PDA

View Full Version : SX gitaren



Les Strat
27 maart 2009, 16:33
heey,

wat is jullie ervaring met sx gitaren? het strat model bedoel ik.

vr.gr

Squier4ever
27 maart 2009, 16:35
ja wel eens op gespeeld en daar was ik binnen 2 minuten helemaal klaar mee, wat een prul.

arjanb01
27 maart 2009, 16:54
Die SX gitaren zijn van die triplex gitaartjes, als je eerst wilt kijken of gitaarspelen wat voor je is, dan kan je het voor een half jaartje testen. Daarna zou ik voor 200 euro meer een London City strat kopen.

http://www.youtube.com/watch?v=b7OO6yY3hho

sx strat met customshop '54 pick ups, klinkt toch niet verkeerd
De elementenset is al duurder dan de hele gitaar, lachen toch :cooler:

almarvk
27 maart 2009, 16:59
Ik zou er met een grote boog omheen lopen...

Les Strat
27 maart 2009, 17:23
want ik vond het halsje wel lekker aanvoelen

stratie
27 maart 2009, 17:28
Ik heb er vorrige week toevallig nog op gespeeld toen een leerling van me ''een nieuwe gitaar'' had gekocht, ik stemde hem even, speelde er gelijk voorzichtig ook wat op....

en:

EWWW, nee dat is echt niks athans, dat is mijn persoonlijke mening uiteraard...:soinnocent:

Squier4ever
27 maart 2009, 17:28
want ik vond het halsje wel lekker aanvoelen

nu mss wel, maar is net als met stagg, die heb ik wel eens na een half jaar compleet getordeerd gezien....

ER!K
27 maart 2009, 18:18
Heb zelf een SX Strat. Is op het moment mijn enige (en eerste) gitaar. het is nou niet bepaald een geweldig ding. Hij was wel lekker goedkoop, dat wel :)
't is echt een gitaar om even te testen of je gitaarspelen leuk vind om vervolgens snel over te stappen op iets beters. (maar dat mag ik niet van mijn ouders, dus ik ben verdoemd :makeup:)