zie het meer als een schilderij hoe noem jij het??
Het is ook geen gitaar om mee te spelen ik heb hem aan de muur naast andere verzamelstukken!
En voor een goed bod is alles te koop toch die prijs van 3000 euro ofzo is onzin er stond bieden tot nu toe is 1400 euro geboden op de gitaar!!
En verder kan ik er niet warm of koud van worden ik vind de reacties erg leuk
Greetzzz JackDanielzz

hoofd
24 maart 2003, 17:50
Hey Jack, wist je al dat je de boel belazerd? Tis geen echte ESP, maar een LTD, ff dat je het weet he :wink: :razz:

JackDanielz
24 maart 2003, 17:53
hahahahahahaahha :wink: heb je de gitaar al op D of was jij dat niet?
greetzz jack

Barret Wallace
24 maart 2003, 17:57
damn je bent echt fucked up bezig

hoofd
24 maart 2003, 17:57
Ermm, denk niet dat ik dat was (heb me gitaar altijd in de standaardstemming) :wink:

Maarreh...ik heb net 4 euro en 73 eurocent gevonden in me broekzak, noteer je dat bod ff voor de gitaar? :wink:

JackDanielz
24 maart 2003, 18:07
Ach wat maakt het uit zo heeft iedereen nog wat te lullen toch??
mijn forum loopt erg goed! ghehe
Ik kom niet meer aan gitaar spelen toe.

Nou kalm aan: JD

Barret Wallace
24 maart 2003, 18:12
Je weet dat als ik iemand vind die eerder een gitaar heeft gekocht bij jou en opgelicht een proces kan aangaan he :wink:

:razz:

JackDanielz
24 maart 2003, 18:23
HOOOWW Sh*t dat is erg moet ik ze nu alle gitaren die ik in mijn leven heb verkocht terug halen??? of anders krijg ik de
dood straf??? of moet ik er serieus op ingaan??
Ik zal het eens navragen
En trouwens denk niet dat jij mij kapot krijgt ghehehehe:):):) dus kom maar met dat proces
groetjes Jackdanielzz

Barret Wallace
24 maart 2003, 20:00
met proces bedoel ik niet het rechtsysteem die zuigt :smile:

ik bedoel de onderwereld :smile:

signsofzodiac
24 maart 2003, 20:05
Jezus (remember!), fucked up dit zeg. Vind je dit grappig, de naam die je krijgt? Makkelijk achter de nick-name, he? Kunst? Da's geen kunst, het is namaak! Mooi gedaan ja, dat meen ik, maar je verkoopt iets als iets dat het niet is. Interessant of je het nog grappig vind als er daadwerkelijk iemand stennis gaat schoppen naderhand. Ben benieuwd of ze dit soort geintjes bij TAGS grappig vinden. Of ze nog inruilers e.d. van je aannemen. Kaj houdt dit soort forums ook bij, ya know?! Misbruik maken van het goede vertrouwen van mensen, en hun zuur verdiende geld laten uitgeven aan iets dat niet is wat ze denken dat het is. Het gaat er niet om of ze tevreden zijn met hoe hij er uit ziet. Als iemand een perfecte repro koopt van Van Gogh's Zonnenbloemen en naderhand komt hij achter de oplichting, denk je dat hij er dan nog zo blij mee is? Op deze manier ben je ordinaire crimineel en als zodoende strafbaar. Dan ben je net zo min als iemand die gestolen gitaren verkoopt, een auto om-kat (om-cat?), of een fiets gapt. Gadverdamme, ik wordt hier echt ziek van. Valt me zwaar van je tegen (niet dat dat je wat uitmaakt waarschijnlijk, dus die inkopper hoef je niet te maken). En de rest: wat vinden jullie hier nu van?! Reageer! Laterzzz, Martijn

Barret Wallace
24 maart 2003, 20:10
VOLKOMEN MET JE EENS

The Black
24 maart 2003, 20:16
Op 2003-03-24 20:05, schreef signsofzodiac:
Jezus (remember!), fucked up dit zeg. Vind je dit grappig, de naam die je krijgt? Makkelijk achter de nick-name, he? Kunst? Da's geen kunst, het is namaak! Mooi gedaan ja, dat meen ik, maar je verkoopt iets als iets dat het niet is. Interessant of je het nog grappig vind als er daadwerkelijk iemand stennis gaat schoppen naderhand. Ben benieuwd of ze dit soort geintjes bij TAGS grappig vinden. Of ze nog inruilers e.d. van je aannemen. Kaj houdt dit soort forums ook bij, ya know?! Misbruik maken van het goede vertrouwen van mensen, en hun zuur verdiende geld laten uitgeven aan iets dat niet is wat ze denken dat het is. Het gaat er niet om of ze tevreden zijn met hoe hij er uit ziet. Als iemand een perfecte repro koopt van Van Gogh's Zonnenbloemen en naderhand komt hij achter de oplichting, denk je dat hij er dan nog zo blij mee is? Op deze manier ben je ordinaire crimineel en als zodoende strafbaar. Dan ben je net zo min als iemand die gestolen gitaren verkoopt, een auto om-kat (om-cat?), of een fiets gapt. Gadverdamme, ik wordt hier echt ziek van. Valt me zwaar van je tegen (niet dat dat je wat uitmaakt waarschijnlijk, dus die inkopper hoef je niet te maken). En de rest: wat vinden jullie hier nu van?! Reageer! Laterzzz, Martijn


Ik ben het met je eens.
Maar ik wil jullie allemaal even zeggen dat ik PERFECTE plaatjes heb van de gitaar, en zelf een replica ga laten maken voor eigen gebruik. Ik verkoop geen gitaren die ik zelf speel, dus dit is ook geen uizondering.

signsofzodiac
24 maart 2003, 20:19
Da's ook prima! Ik zeg ook steeds dat ik het er fantastisch vind uit zien! Maar je snapt wel wat ik bedoel :smile:

FNaRK
24 maart 2003, 20:26
dus samengevat: mijnheer biedt een gitaar aan, volgens hem een ESP maar feitelijk een LTD ?
Hmmm, hij heeft in zoverre gelijk dat hij mag vragen wat hij wil, wat een gek er voor geeft maar dan moet de koper wel op de hoogte zijn dat hij een LTD aanschaft en geen ESP, anders is het volgens mij misleiding / bedrog / fraude....
Voer voor advocaten (volgens mij is Marc Oblivian advocaat...)

Barret Wallace
24 maart 2003, 21:21
Volgensmij is Cloud strife ook advocaat?

signsofzodiac
26 maart 2003, 10:29
Feit is dat hij hier in ieder geval goed voor lul staat :smile: Bij TAGS in Enschede vonden ze het ook niet grappig...

JackDanielz
26 maart 2003, 10:56
Meneer Singsofzodizac denk jij echt dat ik hier wakker van lig??? de enige die zich zo druk voor me maakt ben jij met je TAGS!!!
heb je daar patent op ofzo?? of moet je elke dag verslag uitbrengen wat ons bengeltje nu wel niet doet in de gitaar wereld!! ik vind je erg SNEU met je TAGS :smile:

Barret Wallace
26 maart 2003, 11:15
Bij stand by te Utrecht en Feedback Rdam vonden ze het ook wel sneu :grin:

JackDanielz
26 maart 2003, 11:17
lekker belangrijk............gaaap

Barret Wallace
26 maart 2003, 11:28
en een mailtje naar het tv programma radar :grin: zij zullen binnenkort een programma uitzenden over oplichters via internet, jij komt ook ter sprake

FNaRK
26 maart 2003, 11:37
:lol:

JackDanielz
26 maart 2003, 12:03
en een mailtje naar het tv programma radar zij zullen binnenkort een programma uitzenden over oplichters via internet, jij komt ook ter sprake


Hou ik je aan!!

En vanavond te gast Barret een 13 jarig jongetje die iets heel erg heeft gezien op het internet het gaat om een gitaar!! waar niet de goede naam op staat en bla bla bla

ik denk dat je daar erg veel kijk cijfers mee krijg hoor!! ga zo door jongen

Barret Wallace
26 maart 2003, 12:29
en dan kondig ik nu aan ''de beruchte oplichter JACK DANIELZZZZZZZ een kansloze 45 jarige werkloze die probeert mensen die hun geld eerlijk verdienen op te lichten''

:grin:

JackDanielz
26 maart 2003, 12:33
kansloos???hahahahahahahahahaha :smile:

SURE!

Marc Oblivian
26 maart 2003, 12:56
Op 2003-03-24 20:26, schreef roadkill:
dus samengevat: mijnheer biedt een gitaar aan, volgens hem een ESP maar feitelijk een LTD ?
Hmmm, hij heeft in zoverre gelijk dat hij mag vragen wat hij wil, wat een gek er voor geeft maar dan moet de koper wel op de hoogte zijn dat hij een LTD aanschaft en geen ESP, anders is het volgens mij misleiding / bedrog / fraude....
Voer voor advocaten (volgens mij is Marc Oblivian advocaat...)


Het gaat hier om bedrog in de zin van artikel 44, lid 3 van boek 3 van het Burgerlijk Wetboek.
Er is hier namelijk sprake van het bewegen tot aankoop van de gitaar op grond van opzettelijk gedane onjuiste mededeling.

sanctie:
Privaatrechtelijk: vernietiging van de eventuele koopovereenkomst met terugbetaling geld, teruggave gitaar en evt schadevergoeding van de zijde van de verkoper.
Strafrechtelijk: maximumboete 45378 E of max.gevangenisstraf 3 jaar.

Marc Oblivian
26 maart 2003, 13:00
Misschien handig om beheerders de sites waar deze gitaar wordt aangeboden hierover in te lichten?
Het lijkt me dat deze het begaan van strafbare feiten niet willen faciliteren.

alhambra
26 maart 2003, 13:01
Op 2003-03-26 12:56, schreef Marc Oblivian:


Op 2003-03-24 20:26, schreef roadkill:
dus samengevat: mijnheer biedt een gitaar aan, volgens hem een ESP maar feitelijk een LTD ?
Hmmm, hij heeft in zoverre gelijk dat hij mag vragen wat hij wil, wat een gek er voor geeft maar dan moet de koper wel op de hoogte zijn dat hij een LTD aanschaft en geen ESP, anders is het volgens mij misleiding / bedrog / fraude....
Voer voor advocaten (volgens mij is Marc Oblivian advocaat...)


Het gaat hier om bedrog in de zin van artikel 44, lid 3 van boek 3 van het Burgerlijk Wetboek.
Er is hier namelijk sprake van het bewegen tot aankoop van de gitaar op grond van opzettelijk gedane onjuiste mededeling.

sanctie:
Privaatrechtelijk: vernietiging van de eventuele koopovereenkomst met terugbetaling geld, teruggave gitaar en evt schadevergoeding van de zijde van de verkoper.
Strafrechtelijk: maximumboete 45378 E of max.gevangenisstraf 3 jaar.



Tsja en wie gaat dat allemaal geregelen ?????

Trouwens 45 jaar, werkeloos en een gitaar aan de muur laten hangen omdat het "kunst" is, ja dan ben je redelijk kansloos. Je bent trouwens nog kanslozer als je dat niet ziet :grin: .

Een gitaar is gvd de gvd om op te spelen !!!!!!!!

Marc Oblivian
26 maart 2003, 13:04
Op 2003-03-26 13:01, schreef alhambra:


Op 2003-03-26 12:56, schreef Marc Oblivian:


Op 2003-03-24 20:26, schreef roadkill:
dus samengevat: mijnheer biedt een gitaar aan, volgens hem een ESP maar feitelijk een LTD ?
Hmmm, hij heeft in zoverre gelijk dat hij mag vragen wat hij wil, wat een gek er voor geeft maar dan moet de koper wel op de hoogte zijn dat hij een LTD aanschaft en geen ESP, anders is het volgens mij misleiding / bedrog / fraude....
Voer voor advocaten (volgens mij is Marc Oblivian advocaat...)


Het gaat hier om bedrog in de zin van artikel 44, lid 3 van boek 3 van het Burgerlijk Wetboek.
Er is hier namelijk sprake van het bewegen tot aankoop van de gitaar op grond van opzettelijk gedane onjuiste mededeling.

sanctie:
Privaatrechtelijk: vernietiging van de eventuele koopovereenkomst met terugbetaling geld, teruggave gitaar en evt schadevergoeding van de zijde van de verkoper.
Strafrechtelijk: maximumboete 45378 E of max.gevangenisstraf 3 jaar.



Tsja en wie gaat dat allemaal geregelen ?????

<Degene die erachter komt dat hij belazerd is.
Alhoewel daar ook wel andere oplossingen voor te vinden zijn die ook an vaak sneller tot het gewenste resultaat leiden, maar daar kan ik niet over adviseren.>

Trouwens 45 jaar, werkeloos en een gitaar aan de muur laten hangen omdat het "kunst" is, ja dan ben je redelijk kansloos. Je bent trouwens nog kanslozer als je dat niet ziet :grin: .

Een gitaar is gvd de gvd om op te spelen !!!!!!!!

<Amen>

Ic3glov3
27 maart 2003, 13:49
Bumpie dump ^^^^

signsofzodiac
27 maart 2003, 22:28
Daan, zoals je wel hebt gemerkt ben jij de kneus hier. Een hufter die willens en wetens mensen bedriegt. Door zulke geintjes krijg je ooit een keer stront aan de knikker waar je niet blij van wordt. En dan kan je wel lekker weer "gaaaap" intypen, maar als het gebeurt hoop ik voor je dat ik niet degene ben die je door de CT heen moet trekken voor je hersentrauma. Ik wens het niemand toe, maar ooit kom je de verkeerde tegen. Maar ja, als je geld hebt zal een goede naam wel niet zo belangrijk zijn in het leven. Kun je je weg naar boven kopen. Amen!

bassopotmus
29 maart 2003, 19:14
owkee dis misselijk....dat kan en mag jk niet maken, hopelijktrekken ze je darmen er anaal uit als ze erachter komen, als je hem ooit verkoopt

Ic3gl0vE
30 maart 2003, 00:51
Op 2003-03-26 13:01, schreef alhambra:
[Trouwens 45 jaar, werkeloos en een gitaar aan de muur laten hangen omdat het "kunst" is, ja dan ben je redelijk kansloos.



werkeloos schrijven in plaats van werkloos is ook wel kansloos :grin:

FNaRK
30 maart 2003, 12:18
kanseloos ?

RS-Rik
13 november 2004, 00:18
Wooooow

Jullie zijn lief tegen zo'n oplichter. Dikke IP ban en aangifte indien mogelijk als je het mij vraagt.

Wormaap
13 november 2004, 04:57
Oud topic ofzo...
Alleen nu natuurlijk wel weer actueel omdat de TopicStarter weer bezig is.

Svenson
13 november 2004, 12:30
Ik hoop dat hij zo'n gitaar eens aan de verkeerde verkoopt, iemand die zijn knieschijven breekt als hij erachter komt wat voor gitaar het echt is. Ik heb nog een mooie knuppel, die stel ik kosteloos ter beschikking.

chennie
13 november 2004, 15:12
Jezus (remember!), fucked up dit zeg. Vind je dit grappig, de naam die je krijgt? Makkelijk achter de nick-name, he? Kunst? Da's geen kunst, het is namaak! Mooi gedaan ja, dat meen ik, maar je verkoopt iets als iets dat het niet is. Interessant of je het nog grappig vind als er daadwerkelijk iemand stennis gaat schoppen naderhand. Ben benieuwd of ze dit soort geintjes bij TAGS grappig vinden. Of ze nog inruilers e.d. van je aannemen. Kaj houdt dit soort forums ook bij, ya know?! Misbruik maken van het goede vertrouwen van mensen, en hun zuur verdiende geld laten uitgeven aan iets dat niet is wat ze denken dat het is. Het gaat er niet om of ze tevreden zijn met hoe hij er uit ziet. Als iemand een perfecte repro koopt van Van Gogh's Zonnenbloemen en naderhand komt hij achter de oplichting, denk je dat hij er dan nog zo blij mee is? Op deze manier ben je ordinaire crimineel en als zodoende strafbaar. Dan ben je net zo min als iemand die gestolen gitaren verkoopt, een auto om-kat (om-cat?), of een fiets gapt. Gadverdamme, ik wordt hier echt ziek van. Valt me zwaar van je tegen (niet dat dat je wat uitmaakt waarschijnlijk, dus die inkopper hoef je niet te maken). En de rest: wat vinden jullie hier nu van?! Reageer! Laterzzz, Martijn

ik ben het hier zo mee eens, blegh oplichters en vooral in je eigen stad, uit je eigen omgeving.

Maiden Michiel
13 november 2004, 17:18
Smullen dit!

Embryoyo
13 november 2004, 17:59
Ik hoop dat hij zo'n gitaar eens aan de verkeerde verkoopt, iemand die zijn knieschijven breekt als hij erachter komt wat voor gitaar het echt is. Ik heb nog een mooie knuppel, die stel ik kosteloos ter beschikking.Cool. 8-)

Bluesbreaker
13 november 2004, 19:20
maar het is al bijna een jaar geldeden dat hij die gitaar probeerde te verkopen, weet iemand hoe het afgelopen is?

Embryoyo
13 november 2004, 19:30
Ik hoop dat dat verhaal van Svenson een beetje klopt.

AART
13 november 2004, 19:36
ik hoop dat ie in een revalidatiecentrum zit en daar alleen maar een pc heeft en daarom maar een beetje op trieste plekken als dit forum gaat rondhangen :-D

Anders Destium
13 november 2004, 19:40
maar het is al bijna een jaar geldeden dat hij die gitaar probeerde te verkopen, weet iemand hoe het afgelopen is?

Niet goed, die knakker leeft kennelijk nog.

Embryoyo
13 november 2004, 19:42
Ze hadden hem aan z'n ballen moeten ophangen!

Embryoyo
15 november 2004, 14:21
Maareh... offtopic: ik heb wel is een gitaar gezien (ik geloof van Jackson) met een afbeelding van Pinhead van Hellraiser erop.
Iemand die daar foto's van heeft? Ik vind hem namelijk wel cool. 8-)

NeeraDJ
15 november 2004, 15:26
Damn ik heb het hele topic doorgelezen en ik hoop echt dat JD die gitaar nooit heeft kunnen verkopen. Ik zou iemand echt het leven zuur maken als die dit bij mij flikte. Ook die "I don't give a shit, as long as you give me all your money" houding wekt bij mij een walging voor deze vent op. Ik ben een groot fan van USA gitaren vooral ESP en Jackson en als iemand mij dit geintje zou flikken dan zou diegene erop kunnen rekenen mijn gezicht nog eens terug te zien.

Sorry hoor GitaarNet, maar als jullie Shakeel en Sinistral hebben kunnen bannen en bedreigen dan is het bannen van deze kerel het minste wat jullie kunnen doen. Deze gast is namelijk wel in staat serieuze schade aan te richten

Lacrymosa
15 november 2004, 15:30
mee eens, kom gitaarnet, doe er wat aan, en kan er meteen ook voor gezorgd worden dat deze gozer nix meer op gitaarmakt kan zetten?

jules
15 november 2004, 16:10
meschien kunnen we hem met zijn allen te pakken nemen waar woont deze gast

Ibanez RuleZ
15 november 2004, 16:41
what the heck, zijn sinistral en shakeel gebanned??? dat is dan de eerste keer dat er hier eens wat aan moderation is gedaan...

gaan ze de bende hier een keerjte schoonhouden?

harrald

NeeraDJ
15 november 2004, 16:51
Ja Sinis zeker weten, Shakeel was of onwijs veel bedreigd of hij was een tijdje daadwerkelijk gebanned was destijds zoveel onzin gaande in Offtopic dat ik geen eens zin had het allemaal uit te zoeken.

En ze mogen de Jack Danielz bende hier dan wel veel liever opruimen, stel dat deze vent iemand weet op lichten voor een gitaar die misschien niet eens 500 euro waard is voor 6 keer zoveel. Het is ongelooflijk hoeveel impact zo'n daad dan heeft. Dan heb ik liever foto van dooie mensen of iemand die onzin uitkraamt

Ibanez RuleZ
15 november 2004, 17:24
over shakeel heb ik weinig, van sinsitral vind ik het hoog tijd dat er eens wat aan zijn gedrag gedaan werd... hij gedroeg zich ontzettend zielig en hij is een van de grootste redenenen geweest dat ik zoiets had bij dit forum van; geen zin meer om te kijken en het valt idd wel wat op dat het rustig is... van mij zou er hier ten aanzien van een hoop dingen een strenger beleid gevoerd mogen worden

en jack danielsz: bannen, heel simpel wat mij betreft. trouwens, waarom geven we die gast niet aan???

harrald

NeeraDJ
15 november 2004, 17:55
Aangeven zou zijn verdiende loon zijn, maar aangezien wij niet door die vent zijn benadeeld hebben wij naar mijn weet weinig voet om op te staan. Geloof mij maar als het zou kunnen dan pakte ik nu mijn jas en liep ik naar het politiebureau zo schandalig vind ik het

Ibanez RuleZ
15 november 2004, 18:04
als die gitaar verkocht is als zijnde een ESP, dan kan je volgens mij gewoon aangifte doen... je konstateerd toch een kwestie van oplichterij?

harrald

fred dons
15 november 2004, 18:08
oplichting is een civiele zaak en de politie zal geen aangifte opnemen als je zelf niet benadeeld ben (en zou het wel het geval zijn dan nog zullen ze je naar de kantonrechter verwijzen)

Embryoyo
15 november 2004, 19:01
Gewoon z'n ballen eraf draaien, die gitaar in zn reet proppen en zorgen dat hij je je geld weer terug geeft!

