PDA

View Full Version : Motel Mozaique 2009!



hezz
28 maart 2009, 15:27
Wie gaat? :hippie:

Ik ga waarschijnlijk alleen de vrijdag, wil zaterdagavond werken gezien ik eigenlijk toch wel te vaak vrij vraag.

http://www.motelmozaique.nl/2009/

Mike McCready
29 maart 2009, 14:05
Voor het eerst in 4 jaar ga ik niet. Vind het programma echt zwaar tegenvallen...
Trail Of Dead en The Whitest Boy Alive zijn eigenlijk de enige bands die ik zou willen zien.

hezz
2 april 2009, 22:22
Het is inderdaad geen super lineup, die jij opnoemt plus nog een paar (ik hou wel van wat electro-techno) zijn de enigen die echt tof zijn.

hoofd
4 april 2009, 23:44
Ik ben er vrijdag, samen met Joey Handsome.. We gaan hartstikke dronken worden, maar dan ook echt helemaal kapotteringkatjelam dronken, en dan kijken of er eruit geflikkerd kunnen worden bij A Place to Bury Strangers, just for fun... :satisfie:

hezz
13 april 2009, 20:46
Ik ben er vrijdag, samen met Joey Handsome.. We gaan hartstikke dronken worden, maar dan ook echt helemaal kapotteringkatjelam dronken, en dan kijken of er eruit geflikkerd kunnen worden bij A Place to Bury Strangers, just for fun... :satisfie:

Nog gelukt?

hoofd
13 april 2009, 20:49
Nee, we zijn er helaas niet uitgeflikkerd, maar dat hadden ze echt wel moeten doen.. Man, wat waren we dronken, niet normaal, hahaha.