PDA

View Full Version : Nieuw tuig.



Sqax
21 maart 2009, 01:15
Hey Gitaarnetters!

Na ongeveer 4 jaar mee lezen, leek het me wel eens tijd om mezelf te registreren. :D

Ik ben Martijn, woonachtig in Elburg en ben 17 jaar. Ik speel sinds m'n 8e gitaar, en sinds m'n 12e is het een echte verslaving geworden! Hopelijk kan ik dus wat wijsheid en GAS met jullie delen!

Mijn gear:
Epiphone Les Paul
Bichwood Tele
Boss GT8
Marshall JTM30
Nog wat losse pedaaltjes en zooi.

Naar alle waarschijnlijkheid word hier over een maandje of 2 een Fender Strat bijgevoegd en aan het eind van het jaar een mooie stack.

M'n muziek smaak is érg breed, van Rock n' Roll, Jazz en Blues tot Amerikaanse Hardcore en Metalcore. Ik probeer dan ook overal inspiratie uit te halen, wat zich soms tot best interessante dingen kan ontwikkelen, maar de meeste inspiratie haal ik toch wel uit het spel van Jimmy Page.

Tot gauw,

Martijn.

Rinze
21 maart 2009, 09:59
Van oud tuig tot jong tuig: welkom! Mooie spulletjes heb je, zover was ik op jouw leeftijd nog niet. Leuke Marshall ook, niet wegdoen hoor. De JTM's brengen nu niet echt iets op, terwijl het goeie versterkers zijn. Dus als ik jou was en het geld had zou ik die stack ernaast kopen.

Al krijg je op die manier uiteindelijk wel ruimteproblemen.

Sqax
22 maart 2009, 14:10
Rinze, dankjewel!:)
Ik ben ook van plan die JTM te houden, leuk versterkertje voor thuis, dan kan ik die stack in de oefenruimte laten staan!

En over die ruimteproblemen maak ik me nog maar geen zorgen.:p

ELP100
24 maart 2009, 15:55
Welkom Sqax!

Wat voor Amerikaanse Hardcore houd je van?
Oldschool Hardcore bands als Bad Brains, Minor Threat, Black Flag, Articles of Faith en dergelijke?

Thiez
24 maart 2009, 17:42
Heej welkom op het forum!

nu wil ik eerst weten was GAS inhoud? ik lees het zo vaak en geen idee waar het voor staat :P

Sqax
24 maart 2009, 17:49
@ELP100:
Ik hou vooral van Gorilla Bisquits, Black Flag en Minor Threat als 't op de oudere hardcore aankomt. Maar ook van bijvoorbeeld Terror en Comeback kid.:)

@Thiez:
GAS staat voor Gear Acquisition Syndrome, oftewel dat je constant op alle soorten en maten gitaarspullen loopt te geilen.

Rinze
24 maart 2009, 17:52
Gear Acquisition Syndrome.

EDIT: te laat.

ELP100
24 maart 2009, 18:17
@ELP100:
Ik hou vooral van Gorilla Bisquits, Black Flag en Minor Threat als 't op de oudere hardcore aankomt. Maar ook van bijvoorbeeld Terror en Comeback kid.:)

@Thiez:
GAS staat voor Gear Acquisition Syndrome, oftewel dat je constant op alle soorten en maten gitaarspullen loopt te geilen.

Ah Gorilla Biscuits zijn ook vet. Luister op dit moment naar Dag Nasty. Daar zit die oude gitarist van Minor Threat ook in; Brian Baker. Die speelt nu in Bad Religion.
Comeback Kid vind ik ook wel aardig maar luister ik niet zo vaak. Terror vind ik weer wat minder, maar ieder zijn eigen smaak :)

Svedberg991
25 maart 2009, 00:35
De JTM's brengen nu niet echt iets op, terwijl het goeie versterkers zijn. Dus als ik jou was en het geld had zou ik die stack ernaast kopen. zover was ik op jouw leeftijd nog niet. Leuke Marshall ook, niet wegdoen hoor.





------------------------------
für Frei Spielen (http://www.bestewaardebonnen.nl/Categorieen/Sports/)