NeeraDJ
15 november 2004, 19:09
als die gitaar verkocht is als zijnde een ESP, dan kan je volgens mij gewoon aangifte doen... je konstateerd toch een kwestie van oplichterij?

harrald

Nee je zei "we" dus ik dacht wij als forummers een aanklacht in konden dienen, de koper (als hij al een koper heeft gehad) kan uiteraard wel gewoon een aanklacht indienen. BTW volgens mij is dit wel strafrechtelijk te vervolgen, Marc Oblivian poste namelijk dat er een gevangenisstraf van max 3 jaar op oplichting kan zitten.

AntY
15 november 2004, 19:32
oplichting is een civiele zaak en de politie zal geen aangifte opnemen als je zelf niet benadeeld ben (en zou het wel het geval zijn dan nog zullen ze je naar de kantonrechter verwijzen)

wordt oplichting niet door het OM vervolgd?

Embryoyo
15 november 2004, 20:11
meschien kunnen we hem met zijn allen te pakken nemen waar woont deze gast :cool:

Ibanez RuleZ
16 november 2004, 00:14
oplichting is een civiele zaak en de politie zal geen aangifte opnemen als je zelf niet benadeeld ben (en zou het wel het geval zijn dan nog zullen ze je naar de kantonrechter verwijzen)

klopt inderdaad. het staat in het burgerlijk wetboek en niet in het strafrecht (als ik dat van marc goed heb gelezen), dus idd moet je t zelf aanhangig maken ja. jammer, deze lul had inderdaad wel gepakt mogen worden

Harrald

bobby
31 december 2004, 16:53
Dit was echt boeiend om te lezen... en volgens mij is JD nog steeds aanwezig op dit forum...

BartL
2 januari 2005, 02:08
Ik meende dat iemand die hier gepost had zijn echte naam wist. Lijkt me van de ene kant wel handig om te weten: Om mensen te behoeden voor miskopen van deze tyfes-lijer.

bobby
2 januari 2005, 02:34
Ja.. die zou ik wel willen weten... voor het geval dat..

Alleen mag dat natuurlijk niet hier op dit forum... nee, nee... daarvoor hebben we een inbox. :-D

BartL
2 januari 2005, 12:44
Ik zie niet in waarom dat niet zou mogen.
Er loopt een oplichter rond, maar OWEE ALS IEMAND ZIJN NAAM WEET! :???: :???:
Gewoon posten die naam. Klaar :evil:

bobby
2 januari 2005, 16:11
signsofzodiac zal zijn naam wel weten... ik wil het wel weten...
Als ik ooit een ESP ga kopen via marktplaats of gitaarmarkt, dan wil ik zeker weten dat ik niet met deze gast heb te maken...

BartL
2 januari 2005, 23:38
Signsofzodiac heb ik inderdaad een mailtje proberen te sturen, dat e-mail adres bestaat helaas niet (meer).

bobby
3 januari 2005, 02:34
Zodiacs laatste post dateert uit 19 december.. dus hij is er nog wel..
Ik hem net een PM gestuurd... zal wel goedkomen...

Embryoyo
8 januari 2005, 13:15
Ik zou z'n naam ook wel willen weten.

bobby
11 januari 2005, 03:09
Nog steeds geen bericht... :amp:

ArpeggioKing
11 januari 2005, 12:19
*Houdt uw fakkels en hooivorken gereed!*

BartL
11 januari 2005, 12:26
*Houdt uw fakkels en hooivorken gereed!*
+1 :evil:

Aroussa
11 januari 2005, 17:00
k.. dus dit gaat serieus om
dat hij een LTD als ESP door heeft laten gaan?

terwijl het ESP logo er op gespoten was, en elke kenner kon zien dat het geen ESP was, aan een of ander vakje op een of andere fret, am I right?

bobby
12 januari 2005, 00:16
Right you are!