PDA

View Full Version : Meul - Pleasure



meul
28 maart 2009, 20:03
Hey,

muziek, even wat minder rockerig als ik normaal gesproken maak maar vind hem zelf wel tof...

http://home.casema.nl/plien68/Sound/Jan%20Vermeulen%20(Meul)%20-%20Pleasure.mp3

budje
28 maart 2009, 20:09
Minder rockerig misschien, maar klinkt zoals altijd weer perfect! Klinkt goed man!

glennshred
28 maart 2009, 21:36
Knap nummer man, kwaliteit is veel verbeterd in tegenstelling tot vorige
nummers die ook al niet slecht waren, sound is veel duidelijker naar voren
gericht en heeft een goede balans :)

gitaren klinken lekker zwaar, en de gehele song is machtig goed gedaan
je spel is erg strak en ik hoop ook ooit zo iets te kunnen spelen, vooral
die solo's en al wat ik erin hoor inclusief effecten is echt af man.

Ook via hoofdtelefoon gehoord woow :cheerup:

pasqual
28 maart 2009, 22:40
hey Jan,

het zit erg knap in elkaar en uitstekende gitaarpartijen. meer hoef ik er niet over te zeggen.

groeten Pasqual.

VHsologitarist
29 maart 2009, 19:52
Nondetenaire wat heerlijk man, lekker creatieve compositie. Heeft iets funks maar rockt toch echt wel! Super! Ik geef je een 10!

bass blom
29 maart 2009, 20:04
heul veul meul weer :cheerup:

meul
30 maart 2009, 22:58
Hey mannen :supercool:

erg Veul bedankt voor de luister! :)

gr,
jean

VHsologitarist
30 maart 2009, 23:07
Nee, jij bedankt voor de posts.. Telkens als ik jouw naam zie bij het lijstje sounds denk ik YES! Met alle plezier luister ik ernaar!
Super

Robbert v.d. Hanenberg
30 maart 2009, 23:54
Vet dit!

Heb volgens mij al 'n aantal stukken van je gehoord en 't blijft frappant hoe Meul-achtig 't elke keer weer klinkt. Vai-ish, dat wel, maar verder ongekend origineel.

Grtz,


Robbert

Rinze
31 maart 2009, 09:54
Mooi geluid Jan, heb het idee dat dit nummer helderder klinkt dan je vorige, kan dat kloppen? Heb je iets bewust anders gedaan?

Lekker nummer ook, zit wat meer ruimte in ook dan eerder.

DTmaster
31 maart 2009, 09:59
jouw naam heb ik ook al een tijd niet meer gezien... was je op vakantie :) anyway ga het vandaag wel ff luisteren.

Ibanez666
31 maart 2009, 12:15
Hoor ik daar nou een beetje Nuno in die solo? :)

peter_heijnen
31 maart 2009, 18:26
Eerst doe je het lijken op een 'weinig aan de hand stuk', maar dan komt er toch weer een wending waardoor het stuk deze luisteraar weet te gijzelen!

Big smiles hier :), Jan je bent een meester!

Riky
1 april 2009, 00:57
Hoor ik daar nou een beetje Nuno in die solo? :)

ja dat dacht ik ook te horen:D

Echt super vet weer zeg!! Hele vette stukken weer en het ene mooie strakke heldere opname.
Je gitaar skills zijn echt bizar goed ook al wist ik dat al.

Gaaf!

Gert-Jan
1 april 2009, 07:14
Al het 'reactie-gras' is me voor de voeten weggemaaid......dus ik beperk me maar tot "hij is weer vanouds, geweldig"

meul
2 april 2009, 01:09
@ VHsologitarist, hee! bedankt man, tof om te lezen!

@ Robbert, leuk dat je even schrijft. Dus toch weer meul-achtig schijnbaar, ik probeer echt elke keer weer een ander hoek te kiezen maar intussen kan ik er denk ik beter een mea culpa over uitspreken. nog even doorwerken en ik sta in de van Dale :soinnocent: Bedankt voor je reactie.

@ Rinze, ik heb hier nieuwe pc en geluidskaart wellicht, en hopelijk dat dit iets helpt. Uiteraard probeer ik altijd een mix beter te krijgen, zoals je zelf al opmerkte is alles wat leger dit maal. ik wacht zelf even met juigen omdat ik het moeilijker is om het geheel als een soort van bandje te laten klinken wanneer gitaar en midi een geheel nummer samen op volle toeren draaien.

@ Ibanez666 en Ricky, Nuno, ik begrijp wat jullie bedoelen, de solo lijkt er i.d.d. wat op qua opbouw. Maar feitelijk zijn het meer Gilbert licks. Bedankt voor jullie reactie.

@ peter_heijnen, Hey Peet, txs man! al beetje aan het oefenen voor onze nieuwjaarsduik? als we hem na gewoon na 2012 plannen komen we er misschien toch nog onderuit :)

@ Gert, hey Gert, dank je wel.

JelmerOnGuitar
2 april 2009, 21:10
Wow supervet:D!

Mijn complimenten, ik vind echt al je nummers erg origineel en vet! Mooie sounds, goed gespeeld...!

benwave
3 april 2009, 07:29
Hoi Jan

Het is allemaal al gezegd.. erggg goed weer.
En vanaf het allereerste begin is het gewoon Meul ..knap hoor

Ben

peter_heijnen
3 april 2009, 10:35
@ peter_heijnen, Hey Peet, txs man! al beetje aan het oefenen voor onze nieuwjaarsduik? als we hem na gewoon na 2012 plannen komen we er misschien toch nog onderuit :)
Ok, 1 januari 2013 staat -voorlopig-!


(Tenzij er 'iets' tussenkomt natuurlijk... :))

DTmaster
3 april 2009, 11:58
ja wel vet man, alleen "voor" de solo heb je een hele irritante hardcore drum erin, wegfilteren die handel.

hhahahaa die soort muziek komt mij wel bekend voor, had jij niet ook eens iets funkie gepost met veeeeeeeeeel blazers :)


keep up the good word (zijn hardcore drum ;) )

meul
3 april 2009, 23:26
Jelmer, Ben, Dt, bedankt voor de reactie.

Peter, ik heb hem staan ;-)

HvV
11 april 2009, 11:19
Klinkt lekker, Jan. Doet me denken aan P-Funk. Parliament, Funcadelic, etc. Heerlijk! The Meul Connection. :supercool: