PDA

View Full Version : Ladies & gentlemen..... WE GOT 'M!



Stratman70
26 maart 2009, 15:17
Nadat ik in één of ander draadje las dat hij bij Feedback hing, ben ik er gelijk naartoe gereden en heb 'm opgehaald: de mexicaanse Ritchie Blackmore signature strat.

http://home.wanadoo.nl/e.kosters/Ritchie%2520Blackmore%2520Strat%25200139010305.jpg

Ik moest erg wennen toen ik 'm in mijn handen had. Niet aan de gescallopte hals, want die was ik al gewend. Perfect gescalloped trouwens, deze hals. Zo ver ik het zie, erg getrouw van het origineel gekopieerd.
Maar, in tegenstelling tot wat de specs aangeven, is de breedte bij het topkammetje niet 42 mm, maar slechts 40 mm. En dat merk je gelijk. De hals voelt wat smaller aan dan die van mijn nummer1 Strat.
Sowieso doet het allemaal wat kleiner aan dan mijn Japannertje.
De schroefjes in de slagplaat zijn een fractie kleiner, het Fenderlogo is ietjes kleiner, de hals is smaller. In die zin zou het eerder een Tokai kunnen zijn dan een Fender.
Maar het is dus een echte Fender! Mijn eerste nieuwgekochte Fender!
Helaas moet ik ook wennen aan de neckradius: deze is de klassieke 7.25" radius, terwijl mijn oude Fender gemod is met een vlakkere radius (12"), waardoor de snaren ook wat dichter op de hals staan.
Ja, mijn oude Japanse Fendert blijft superieur aan dit nieuwe kindje.
Het is ook nog echt een babietje. Helemaal onbeschadigd, maagdelijk (Olympic) wit, met perfect afgewerkte, glimmende fretjes, waar dus nog geen deukje in zit. Een heel verschil met haar oude zus, die de nodige gebruikssporen al heeft verdiend en volwassen is geworden in rokerige kroegen en ik door de jaren heen een hele band mee heb opgebouwd. Lief en leed mee heb gedeeld en de mooiste muziek mee heb gecomponeerd, gespeeld en opgenomen heb.

Oud en nieuw:

http://home.wanadoo.nl/e.kosters/sisters.JPG

Het tremoloblok resoneerde mee, maar dat was zo opgelost. Overigens zitten er niet de jaren 70 'diecast' zadeltjes op, maar de jaren 60 zadeltjes. Het tremoloblock stond zwevend afgesteld, maar omdat ik deze toch niet gebruik, heb ik de veren aangedraaid, zodat het blok nu op de body rust.

De elementen vind ik echt afschuwelijk! Daar komen vroeg of laat de Lace Sensors voor in de plaats. Ze klinken erg modderig met oversturing.

Ook was het topkammetje niet goed. De sleufjes waren consequent allemaal een millimeter teveel richting hoge E-snaar gevijld, waardoor de dunne E snaar van de hals af liep (zeker bij enkele akkoorden als de open G) en de dikke E snaar dus ruim op de toets lag. Gelukkig zat het topkammetje niet vastgelijmd, dus kon ik deze nog iets opschuiven naar 'boven', waardoor de snaren nu beter op de hals liggen.

Al met al zo'n klein dagje beziggeweest met (topkammetje) afstellen, andere snaren erop, weer afstellen, stemmen, intoneren etc. Ook heb ik nu tussen de veren en het achterplaatje een op maat geknipt stuk afwassponsje zitten om het resoneren van de veren tegen te gaan.
Het is een geweldige back up gitaar, waar ik vast een goede 'feel' mee zal krijgen. Het is nog even wat wennen aan elkaar, maar dat komt goed. De klank zonder versterking is mooi en luid.
Ik weet niet wanneer ik haar de eerste operatie laat ondergaan. Maar dat er andere elementen in komen is al zeker.

Voor meer mooie foto's van de RB signature:
(niet de mijne, maar deze is exact hetzelfde)

KLIK (http://www.mijfenders.com/gallery/rb72mex/)

YoJorisss
26 maart 2009, 15:20
Wow, super! Overigens, wat is een tremelo? Kan je die met een pijltje op die foto aanwijzen? (dan weet ik ook weer meteen wat het is)..ennuh...wat doet een tremelo?

Gefeliciteerd, hij ziet er super uit man! :)

Rick trodat
26 maart 2009, 15:26
google eens ff, gaat sneller.

Vette gitaar trouwens

Stratman70
26 maart 2009, 15:26
Dank je!

Tremolo:

http://www.bassandguitar.com/images/lefttremlores1.jpg

Zo'n stang waar je op kan duwen (soms ook trekken), waardoor je toon resp. lager of hoger wordt.)

Luke-wannabe
26 maart 2009, 15:28
Ik vraag me bijna af waarom je de gitaar gekocht hebt :D
Er staan meer negatieve dan positieve punten in je post als ik het zo bekijk..

Orpheo
26 maart 2009, 15:28
Wow, super! Overigens, wat is een tremelo? Kan je die met een pijltje op die foto aanwijzen? (dan weet ik ook weer meteen wat het is)..ennuh...wat doet een tremelo?

Gefeliciteerd, hij ziet er super uit man! :)

dude, zoek het gewoon eens op op google!!

http://images.google.com/images?client=safari&rls=nl-nl&q=tremolo%20guitar&oe=UTF-8&um=1&ie=UTF-8&sa=N&hl=nl&tab=wi


ongelooflijke luiwammes!




(effe het wat lieviger maken met minder uitroeptekens).

staat als paal boven perk wel boven water: zelf zoeken!

Stratman70
26 maart 2009, 15:31
Ik vraag me bijna af waarom je de gitaar gekocht hebt :D
Er staan meer negatieve dan positieve punten in je post als ik het zo bekijk..
Waarom ik 'm gekocht heb?

Voor de heb.


:sssh:

Nee, het is echt wel een prettig spelende gitaar, maar alleen die lementen moeten eruit. dat is eigenlijk het enige. En dan heb ik een prachtige back up gitaar.

Muzieknono
26 maart 2009, 15:33
dude, zoek het gewoon verdomme eens op op google!!!!


http://images.google.com/images?client=safari&rls=nl-nl&q=tremolo%20guitar&oe=UTF-8&um=1&ie=UTF-8&sa=N&hl=nl&tab=wi


ongeloooflijke luiwammes!!!!

Is dat nou nodig, die jongen is net hier op gitaarnet en krijgt meteen de huid volgescholden, leuk welkom.
Mooie gitaar overigens, maar inderdaad je noemt meer negatieve dan positieve zaken op.
Poeh, 40mm, ik moet er niet aan denken met die grafklauwen van mij.
Mvgr. Dirk Jan :metal:

Blacksteen
26 maart 2009, 15:36
Gaaf zeg!!

welk draadje zou dat nou geweest zijn... ;)
(komt er op deze ook een handtekening?)
geen fans van de SSL4's dus?
ik heb er ook 2 zitten op m'n squier en
ik ben inderdaad ook meer gecharmeerd van
een vintage sound strat.

in ieder geval: gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst!

YoJorisss
26 maart 2009, 15:37
Had het zelf inderdaad misschien wel op kunnen zoeken...maar zelf zou ik het GEWELDIG vinden om een cirkeltje op een foto van mijn o-zo-mooie-nieuwe-gitaar te zetten en het plaatje nog een keer te posten, jij niet dan? :crazyhappy:

Guitar GoD
26 maart 2009, 15:53
mooi man ;)

KamikazaGuitar
26 maart 2009, 17:05
Had het zelf inderdaad misschien wel op kunnen zoeken...maar zelf zou ik het GEWELDIG vinden om een cirkeltje op een foto van mijn o-zo-mooie-nieuwe-gitaar te zetten en het plaatje nog een keer te posten, jij niet dan? :crazyhappy:

Probeer je luiheid maar niet recht te praten, je maakt het er niet beter op :seriousf:

Iig, mooi ding, al vroeg ik mij ook al af waarom je hem eigenlijk gekocht had gezien alle nadelen. Hoe weet je dat de klank met andere elementen je wel bevalt?

Anyway, veel plezier ermee! :hippie:

Stratman70
26 maart 2009, 19:49
Probeer je luiheid maar niet recht te praten, je maakt het er niet beter op :seriousf:

Iig, mooi ding, al vroeg ik mij ook al af waarom je hem eigenlijk gekocht had gezien alle nadelen. Hoe weet je dat de klank met andere elementen je wel bevalt?

Anyway, veel plezier ermee! :hippie:
ja... ik MOEST 'm gewoon hebben. Maar even voor de duidelijkheid: hij is echt wel oké hoor! Maar ik heb persoonlijk nog nooit een nieuwe gitaar in mijn handen gehad waar mee aan de hand was. Er zijn altijd dingetjes die wat minder zijn, nog afgesteld dienen te worden etc.

De hals op zich speelt erg fijn. De scallopes zijn goed uitgevoerd, de fretjes erg netjes afgewerkt, akoestisch klinkt de gitaar erg helder en strak, zonder rammeltjes. Ik vertelde eerder dat hij wat resoneerde, maar dat heb ik opgelost. Ik heb nog nooit een strat gehoord die niet resoneerde vroeg of laat ergens. Het gewicht is trouwens ook prettig.
De looks zijn geweldig. De 40mm space bij de topkam is even wennen, omdat ik dus breder gewend ben, maar eigenlijk is 40 voor mij beter dan 42, daar ik best kleine handen heb. Ik merk dat ik bij deze gitaar beter de 1ste pos. akkoorden pak, dan bij mijn andere.

Het moet dus een back up gitaar worden. Daarvoor heb ik 'm gekocht. En daarvoor is ie gewoon helemaal te gek.

En natuurlijk.... moet ie nog een hoop vergelen, op een natuurlijke manier slijten en beschadigen, andere elementen erin, maar ja.... dat hoort er nu eenmaal bij. :D

q-elvis-p
26 maart 2009, 20:23
heel goed!!! fenders horen wit:)

Stratman70
26 maart 2009, 21:21
heel goed!!! fenders horen wit:)
Hij mag wat mij betreft wel gaan vergelen hoor. Wit is ook maar zo wit. Een natuurlijke verkleuring zou ik erg tof vinden.

Stratman70
26 maart 2009, 21:24
Gaaf zeg!!

welk draadje zou dat nou geweest zijn... ;)
(komt er op deze ook een handtekening?)
geen fans van de SSL4's dus?
ik heb er ook 2 zitten op m'n squier en
ik ben inderdaad ook meer gecharmeerd van
een vintage sound strat.

in ieder geval: gefeliciteerd met de nieuwe aanwinst!
Dank je. Er komt op deze geen handtekening. Op de kop staat er al eentje. ;)

Btw. clean klinken de elementen wel erg mooi! Maar ik ben toch meer gecharmeerd van de Lace Senseo's.

bass blom
26 maart 2009, 21:30
u bent gesigd :seriousf:

YoJorisss
26 maart 2009, 21:33
Probeer je luiheid maar niet recht te praten, je maakt het er niet beter op :seriousf:

Het boeit me niet als mensen vinden dat ik lui ben, dat vind ik van mezelf namelijk ook wel een beetje, niets mis mee. Als iedereen alle informatie zou opzoeken op google enzovoort, zou dit forum stervende zijn ;)

Thank god there's laziness on this planet :lovelove:

Stratman70
26 maart 2009, 21:49
u bent gesigd :seriousf::D hahahaha

Luke-wannabe
27 maart 2009, 00:10
Gelukkig. Ik heb ook een dergelijke gitaar bij Feedback bespeeld (kan ook nog wel eens jouw exemplaar zijn ;)) en vond het best een leuk ding. Apart die scallops. Congrats!

olaftheholy
27 maart 2009, 08:22
Dat je lui bent boeit je niet, dan boeit het je vast ook niet als niemand je vragen beantwoord uit pure luiheid natuurlijk.
Gefeliciteerd met de eerste plaats op mijn negeerlijst

Ga nu maar met je luie reet vragen wat een negeerlijst is emo kid!


:seriousf::seriousf::seriousf:





:o

olaftheholy
27 maart 2009, 10:02
Oh yeah hij heeft wedergekeerd, welcome back hollyollie ;)


Bedankt! oh yeah, ik is back... waar zijn de slingers?:cheerup:

YoJorisss
27 maart 2009, 14:03
Dat je lui bent boeit je niet, dan boeit het je vast ook niet als niemand je vragen beantwoord uit pure luiheid natuurlijk.
Gefeliciteerd met de eerste plaats op mijn negeerlijst

Ga nu maar met je luie reet vragen wat een negeerlijst is emo kid!

