PDA

View Full Version : Chickenfoot 26 juni Heerhugowaard



Azaruc
23 maart 2009, 17:43
Zijn er nog mensen van plan heen te gaan? Het spreekt mij wel aan in ieder geval, dus ik ga zaterdag proberen kaarten te krijgen :)



WHAT IS CHICKENFOOT ?

De naam Chickenfoot zal nu nog weinig muziekliefhebbers iets zeggen. maar de naam Joe Satriani des te meer. Hij wordt wel 's wereld beste gitarist genoemd. Satriani komt met Chickenfoot op 26 juni naar de Waerdse Tempel Heerhugowaard. Het is niet alleen Satriani die Chickenfoot tot een echte supergroep maakt. Drummer Chad Smith speelt in de Red Hot Chili Peppers. Zanger Sammy Hagar en bassist Michael Anthony maakten deel uit van de hardrockformatie Van Halen, toen op het hoogtepunt van haar roem. Sammy Hagar was bij Van Halen de opvolger van de David Lee Roth en scoorde met I can't stop loving you ook een wereldhit.
CHICKENFOOT

THE BAND:
JOE SATRIANI (The Legend)
SAMMY HAGAR (vocals/Van Halen)
MICHAEL ANTHONY (bass/Van Halen)
CHAD SMITH (drums/Red Hot Chili Peppers)

THE WEBSITE:
www.chickenfoot.us

Pegasus
24 maart 2009, 23:46
Dit spreekt mij ook zeer, eerst nog even zien of ze nog iets dichter in de buurt van Overijssel komen optreden.

Deze band is inmiddels niet helemaal nieuw meer:
http://www.gitaarnet.nl/forum/showthread.php?t=111537&highlight=chickenfoot

whammy67
28 maart 2009, 16:10
Ik ga en heb al kaarten!!
Lijkt mij een tof concert met die gasten. De nummers die ik gehoord heb, vond ik helemaal OK.
Prijs van kaarten was wel verrassend gezien de locatie. Ik had gelijk ook kaarten gekocht van Porcupine Tree in de bierhal, die waren goedkoper. Je betaalt vast wat meer voor de superhero status van de heren.

Azaruc
28 maart 2009, 17:42
Ik heb ze ook binnen!

vanochtend maar even m'n moeder achter de pc gezet omdat ik zelf moest werken en geen pc ter beschikking had :ok:

Wel duur inderdaad, maar het geluid schijnt goed te zijn in ieder geval, dus dan betaal ik liever 45 euro voor een concert in de Waerdse Tempel dan 45 euro voor een concert van dezelfde band in de ArenA met rukgeluid :ok: