PDA

View Full Version : Stygian Sun - What goes around will come aroun



LaszloVersteeg
18 maart 2009, 11:58
naar aanleiding van 'n ander toppic waar ze twijfelden over mij kwaliteiten, hier een nummer van mijn melodische death metal band Stygian Sun

Het nummer heet What goes around comes around en 't is geen cover van justtin timberlake:cheerup:

ik heb dit nummer helemaal geschreven, behalve de teksten en kleine stukjes drum.

enjoy:
http://www.youtube.com/watch?v=qh8N1SVI828&fmt=18

TimmU
18 maart 2009, 12:11
Nou , mij klinkt het maar als een grote brei in de oren.Simpele riffjes, drums die echt slecht klinken, en ongedefinieerde gitaren. Je moet echt vééééééééél minder gain gebruiken bij het opnemen ,en heel kritisch naar je mix luisteren.

LaszloVersteeg
18 maart 2009, 12:15
Nou , mij klinkt het maar als een grote brei in de oren.Simpele riffjes, drums die echt slecht klinken, en ongedefinieerde gitaren. Je moet echt vééééééééél minder gain gebruiken bij het opnemen ,en heel kritisch naar je mix luisteren.

dit was de eerste demo die zonder geld is opgenomen bij mij op m'n kamer met 'n drumcomputer en iemand die niet de beste is in afmixen...cut me some slac will ya?:hippie:

Bloodline
18 maart 2009, 12:19
dit was de eerste demo die zonder geld is opgenomen bij mij op m'n kamer met 'n drumcomputer en iemand die niet de beste is in afmixen...cut me some slac will ya?:hippie:

Kan ik me voorstellen maar TimmU heeft wel een punt.
Het klinkt idd als een grote brei dus wij kunnen er weinig positiefs over zeggen.
Dus ik kan er ook nog niet echt melodische death metal in horen.

Eerder wat metallica hoor ik er in.

Kun je het eventueel beter opnemen ?

LaszloVersteeg
18 maart 2009, 12:24
Kan ik me voorstellen maar TimmU heeft wel een punt.
Het klinkt idd als een grote brei dus wij kunnen er weinig positiefs over zeggen.
Dus ik kan er ook nog niet echt melodische death metal in horen.

Eerder wat metallica hoor ik er in.

Kun je het eventueel beter opnemen ?

mee bezig mee bezig:hippie: zijn nu met 'n nieuwe demo bezig, weer zonder geld, maar we zijn nu iig wel af van de drum computer en we hebben nu iemand die wel goed af kan mixen:)

metallica is inderdaad mijn grootste invloed, maar gelukkig is mijn stijl nu veranderd naar melodische death metal:ok:

Madcow
18 maart 2009, 12:54
sorry maar wat jij schrijft is geen melodic death metal. wat lucan schrijft is wel melodic.

TimmU
18 maart 2009, 13:34
En daarbij, een drumstel opnemen is me er een werk waar je bang van word, dus weet waar je aan begint, net als met afmixen. Luister maar eens naar wat werk van ondergetekende, of van bloodline. vooral bloodline, die weet het prachtig te mixen!

marter544
18 maart 2009, 15:33
Zit zeker potentie in, alleen veeel te veel gain, veel te weinig hoog. Één brei van geluid zoals al gezegd.. Ook vind ik de "zang" compleet kut, maarja, ik hou gewoon niet van grunten.

LaszloVersteeg
18 maart 2009, 17:15
ik laat jullie nog wel wat horen als de nieuwe demo af is;)

Gert-Jan
18 maart 2009, 18:09
naar aanleiding van 'n ander toppic waar ze twijfelden over mij kwaliteiten, hier een nummer van mijn melodische death metal band Stygian Sun

Nou ik twijfel niet hoor, ik weet zeker dat ik het niks vind ;-)

Madcow
19 maart 2009, 00:17
Nou ik twijfel niet hoor, ik weet zeker dat ik het niks vind ;-)

Ga toch weg met je akoestische gitaar! :noob:

LaszloVersteeg
19 maart 2009, 10:52
Nou ik twijfel niet hoor, ik weet zeker dat ik het niks vind ;-)

haha! over smaak valt niet te twisten he;)