PDA

View Full Version : Even voorstellen



Joost_79
25 maart 2009, 16:43
Laat ik me eerst even voorstellen...

Na paar maanden meegelezen te hebben heb ik me toch maar aangemeld.

M'n naam is Joost, ben 29 jaar en ben rond m'n 12e begonnen met gitaar spelen. Echter door veel verschillende redenen heb ik met enkele tussenpauzes een jaar of 12 niet meer gespeeld.

Echter de laatste tijd weer een beetje begonnen met pielen op de gitaar, mede omdat enkele vrienden interesse toonden in muziek en instrumenten begonnen aan te schaffen. Uiteindelijk maar besloten om het maar weer goed op te pakken en me recent een Fender Classic Player strat gekocht en daarna weer les geregeld om het weer snel op te pakken.
Meteen ook al m'n oude zooi bij m'n ouders opgehaald en hobbykamertje volgezet :P

Inmiddels ziet m'n collectie er als volgt uit:
http://farm4.static.flickr.com/3627/3322448923_4fac447fe7_o_d.jpg
Van links naar rechts:

Epiphone Explorer
Fender Squier, korean built ergens eind jaren 80
The Animal, m'n eerste gitaar, koste ooit 75 gulden, gekregen van m'n ouders na lang zeuren, niet echt meest geweldige gitaar ooit. Wel ooit de moeite genomen om hem enigzins speelbaar te maken en de pickups parralel te schakelen met fase-wisseling. Mja het Brian May geluid nabootsen lukt toch niet met zo'n ding
Fender Classic Player 60's stratocaster
VOX valvetronic 30 watt versterker
Digitech GNX


Ik speel voornamelijk pop/rock/blues, beter gezegd een poging tot.

Nja, dit is het wel zo'n beetje...voor de rest kom ik jullie wel tegen in de forums.

Vooral in het "soldeer" forum volg ik met grote interesse...

Squier02
25 maart 2009, 21:52
Welkom op het forum! Die squier is voor je toekomstige dochter? :hippie:

Harry
26 maart 2009, 11:36
goed bezig, welkom!