PDA

View Full Version : fake gitaren: help



Les Strat
18 maart 2009, 07:47
hallo,

kan iemand mij een paar sites geven waar al die fake epiphone's gibson's en ibanez en fenders ik ken de site van bounry al btw.

vr.gr bijvoorbaat dank.

mrweird
18 maart 2009, 08:55
http://www.dhgate.com/ staan d'r heel wat..

almarvk
18 maart 2009, 09:16
kan iemand mij een paar sites geven waar al die fake epiphone's gibson's en ibanez en fenders ik ken de site van bounry al btw.

Waarom zou je dat willen weten?

mrweird
18 maart 2009, 11:23
Waarom zou je dat willen weten?
Ben ik ook wel nieuwschierig naar eigenlijk.. Het is eigenlijk net zo als een neprolex, het lijkt erop, het merk staat er op maar het haalt het bij laaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaange niet mbt kwaliteit dus in the end heb je d'r geen drol aan...

Les Strat
18 maart 2009, 17:51
Waarom zou je dat willen weten?



nou dan koop ik er een en lachen en schelden de kinderen waarvoor alles word betaald bij op school me niet meer uit.

vr.gr

Ferraririk
18 maart 2009, 17:53
niks van aantrekken, gewoon hard leren, dan kan je later op hun bureau schaiten als je hun baas bent :P

G.G.
18 maart 2009, 17:53
nou dan koop ik er een en lachen en schelden de kinderen waarvoor alles word betaald bij op school me niet meer uit.

vr.gr

Doen ze ook niet als je de sterren van de hemel speelt op een squier affinity terwijl zij tobben met het intro van Nothing Else Mathers.

sjaak1990
18 maart 2009, 17:54
nou dan koop ik er een en lachen en schelden de kinderen waarvoor alles word betaald bij op school me niet meer uit.

vr.gr

Huh... daar heb je geen naampje voor nodig. Wat stoerder is, als mensen met dure gitaren staan en jij toch een stuk beter klinkt doordat je veel beter kan spelen... Vooral leuk als je dat juist op een goedkopere gitaar doet. Kan je beter een mooie 2e hands gitaar kopen die niet te duur is maar wel erg goed...en niet naar de naam kijken vooral!

Les Strat
18 maart 2009, 17:59
oke bedankt dus jullie zeggen dat ik beter deze niet kan kopen?

G.G.
18 maart 2009, 18:00
oke bedankt dus jullie zeggen dat ik beter deze niet kan kopen?

Sparen voor een fatsoenlijk en "eerlijk" exemplaar lijkt me beter.

Ferraririk
18 maart 2009, 18:01
Nope, geen nepperds, geldverspilling, en zowieso als ze pesten niks van aantrekken :D

macwilliams
18 maart 2009, 18:09
Je staat trouwens nog erger voor lôl met een imitatie. Het is zo makkelijk te zien dat het niet een echte is. Koop dan een tweedehands epiphone ofzo. Laat die anderen gewoon het nakijken met je techniek!!!;)

sjaak1990
18 maart 2009, 18:11
+1

Een goede gitaar hoeft niet duur te zijn hoor. Maar voor 100 euro ga je ook geen topgitaar kopen... Van een wat duudere gitaar ga je meer, en vooral langer plezier hebben en dan hoeft het geen gibson te zijn ofzo...maar kan je nog wel beter een goede nemen ;)

LP_CL
18 maart 2009, 18:18
Ik denk dat ze nog een flink stuk harder met je zullen lachen eens ze te weten komen dat je een neppert gekocht hebt. Dan sta je daar helemaal in je blootje. Zeker niet doen dus, en koop een deftige 2dehands gitaar met je budget.

tidalwave_sideburns
19 maart 2009, 14:01
hehe, die site met die Chinese gitaren. Moet je lezen:

http://www.dhgate.com/Free-Shipping-2009-New-Arrived-Gretsch-Hollow/p_ff8080811fd99680011fdbc533074631.html

"Our guitar is the top quality in china , we send the guitar is what my pictuer shown, and i can guide for you to buy a super valued guitar form china, no matter you wanna buy this guitar or not .You can contact to ask any questions, we provide the good service. if you are a wholesaler we can make the good deal in future, You can trust me. Just contact me ,you will find that you are enter a magic world of you buiness,thanks ! "

bijna aandoenlijk.

Pepe
19 maart 2009, 14:23
oohh, die Gibson zijn goedkoop in China zeg! En er staat bij dat het topkwaliteit is. Ik snap niet waarom je in Nederland dan zoveel moet betalen.:???:

marc_o
19 maart 2009, 14:34
Ik vind dat je iedereen met een goedkope gitaar gerust mag uitschelden, onderspugen, vernederen, uitlachen.....oh, en schoppen, dat mag ook.
Hoe durf je je hier te vertonen met een goedkope gitaar man! Meer dan terecht dat ze je uitschelden op school, ze zouden je moeten affikken, met die gitaar overdwars in je krent gepropt!


sprak hij teder
:soinnocent:

Badman
19 maart 2009, 15:12
hehe, die site met die Chinese gitaren. Moet je lezen:

http://www.dhgate.com/Free-Shipping-2009-New-Arrived-Gretsch-Hollow/p_ff8080811fd99680011fdbc533074631.html

"Our guitar is the top quality in china , we send the guitar is what my pictuer shown, and i can guide for you to buy a super valued guitar form china, no matter you wanna buy this guitar or not .You can contact to ask any questions, we provide the good service. if you are a wholesaler we can make the good deal in future, You can trust me. Just contact me ,you will find that you are enter a magic world of you buiness,thanks ! "

bijna aandoenlijk.

http://www.dhgate.com/100Fender-Telecaster-Collectors-ition-Guitar/p_ff8080811fb2e597011fc913b14f15e0.html

Hoe groot is trouwens de kans dat de foto van deze Telecaster identiek dezelfde is als die op een andere site ?

http://www.disnet1.org/images/p15/p101/p167/p15p101167proimages17813.jpg

De foto (en ws nog andere) zijn gewoon gejat van ergens anders... . Iemand die daadwerkelijk die prullen koopt zal raar kijken als hij/zij de doos zal openen.

soup
19 maart 2009, 16:55
Les hoe oud ben je soms, 14?

ccc
19 maart 2009, 21:36
Net een leuk verhaaltje gehoord : koppel scheidt, vrouw wil helft van de gitaren - man koopt snel wat chinese Gibbies met analoge specs, laat ze wat relicen zodat de bestaande foto's gelijken..... en komt er niet mee weg.

De advocaat van de vrouw was een kenner...

bass blom
19 maart 2009, 21:37
Net een leuk verhaaltje gehoord : koppel scheidt, vrouw wil helft van de gitaren - man koopt snel wat chinese Gibbies met analoge specs, laat ze wat relicen zodat de bestaande foto's gelijken..... en komt er niet mee weg.

De advocaat van de vrouw was een kenner...

ik had ze dan doormidden laten zagen en haar allemaal halve nepperds gegeven :D

Eko
20 maart 2009, 07:41
Ik heb laatst een heerlijke nepgretsch in mijn handen gehad. Het was van een straatlengte afstand te zien. Er klopte ook werkelijk geen reet van. Behalve dat er letterlijk alles overdreven aan was , thumbnails / schakelaars / lettertype / kleur enz , was het geluid en de bespeelbaarheid om te janken.
Heel even hield de man nog vol dat hij hem voor echt gekocht had. Na een kleine uitleg waar de verschillen nu eigenlijk allemaal in zaten , gaf hij toe hem gekocht te hebben in China. Het bedrag was belachelijk laag , maar inmiddels waren de pick-ups al op de nominatie om te vervangen , de brug moest er af en vernieuwd , stemmechanieken waren bagger en de bedrading moest overnieuw.
Voor minder had hij een Electromatic gekocht en dan was de gitaar beter geweest , en beter bespeelbaar.
Het gekke is dat de man nu een winkelier voor dief uitmaakte omdat al die ,,reparaties,, zoveel geld moesten kosten.