PDA

View Full Version : Band met toekomst zoekt gitarist



Gitarist Gezocht
28 maart 2009, 22:57
Check deze link:

http://www.musicfrom.nl/muzikantenbank/detail/36367

Is het iets voor jou, reageer!

Rinze
28 maart 2009, 23:30
Dus de nieuwe gitarist moet de gear van de oude overnemen? Moet je ook maar net liggen dan, dat spul :chicken:

Bram+
28 maart 2009, 23:32
In ieder geval ambitie genoeg.

Trouwens: niet ouder dan 20 jaar?

http://bbs.chinadaily.com.cn/attachments/month_0804/facepalm_UcFltydhYRi8.jpeg

grayfink
28 maart 2009, 23:34
Dus de nieuwe gitarist moet de gear van de oude overnemen? Moet je ook maar net liggen dan, dat spul :chicken:
Ik interpreteer dat als: een aandeel in de eigen PA

Rinze
28 maart 2009, 23:38
Ik vind het allemaal best, kom toch niet in aanmerking (leeftijd he :seriousf:)

Vind het wel merkwaardig van die apparatuur en ook dat ze van de sollicitanten wel clips willen maar er niks over henzelf in staat/valt te zien en beluisteren. Ik bedoel: ze vragen nogal wat, ga dan zelf ook even met de billen bloot zodat een eventuele gegadigde weet waar ie op reageert. Scheelt je een hoop overbodige reacties en misschien krijg je dan ook wel wat meer reacties...

Rinze
28 maart 2009, 23:39
Ik interpreteer dat als: een aandeel in de eigen PA
Dat zou kunnen ja :cheerup:

grayfink
28 maart 2009, 23:47
Wat doen wij eigenlijk in dit topic?:chicken:


:???:

Rinze
28 maart 2009, 23:55
Wat we altijd en overal doen :D

rickert
28 maart 2009, 23:58
Tsj, moet toch minstens geluidsmateriaal bij als het een toekomst heeft. Alhoewel, een toekomst kan ook een kut-toekomst zijn!

Pepe
29 maart 2009, 00:16
Blink, Foo Fighters, Porcupine... maar dan met een zangeres!
Afijn, dan wordt er tenminste koffie gezet en bier gehaald. http://www.gitaarnet.nl/forum/images/icons/icon10.gif

JER00N
29 maart 2009, 00:42
Hm het is nogal een hype de laatste tijd om allerlei dingen te vragen en eisen te stellen, maar niks van de band zelf te laten horen... paar weken terug ook al zo'n topic. :')

Stefan. Ptzl
29 maart 2009, 01:55
Toekomst met muziek maken is niet evident vrees ik ..
Er zijn oneindig veel virtuose bands die maar geen plaats kunnen bemachtigen in de muziekwereld! De juiste mensen tegenkomen en budget hebben zijn volgens mij echt noodzakelijk om iets uit de grond te kunnen stampen.
Zelf schrijf ik ook symphonische rock en ik kan zowieso al zeggen dat hoeveel ik ook zal optreden of hoe goed de nummers ook zijn, ik altijd een overbodig pion op het schaakbord zal zijn.

Maar toch veel succes met het zoeken naar een gitarist!:hippie:

Noctiis
29 maart 2009, 14:38
ik vind het maar een arrogante advertentie. veel ervaring gewenst maar jonger dan 20 jaar? en idd zelf niks aan luisterbaar materiaal hebben maar dit wel eisen? anyway veel succes in die oh zo mooie toekomst en de tientallen gitaristen die langskomen !

Bernd Veenema
29 maart 2009, 21:08
Ik vind het ook wel een enigszins arrogante manier van adverteren, maar het is tenminste wel een duidelijk verhaal. Je ziet zo vaak van dit soort advertenties zonder belangrijke informatie als de regio waar de band actief is en de leeftijd van de muzikanten enz. Erg irritant vind ik dat.

Tho
30 maart 2009, 23:14
de meest bizarre advertentie die ik tot nu toe heb gezien...

happynjitram
4 april 2009, 18:46
Ik val opzich wel aardig in het profiel...

Maar wat een klotemuzieksmaak en wat een kutadvertentie! Ze laten ook niks van zichzelf horen. Wel grappig dat ze de weinige mensen die een beetje in het profiel passen zo ook afschrikken.

Niet dat ik intresse had gehad, maar toch.

FruscianteFan
5 april 2009, 01:15
• Je hebt zelf goede apparatuur;
• En (een beetje) in geld, want er moet apparatuur van de oude gitarist (apparatuur van de band) door jou overgenomen worden.

Dit snap ik niet. Je moet zelf al goede apparatuur hebben, en vervolgens investeren om spul van de oude gitarist over te nemen?

Ben overigens niet geïnteresseerd.

RiffMeister
5 april 2009, 02:27
"Band met toekomst"

:???:


:dontgeti:


:seriousf:

Tja... zo heb ik ooit over een paar bands gedacht waar ik in heb gezeten..

Scotfan
5 april 2009, 18:31
• Je hebt zelf goede apparatuur en bent qua vervoer onafhankelijk;
Mag ik hieruit opmaken dat je een auto hebt??? Jonger dan 20 en dan een rijbewijs en een auto? Want met de bus ben je afhankelijk evenzo als je door je ouders vervoerd moet worden.
Heel veel investeren in tijd, maar school gaat voor??? Hoe moet ik dat zien? In de trent van: We kunnen een optreden doen!! Waarna het niet doorgaat omdat de gitarist in zijn examens zit? Wordt dat gepikt door een band "met een grote toekomst"?

Henkie spenkie
5 april 2009, 19:56
En waarom zou je minimaal 4 jaar gitaar moeten spelen? Ik ken mensen die 10 jaar spelen en nogsteeds zuigen en mensen die 2 jaar spelen en al veeeeel beter spelen:dontgeti: