PDA

View Full Version : Falling Slowly (van de film once, met gitaar / piano en vocals)



Megadeth22
28 maart 2009, 10:50
Nou kan mijn zusje best goed zingen dus we hebben deze opgenomen!


http://www.soundclick.com/bands/page_songInfo.cfm?bandID=861781&songID=7465451

En dan op hi-fi

Edit: Heb de vocals ietsje harder gezet en de gitaar ietsje zachter :)

glennshred
28 maart 2009, 11:55
geef je zusje mijn complimenten voor zo'n mooie stem en het prachtige
gitaarwerk van jou daar, het is mega!!!.......death goed ;)

Megadeth22
28 maart 2009, 12:01
:D:D

Zou alleen willen dat het gitaar-strumgeluid iets beter was maarja, kon ik niet veel aan doen.

pasqual
28 maart 2009, 13:53
je forumnaam deed vermoeden dat er een berg gitaargeweld op me af zou komen dus had ik het volume al iets teruggedraaid. ik was wel verrast om dit te horen. ik ken het orgineel niet, maar dat boeit niet: dit is gewoon goed. goed gezongen en gespeeld. op het einde hoor ik inderdaad het orgineel en jullie hebben er toch een eigen draai aan weten te geven. complimenten.

groeten Pasqual.

Megadeth22
28 maart 2009, 14:16
je forumnaam deed vermoeden dat er een berg gitaargeweld op me af zou komen dus had ik het volume al iets teruggedraaid. ik was wel verrast om dit te horen. ik ken het orgineel niet, maar dat boeit niet: dit is gewoon goed. goed gezongen en gespeeld. op het einde hoor ik inderdaad het orgineel en jullie hebben er toch een eigen draai aan weten te geven. complimenten.

groeten Pasqual.
Thanks :D

Sowiso tegen allen die dit leest, het komt van de film "Once", een film over een man die een meisje tegenkomt en zo samen een band probeert te beginnen. Echt de moeite waard om te kijken, prachtige film. :cooler:

samthegreat4
28 maart 2009, 22:31
Mooi gezongen ook !... (De Engels uitspraak alleen :D) Wel mooi toonzuiver, ook die hoge noot. Voor de rest beetje ongedefinieerd strumgeluid maar het is toch wel een lekker warm geluid :)

Megadeth22
28 maart 2009, 22:48
Mooi gezongen ook !... (De Engels uitspraak alleen :D) Wel mooi toonzuiver, ook die hoge noot. Voor de rest beetje ongedefinieerd strumgeluid maar het is toch wel een lekker warm geluid :)
Ja strum-geluid is kut, ik neem acoustisch gitaar OF op met een slecht microfoontje waardoor het geluid heel dunnetjes wordt. OF ik neem het op met elektrisch gitaar -> Garageband waarna ik het geluid "verander" in acoustisch. Het tweede is het dus, dus het klinkt een beetje onnatuurlijk. :(