View Full Version : Motel Mozaique 2009!
Wie gaat? :hippie:
Ik ga waarschijnlijk alleen de vrijdag, wil zaterdagavond werken gezien ik eigenlijk toch wel te vaak vrij vraag.
http://www.motelmozaique.nl/2009/
Mike McCready
29 maart 2009, 14:05
Voor het eerst in 4 jaar ga ik niet. Vind het programma echt zwaar tegenvallen...
Trail Of Dead en The Whitest Boy Alive zijn eigenlijk de enige bands die ik zou willen zien.
Het is inderdaad geen super lineup, die jij opnoemt plus nog een paar (ik hou wel van wat electro-techno) zijn de enigen die echt tof zijn.
hoofd
4 april 2009, 23:44
Ik ben er vrijdag, samen met Joey Handsome.. We gaan hartstikke dronken worden, maar dan ook echt helemaal kapotteringkatjelam dronken, en dan kijken of er eruit geflikkerd kunnen worden bij A Place to Bury Strangers, just for fun... :satisfie:
Ik ben er vrijdag, samen met Joey Handsome.. We gaan hartstikke dronken worden, maar dan ook echt helemaal kapotteringkatjelam dronken, en dan kijken of er eruit geflikkerd kunnen worden bij A Place to Bury Strangers, just for fun... :satisfie:
Nog gelukt?
hoofd
13 april 2009, 20:49
Nee, we zijn er helaas niet uitgeflikkerd, maar dat hadden ze echt wel moeten doen.. Man, wat waren we dronken, niet normaal, hahaha.