LMFAO! Wie hangt hier de emo-kid uit? Ik maak een grapje om mijn luiheid goed te praten en een poging te maken om het een positieve wending te geven (nog steeds..als grapje). Wat een eer om op die eerste plaats te staan, vind het echt zwaar kut..nu heb ik 100.000.000 -1 users die mijn posts lezen :O aww.

Stratman70
27 maart 2009, 14:08
Mooi.
En dan gaan we het nu weer over mijn nieuwste aanwinst hebben, goed?

Daan_B
27 maart 2009, 14:10
LMFAO!

Geek taal...



@ Topicstarter: Welke PU's zitten er eigenlijk in?
Heel mooi zo wit met zwart;)!

De Beer
27 maart 2009, 14:18
Leuk ding, Mex fenders zijn best goeie waar voor hun geld.
Wordt het je backup?
Is die middelste Pup nu een dummy?


[FB bash]
Het is wel des Feedbacks dat er zoveel moet gebeuren aan een gitaar vers uit de winkel. Waarschijnlijk was ook deze in NL nog niet uit de doos geweest en een afstelbeurtje had haar niet misstaan begrijp ik. Ach de prijzen zijn er dan ook wel naar en dat is wel eens gunstig.

Ik heb toch wel een beetje een zwak voor die winkel, groot assortiment en redelijk vrij in zijn pak 'n play mogelijkheid in de winkel, zonder dat er een verkoper in je nek staat te heigen.
[\FB bash]

Stratman70
27 maart 2009, 14:22
Geek taal...



@ Topicstarter: Welke PU's zitten er eigenlijk in?
Heel mooi zo wit met zwart;)!
Thanx.

Er zitten Seymour Duncan Quarterpounders in, niet te verwarren met de Quarterpounders van McDonalds en de Schecter F400, die anders klinken.
Ik heb even moeten wennen aan het geluid (hoge output, veel bottom end), maar met wat goede afstelling van de amp, is het een redelijk mooi geluid.

het middelste element is trouwens een fake: gewoon een leeg kapje, daar Blackmore dit element nooit gebruikt.

Stratman70
27 maart 2009, 14:25
Leuk ding, Mex fenders zijn best goeie waar voor hun geld.
Wordt het je backup?
Is die middelste Pup nu een dummy?


[FB bash]
Het is wel des Feedbacks dat er zoveel moet gebeuren aan een gitaar vers uit de winkel. Waarschijnlijk was ook deze in NL nog niet uit de doos geweest en een afstelbeurtje had haar niet misstaan begrijp ik. Ach de prijzen zijn er dan ook wel naar en dat is wel eens gunstig.

Ik heb toch wel een beetje een zwak voor die winkel, groot assortiment en redelijk vrij in zijn pak 'n play mogelijkheid in de winkel, zonder dat er een verkoper in je nek staat te heigen.
[\FB bash]
ja, helemaal mee eens. Wel jammer dat toen ik aangaf over het topkammetje, dat ze me niet een extra topkammetje meegaven ofzo. Ze zaten eerder van " Eh... ik denk dat het zo hoort. Het zal wel iets met de scalloping te maken hebben.", wat natuurlijk de grootste klets was. Maar inderdaad, de keerzijde is dat je lekker vrij bent daar om te proberen wat je wil.

Daan_B
27 maart 2009, 14:29
Aaah oke, zijn die niet die elementen die veel in Jaguars worden gestopt?:)

artnaz
27 maart 2009, 15:09
:cheerup:Gefeliciteerd!:cheerup:

Heb je toevallig ook een '97 versie in handen gehad? Zoja, kun je wat zeggen over de twee instrumenten? En ben je helemaal niet gecharmeerd van de QP's, of is dat alleen bij deze gitaar?

Trouwens, wat vind je van die flush mount straplocks?

Stratman70
27 maart 2009, 16:30
:cheerup:Gefeliciteerd!:cheerup:

Heb je toevallig ook een '97 versie in handen gehad? Zoja, kun je wat zeggen over de twee instrumenten? En ben je helemaal niet gecharmeerd van de QP's, of is dat alleen bij deze gitaar?

Trouwens, wat vind je van die flush mount straplocks?
Thanks dude!

