PDA

View Full Version : Musicstore.de - verkeerde item geleverd.



Coolguy
19 maart 2009, 20:02
Hey, ik heb vandaag een pakje toegekregen van musicstore maar er zit iets verkeerd in: er zat een chromé Dimarzio Evo2 in i.p.v. een Tone Zone singlecoil.

Mijn vraag is nu: hoe stuur ik dit terug en kan ik mijn Tone Zone krijgen zonder dat ik er iets hoef voor te betalen.
Ik vraag dit hier omdat ik geen snars snap van het weergavebeleid van Musicstore op hun site: daar staat er een vage beschrijving dat je zelf voor de kosten zou moeten opdraaien bij het terugsturen van je bestelling (zelfs als deze verkeerd was) en dat enkel de kosten van de opzenden van het juiste pakje door musicstore betaald wordt.

Iemand die mij hiermee kan helpen?

Geoffrey
19 maart 2009, 20:19
Is de chromé Dimarzio Evo2 meer waard dan de Tone Zone singlecoil?

Coolguy
19 maart 2009, 20:22
Is de chromé Dimarzio Evo2 meer waard dan de Tone Zone singlecoil?

Ja maar het doet er niet toe want ze hebben ook de Evo 2 gefactureerd ipv een Tone Zone :makeup:

Geoffrey
19 maart 2009, 20:26
Kloten..

Mail/bel hen eens en leg je probleem voor..

terrasbeest
19 maart 2009, 21:02
Volg de instructies op hun site : no problem ( en geen kosten ).
Sowieso wettelijke bedenktijd van 7 dagen, door hen uitgebreid tot 30 dagen.

ijzerbroot1
19 maart 2009, 22:18
Ik bel meestal ff, ze spreken nederlands hoor.

Maniaaaak!!
19 maart 2009, 22:27
Sinds Januari van dit jaar is de wet koop afstand uitgebreid; de bedenktijd is hier ook aangepast deze was 7 dagen en is nu 14 dagen. Heel netjes van die zaak dat ze het hebben opgekrikt naar 30 dagen.

Harry
20 maart 2009, 09:29
bij Thomann krijg je ook je eigen verzendkosten terug als je je kassabon naar ze mailt. Wel even scannen dus....

rijsberman
20 maart 2009, 09:32
Ik begrijp nooit zo goed waarom mensen dit soort vragen op een forum stellen, i.p.v. aan musicstore zelf. Net als "ik heb mijn amp een week en nu komt er geen geluid meer uit, wat moet ik doen?" Terug naar waar die vandaan komt, duh.

FruscianteFan
20 maart 2009, 11:17
Ik begrijp nooit zo goed waarom mensen dit soort vragen op een forum stellen, i.p.v. aan thomann zelf. Net als "ik heb mijn amp een week en nu komt er geen geluid meer uit, wat moet ik doen?" Terug naar waar die vandaan komt, duh.Ik begrijp dan weer niet dat mensen reageren zonder redelijk te lezen - het gaat om Musicstore, niet om Thomann. Maar dat is flauw en op de man.

Maar goed, als jij iets bestelt en je ontvangt iets anders, is het gewoon hun fout en zullen zij toch ook de 'schade' moeten herstellen?

JP074
20 maart 2009, 19:07
Dag,

aangezien jouw bestelde goed niet is geleverd is er gewoon sprake van wanprestatie. Ik neem aan dat alles wel klopte in de bevestigingsmail die Musicstore stuurt?

Je kunt de overeenkomst vanwege die wanprestatie vernietigen. Jij stuurt het ding terug, dan moeten zij jou het geld retourneren.

Zo lijkt het mij iig, correct me if I'm wrong.

succes!

Bluze
20 maart 2009, 19:14
Dag,

aangezien jouw bestelde goed niet is geleverd is er gewoon sprake van wanprestatie. Ik neem aan dat alles wel klopte in de bevestigingsmail die Musicstore stuurt?

Je kunt de overeenkomst vanwege die wanprestatie vernietigen. Jij stuurt het ding terug, dan moeten zij jou het geld retourneren.

Zo lijkt het mij iig, correct me if I'm wrong.

succes!

Dit geldt alleen als nakoming onmogelijk is geworden.
Dat lijkt me niet het geval hier.
MusicStore.de kan alsnog de juiste pickup leveren.
Voor vernietiging omwille van wanprestatie is in dit geval eerst een
ingebrekestelling vereist.

lodi
20 maart 2009, 21:43
ik koop niet meer in Keulen, heb onlangs n' nieuwe fender USA gekocht in Luik da's voor mij n' stuk dichterbij, bij Valckenborgh musique, ze kostte minder dan in Keulen en ik heb daar nog n' tas koffie gekregen.
het betrof hier n' usa strat deluxe 2tone sunburst maple neck, gekocht voor 1200eurootjes, gloednieuw bekijk de website van Keulen maar ff dan weet je het wel

JP074
21 maart 2009, 01:42
Dit geldt alleen als nakoming onmogelijk is geworden.
Dat lijkt me niet het geval hier.
MusicStore.de kan alsnog de juiste pickup leveren.
Voor vernietiging omwille van wanprestatie is in dit geval eerst een
ingebrekestelling vereist.

OK,

weer wat geleerd!

Maar wat als je je hierdoor bedacht hebt?

Ik kreeg nl tot 2 keer toe een niet passende tune o matic geleverd. Ik zei dat ik dan wel verder keek: deden ze niet moeilijk over.
Nakoming was niet reeds blijvend onmogelijk.



Gr.

rijsberman
21 maart 2009, 02:31
reageren zonder redelijk te lezen - het gaat om Musicstore, niet om Thomann.
Goed gelezen, slordig gereageerd. Verkeerde Duitser. Overeenkomstig aangepast, excuses.

Geoffrey
21 maart 2009, 07:37
ik koop niet meer in Keulen, heb onlangs n' nieuwe fender USA gekocht in Luik da's voor mij n' stuk dichterbij, bij Valckenborgh musique, ze kostte minder dan in Keulen en ik heb daar nog n' tas koffie gekregen.
het betrof hier n' usa strat deluxe 2tone sunburst maple neck, gekocht voor 1200eurootjes, gloednieuw bekijk de website van Keulen maar ff dan weet je het wel


Niemand zegt hier toch dat Musicstore de goedkoopste is..?
Alles kan je ergens anders wel goedkoper vinden.