PDA

View Full Version : Originele Fender onderdelen / accessoires



BosaBoss
25 maart 2009, 18:59
Zoals de titel al doet vermoeden: heeft er iemand links naar interessante online-shops waar ik dit kan vinden? Als ik mijn strat in de toekomst ga aanpassen wil ik dat met Fender onderdelen doen. Gewone winkels die het aan redelijke prijzen verkopen mogen natuurlijk ook.

Di Stefano
26 maart 2009, 09:30
In Duitsland heb je veel winkels die Fender onderdelen hebben. Music Store, Musik Produktiv en Thomann zijn diegene waar ik altijd bestel.

Pepe
26 maart 2009, 10:02
Angela.com

Mr.Fingers
26 maart 2009, 11:08
Angela heeft veel, maar is belachelijk duur (onderdelen + shipping), en je hebt geen omruilgarantie, voor mocht je bvb klaarblijkelijk een verkeerd iets besteld hebben. (en ze zijn boertig in het contact)

Pepe
26 maart 2009, 19:51
Ja, de prijzen zijn omhoog gegaan sind de nieuwe website in de lucht is en Steve voert een zakelijk straf beleid met zijn "either it's an order or it's not an order".
Niettemin, snel in huis, altijd volledig, altijd precies wat je wil en altijd de real stuff. Ik baal wel eens van de nederlandse webwinkels dat je fender cts pots besteld en fender knobs en dat ze dan niet passen op elkaar. En dan moet je weer opnieuw bestellen....

Hendriks
27 maart 2009, 10:08
www.axesrus.com

Willi@m
30 maart 2009, 20:06
Tonefactory.nl