PDA

View Full Version : Purple DT doet ff een solo.



DTmaster
27 maart 2009, 13:03
Hallo

http://www.box.net/shared/ujaghbusn9

Leuke track gevonden voor een solo dus wilde het ff met jullie delen.


Enjoy

DTmaster

pasqual
27 maart 2009, 19:57
heb je dit zelf ingespeeld? klinkt goed! alleen loopt de backing en de solo niet altijd synchroom. ik heb dit ook als ik opneem met mijn geluidskaart en dan moet ik de opgenomen tracks "verschuiven"met de muis om ze op de goeie timing te krijgen. komt waarschijnlijk door de vertraging a.g.v. een iets te langzame pc en "realtime"opnames.

groeten Pasqual.

Megadeth22
27 maart 2009, 20:18
heb je dit zelf ingespeeld? klinkt goed! alleen loopt de backing en de solo niet altijd synchroom. ik heb dit ook als ik opneem met mijn geluidskaart en dan moet ik de opgenomen tracks "verschuiven"met de muis om ze op de goeie timing te krijgen. komt waarschijnlijk door de vertraging a.g.v. een iets te langzame pc en "realtime"opnames.

groeten Pasqual.
Ja klopt, en dit valt natuurlijk des te meer op bij een backing track waar de nadruk op de drums ligt ;) Verder klinkt het spel best tof :supercool:

DTmaster
27 maart 2009, 21:44
ja ik weet het maar hij doet het niet altijd, nu kon ik hem ff niet zo gauw veranderen, voorderest dus te pruimen??

pasqual
27 maart 2009, 22:50
zeker goed te pruimen maar soms door de verkeerde timing a.g.v. de synchronisatie heb ik pas bij sommige tonen achteraf in de gaten wat je bedoeld, vooral omdat het ( denk ik ) improvisatie is. dus als je 'm ff opnieuw doet bewerken met het gebruikte programma, zou dat jezelf meer eer aandoen, begrijp je? je sound is niet slecht, ik zou het alleen nog eens willen horen met minder gain. dit zou je tone ten goede komen. maar daar hebben we al eens van mening over verschild ( over sound ) ;).

groeten Pasqual.

DTmaster
28 maart 2009, 09:55
nou ik heb hem zelf nog eens geluisterd en vind het eigelijk NIET ZO erg hahaha maar oke ik check het ff uit.

verder nog mensen die het nr storrend ondervonden!!!

VHsologitarist
28 maart 2009, 10:01
Ik ben eigenlijk niet zo gecharmeerd over je sound en over je spel. Dit alles is smaak en persoonlijk, maar je sound doet me erg denken aan mijn oude ZOOM 505 pedaal. Qua melodie ben ik meer van je verwacht

pasqual
28 maart 2009, 13:40
nou ik heb hem zelf nog eens geluisterd en vind het eigelijk NIET ZO erg hahaha maar oke ik check het ff uit.

verder nog mensen die het nr storrend ondervonden!!!

ik heb zelf een tijdje geleden ook wel eens iets gepost waar ik achteraf van dacht dat ik daar beter ff mee had kunnen wachten. dit heb ik er ook weer van af gehaald. maar als jij het oké vindt, vind ik het ook oké.

groeten Pasqual.

samthegreat4
28 maart 2009, 22:34
Het main thema van Haze heb je een beetje verkloot :seriousf:..
Maar wel lijpe solo, vooral dat ''speed'' picking.
Als ik mijn nieuwe PC in elkaar heb gezet zal ik ook is een backingtrack maken, Piano, Drums, Gitaar, Bas en als iemand nog een backing nodig heeft voor iets zegt ie 't maar.

pasqual
28 maart 2009, 22:44
backingtracks? klik: http://www.guitarbackingtrack.com/top.php

hier zit vast wel iets bij voor je.

groeten Pasqual.

DTmaster
29 maart 2009, 00:00
Ik ben eigenlijk niet zo gecharmeerd over je sound en over je spel. Dit alles is smaak en persoonlijk, maar je sound doet me erg denken aan mijn oude ZOOM 505 pedaal. Qua melodie ben ik meer van je verwacht


da kan maar af en toe mag het ook wel eens vunzig zijn :)

VHsologitarist
29 maart 2009, 07:24
Ja maar daar doe ik niet op.. Mijn persoonlijke mening: de sound verknalt je spel

DTmaster
29 maart 2009, 12:24
da ken IK vond het oke :) maar wat is er dan anders dan mijn andere nr's die waren toch ook altijd hard, en daar schreef je dan zoiets van "goed, goeie sound??? :)

samthegreat4
29 maart 2009, 13:47
Ik bedoel meer van, echt zelf maken. Dat is ook veel leuker namelijk.. :)
(aangezien ik gewoon alles kan inspelen op mijn masterkeyboard omdat ik eigenlijk toetsenist ben.)

VHsologitarist
29 maart 2009, 19:46
da ken IK vond het oke :) maar wat is er dan anders dan mijn andere nr's die waren toch ook altijd hard, en daar schreef je dan zoiets van "goed, goeie sound??? :)

Ja is ook persoonlijk ;) Als jij het oké vind is het toch goed, dat is het belangrijkste. Ik kan mij ook niet heugen dat ik je sound ooit goed vond. De sound die jij gebruikt komt beter toch zijn recht met de brug element i.p.v. hals element.