PDA

View Full Version : Drummer gezocht [Poppunkrock Omgeving Den Haag/Rotterdam]



Dribbel_
25 maart 2009, 17:01
Okee, het is geen drumforum hier, maar misschien loopt er een verdwaalde drummer rond of kent iemand een persoon die aan deze dingen voldoet...

Wij zijn Too Loud For Granny.

We spelen poppunk en richten zichten ons voornamelijk op live-optredens. Op dit moment is de band een beetje op een dood spoor beland; de drummer heeft aangegeven dat hij de energie en motivatie van weleer kan opbrengen.

DUS!
Drummer gezocht! Hou je van The Offspring, blink-182, Bowling for Soup en dat soort dingen? Heb je zin om te rocken? Wil je weten of dit wat voor je is? Check de site of MySpace van Too Loud For Granny en luister en huiver. De opnames zijn crappy (voor de zang is dat nog zwak uitgedrukt….), maar ze zijn al wat ouder en zoals gezegd: we gaan meer voor liveoptredens dan voor opnames!

Wij (zanger/gitarist/bassist) komen uit Den Haag/Schiedam/Delft en zijn respectievelijk 21, 21 en 18 jaar oud. We hebben een eigen oefenruimte en backline in Schiedam (inclusief drumstel met dubbele base!)

Het belangrijkste voor is om gewoon een leuke groep sociale mensen te hebben om samen gezellig muziek mee te maken en lol mee te hebben, maar die ook bereid zijn een behoorlijk steentje bij te dragen aan de band. Elke week oefenen, contacten leggen en optredens regelen, om maar enkele dingen te noemen. We zijn zelf érg gemotiveerd en bereid om heel veel energie in de band te steken.

Een meerstemmige band is ontzettend gaaf, dus mocht de drummer in kwestie zich ook geroepen voelen om te zingen: je bent meer dan welkom!

Mocht dit je allemaal bevallen stuur dan een mailtje met wat informatie over jezelf naar info@tooloudforgranny.com en dan kunnen we een jam plannen om te kijken of het een beetje klikt tussen de bandleden.

Groeten TLFG!

Roro92
25 maart 2009, 18:45
Dit zou helemaal wat voor mij zijn, maar ik ben bassist en ben al bezig met het opstarten van een soortgelijke band in omgeving Roosendaal.


En ik heb een drummer wss :rockon:

FNaRK
25 maart 2009, 19:02
Dit zou helemaal wat voor mij zijn, maar ik ben bassist en ben al bezig met het opstarten van een soortgelijke band in omgeving Roosendaal.

En ik heb een drummer wss :rockon:

dus is je reactie compleet nutteloos en overbodig :sssh:

Roro92
25 maart 2009, 20:09
Wat een zeikforum is dit zeg :stop:

FNaRK
25 maart 2009, 20:16
Wat een zeikforum is dit zeg :stop:

en dat baseer je op 1 reactie :???:

Roro92
25 maart 2009, 20:39
Nee, ik kom hier af en toe. Dit is niet de eerste keer dat er zo moeilijk gedaan wordt.

Dribbel_
25 maart 2009, 20:58
En zo snel al een hoop reacties :cooler:
:seriousf:

Dribbel_
3 april 2009, 13:36
Nou we zijn in ieder geval weer voorzien, alleen nog de keuze afwegen tussen 2 kandidaten moeilijk moeilijk :P
Maar deze kan dicht dus