Ik heb OOOIT een '97 versie in mien handjes gehad, op de gitaarbeurs in Veenendaal. Maar dat is al zo lang geleden. Ik zou je niet de verschillen kunnen vertellen, qua feel.
Overigens komt de '97 versie op Harmony Central niet echt heel erg goed uit de bus, als ik dat zo lees.
Het enige verschil dat ik weet is dat deze dus een nutwidth van 40mm heeft, i.p.v. de 42 bij andere strats, waaronder ook de '97er en dat deze van elzenhout is, i.t.t. de Japanse '97 uitvoering, die van basswood is.

Ik begin te wennen aan de Qp's. Voor nummers als Spotlight Kid is dit geluid wel gaaf. Je krijgt dat echt bij opendraaien van de volumeknop dat opgeblazen, krakende geluid wat Blackmore toen in die periode had (Final Vinyl, Knebworth). Maar geef mij toch maar de Lace Sensors. Die klinken gewoon het beste om Ritchies beste geluid na te bootsen: zijn post 1992 geluid.

Die flush mount straplocks bevallen me prima.

Elke dag als ik thuis kom van mijn werk kijk ik of ie al een stukje geler is geworden. Ik heb 'm nu drie dagen, maar het gaat maar langzaam hoor. :confused:


;)

artnaz
27 maart 2009, 16:36
Ok, duidelijk!

Geler is ook mooier! :) Misschien voor een groot raam zetten?

Ik vind z'n 80's sound ook top eigenlijk, lekker vies. Maar de Lace Sensors zijn nog wel een stukkie mooier.
http://img06.picoodle.com/img/img06/3/3/27/artnaz/f_DSC00482m_4a9d735.jpg

macwilliams
27 maart 2009, 17:10
Ondanks mijn LP hart ( ik heb tenslotte maar 1 fender) ziet dit plankje er wel errug lekkurhh uit. Complimenten daarvoor!:ok:

Stratman70
27 maart 2009, 19:37
Ok, duidelijk!

Geler is ook mooier! :) Misschien voor een groot raam zetten?

Ik vind z'n 80's sound ook top eigenlijk, lekker vies. Maar de Lace Sensors zijn nog wel een stukkie mooier.
http://img06.picoodle.com/img/img06/3/3/27/artnaz/f_DSC00482m_4a9d735.jpg
MOOI!!!!
Had jij die hals nu zelf gescalloped? Heb je ook een foto van de kop (en iets meer hals)?
Uit welk jaar is de jouwe? Is het een Japanse '72 reïssue?
Misschien had je het al eens verteld, maar ik ben het ff kwijt.

Oh ja... en heb je de RBTC al geïnstalleerd? Hoe bevalt hij jou? Heeft hij ook een grote (nadelige) invloed op de volumeknop? Bij mij zit ie al op max vermogen bij 4, sinds de RBTC erin zit.

FrankC
27 maart 2009, 19:44
Vraagje: Waarom zit het middelste element zover in de body verzonken?



Ok, duidelijk!

Geler is ook mooier! :) Misschien voor een groot raam zetten?

Ik vind z'n 80's sound ook top eigenlijk, lekker vies. Maar de Lace Sensors zijn nog wel een stukkie mooier.
http://img06.picoodle.com/img/img06/3/3/27/artnaz/f_DSC00482m_4a9d735.jpg

artnaz
27 maart 2009, 20:31
MOOI!!!!
Had jij die hals nu zelf gescalloped? Heb je ook een foto van de kop (en iets meer hals)?
Uit welk jaar is de jouwe? Is het een Japanse '72 reïssue?
Misschien had je het al eens verteld, maar ik ben het ff kwijt.

Oh ja... en heb je de RBTC al geïnstalleerd? Hoe bevalt hij jou? Heeft hij ook een grote (nadelige) invloed op de volumeknop? Bij mij zit ie al op max vermogen bij 4, sinds de RBTC erin zit.Zoiets?
http://img19.picoodle.com/img/img19/3/3/27/artnaz/f_StratENGLm_aae7ad5.jpg

Het is inderdaad een '72 re-issue uit '05 (als ik me niet vergis). Heb ik ook via MIJ Fenders gekocht. Hij had origineel een zwarte slagplaat (zoals op één van die poppy 80s clips, Stone Cold ofzo) met 3 USA Vintage pickups (wat zijn DP-sound zou moeten benaderen). Maar toen heeft Jon van MIJ Fenders er een witte slagplaat + Gold Lace Senseos (;)) opgezet op aanvraag. De gitaar was al in de fabriek gescalloped, stuk dieper dan de Blackmores en symmetrisch (á la Malmsteen). Ik had wel liever de Blackmore scallops, bij de topkam is het wel handig als het niet heel diep is. En ik merk af en toe dat ik de body-kant van de toets aanraak omdat ik de vingers niet in het midden heb. Dus die druppel-vorm van Blackmore is echt slim!

