PDA

View Full Version : eindelijk een nummer af [[gematria]]



pannekoek
22 maart 2009, 21:18
hey mensen,

mijn band gematria heeft eindelijk een nummer goed opgenomen waar we tevreden over zijn.
we spelen metal met invloeden van iron maiden, metallica, unearth, dream theater en nog vele andere metalbands

hier kan je hem vinden:

www.gematria.hyves.nl

met de band zijn we er dik tevreden mee, wat vinden jullie ervan?

groeten, stephan

Reel Big Fish
22 maart 2009, 21:41
Bij een van de eerste zinnen staat de 'scream' alleen een beetje hard en lijkt ook off-timing te zijn. Verder klinkt het allemaal erg cathy, dus dat is goed!

Jammer genoeg vind ik het einde niet echt interessant, had naar mijn mening beter kunnen eindigen met een fade out bij de harmonised 'solo'. Nu klinkt het een beetje geforceerd.

Hoe dan ook, rock on, het klinkt zeker goed!

pannekoek
23 maart 2009, 22:28
Bij een van de eerste zinnen staat de 'scream' alleen een beetje hard en lijkt ook off-timing te zijn. Verder klinkt het allemaal erg cathy, dus dat is goed!

Jammer genoeg vind ik het einde niet echt interessant, had naar mijn mening beter kunnen eindigen met een fade out bij de harmonised 'solo'. Nu klinkt het een beetje geforceerd.

Hoe dan ook, rock on, het klinkt zeker goed!

ja het is nog niet helemaal perfect, we hebben het zelf thuis opgenomen in een slaapkamertje, we zijn druk bezig met onze andere nummer op te nemen, maar het is een heel gedoe om het op te nemen. ik zal binnekort nog wat meer nummers posten als ze af zijn

bedankt voor je tip:punk:

rijsberman
24 maart 2009, 00:21
Iedere keer als ik de bandnaam zie lees ik eerst geriatria.

En zo geriatrisch is jullie muziek helemaal niet. :blast:

MichaelSS
24 maart 2009, 17:56
Klinkt opzich vrij goed alleen de DRUMS en de ZANGER. Niet echt mijn ding..

pannekoek
24 maart 2009, 19:00
Klinkt opzich vrij goed alleen de DRUMS en de ZANGER. Niet echt mijn ding..

wat is er mis met de drums? :)

en het zijn zangerS ,

ExplorerNut
28 maart 2009, 08:33
Ik vond de zang matig maar als het in je slaapkamertje opgenomen is dan kan ik me er wel iets bij voorstellen. En op de YouTube film klinkt het al veel beter. Ik vind het cool.

Het einde is inderdaad beetje 'raar' of te abrubt. Als luisteraar verwacht je nog een noot. Nog even rammen op die laatste noot die jullie nu afkappen en dan de slotnoot (E?) afsluiten? Komt ie wat minder verrassend aan denk ik.

DTmaster
28 maart 2009, 09:54
zang kan wat aan geschaaft worden maar over het algemeen wel oke..

pannekoek
28 maart 2009, 11:23
Ik vond de zang matig maar als het in je slaapkamertje opgenomen is dan kan ik me er wel iets bij voorstellen. En op de YouTube film klinkt het al veel beter. Ik vind het cool.

Het einde is inderdaad beetje 'raar' of te abrubt. Als luisteraar verwacht je nog een noot. Nog even rammen op die laatste noot die jullie nu afkappen en dan de slotnoot (E?) afsluiten? Komt ie wat minder verrassend aan denk ik.

ja , live sluiten we ook af met een open c (drop c tuning) maar op de demo vonden we het wel grappig zo een abrupt einde bij dit nummer