De RBTC heb ik al een tijdje, en bevalt goed! Volume teruggedraaid is echt prachtig, kan het me niet beter indenken. Dat hij sneller op max zit heb ik inderdaad ook, maar niet zo extreem dat het al bij 4 is dacht ik. Maar ook gewoon op normaal (max) volume klinkt hij iets anders, hij leek iets weg te halen toen ik ermee aan het klooien was. Preciezer kan ik het niet omschrijven, ik ben er al aan gewend.


Vraagje: Waarom zit het middelste element zover in de body verzonken?Het is een dummy, dus ik gebruik hem niet. En dan kan ik hem dieper plaatsen zodat hij niet in de weg zit. ;)

Stratman70
28 maart 2009, 11:45
Zoiets?
http://img19.picoodle.com/img/img19/3/3/27/artnaz/f_StratENGLm_aae7ad5.jpg

Het is inderdaad een '72 re-issue uit '05 (als ik me niet vergis). Heb ik ook via MIJ Fenders gekocht. Hij had origineel een zwarte slagplaat (zoals op één van die poppy 80s clips, Stone Cold ofzo) met 3 USA Vintage pickups (wat zijn DP-sound zou moeten benaderen). Maar toen heeft Jon van MIJ Fenders er een witte slagplaat + Gold Lace Senseos (;)) opgezet op aanvraag. De gitaar was al in de fabriek gescalloped, stuk dieper dan de Blackmores en symmetrisch (á la Malmsteen). Ik had wel liever de Blackmore scallops, bij de topkam is het wel handig als het niet heel diep is. En ik merk af en toe dat ik de body-kant van de toets aanraak omdat ik de vingers niet in het midden heb. Dus die druppel-vorm van Blackmore is echt slim!

De RBTC heb ik al een tijdje, en bevalt goed! Volume teruggedraaid is echt prachtig, kan het me niet beter indenken. Dat hij sneller op max zit heb ik inderdaad ook, maar niet zo extreem dat het al bij 4 is dacht ik. Maar ook gewoon op normaal (max) volume klinkt hij iets anders, hij leek iets weg te halen toen ik ermee aan het klooien was. Preciezer kan ik het niet omschrijven, ik ben er al aan gewend.

Het is een dummy, dus ik gebruik hem niet. En dan kan ik hem dieper plaatsen zodat hij niet in de weg zit. ;)
Mooie foto! De mooiste gitaarkop tegen een prachtige versterker....wow!!!
Zwartwitfoto's zijn soms zoveel mooier dan kleur.

Wat je zegt over de scallops in de eerste positie, dat herken ik dus ook. Inderdaad is die druppelvorm slim bedacht. De scallops in mijn eigen gescallopte strat zijn daar ook net ietsje te diep helaas.

Ik blijf toch benieuwd naar de originele MTC. Die moet t.z.t. in de Mex komen denk ik.

artnaz
28 maart 2009, 17:12
Bedankt, ben zelf ook wel heel blij met de foto. En dat met een goedkoop camera'tje. Omdat ik zo trots ben nog een paar (hoop dat je het niet erg vind):

http://img02.picoodle.com/img/img02/3/3/28/artnaz/f_CIMG1282m_8db31e3.jpg

http://img18.picoodle.com/img/img18/3/3/28/artnaz/f_CIMG1288m_5f5c565.jpg

Wat betreft die MTC ben ik erg benieuwd!

Ik ben nu om eerlijk te zijn afgestapt van het idee om een Blackmore-gitaar als main-gitaar te hebben, maar ik wil natuurlijk nog wel zo'n gitaar hebben. Mijn Warmoth moet daarom er ook anders uitzien (wel grote kop, zwarte pickups op witte slagplaat, scallops, flush mount straplocks), en ik denk dat ik ook geen RBTC/MTC ervoor ga kopen, ik ga een iets andere sound zoeken.

Ik ben dus wel hartstikke tevreden met de sound van mijn Blackmore-Strat, en zo'n gitaar gaat er ook nooit uit!