PDA

View Full Version : Ultiem zelfbouwproject afgerond!



hassent
17 maart 2009, 20:23
Alweer een tijdje geleden dat ik weer eens een topic geopend heb, maar nu was het toch weer eens tijd. Het heeft een klein jaartje geduurd, maar tussen alle bedrijven door toch nog kans gezien in ieder geval één zelfbouw project fatsoenlijk af te ronden. Helaas voor jullie heb ik geen foto's van het productieproces zelf, maar het resultaat mag er wezen, toch?

















http://home.tiscali.nl/hassent/images/Maaike.jpg

:seriousf::seriousf::seriousf:


Het is een dochter (duhhh...) en ze heet Maaike.
Geboren op 7 maart.
Door allerlei vervelende complicaties met m'n vrouw na de geboorte heb ik het helaas niet eerder kunnen posten. Na een redelijk soepele thuisbevalling wilde de placenta niet komen en moesten we daarvoor naar het ziekenhuis. Op zich is dit niet zo'n probleem, ware het niet dat ze al, voor ze uberhaupt de ambulance in ging, al een kleine 1,5liter bloed verloren had. In het ziekenhuis is ze direct de O.K. op gegaan en toen kwamen de complicaties. Ik zal jullie niet met de details vermoeien, maar als ik vertel dat ze tijdens de 2,5uur durende operatie 8(!!) liter bloed nodig hebben gehad, met twee gyneacologen en een radioloog bezig zijn geweest dan kun je je een voorstelling maken hoe mijn nacht in het ziekenhuis er uit heeft gezien... spannend dus!
Maar na 1,5dag I.C. en nog 4 dagen kraamafdeling is alles weer thuis en aan de beterende hand.

Dit soort zelfbouw projecten zul je dus van mij niet meer zien. Ik heb er nu twee en da's meer dan genoeg op deze manier.

Nu weer tijd zien te vinden om echt zelf weer eens wat met 6 snaren te gaan bouwen :ok:.

DaanW
17 maart 2009, 20:25
Fantastisch om dat een zelfbouw project te noemen! :)
Ik had je al gefeliciteerd, maar hier nog maar een keer: gefeliciteerd!

jan jansen
17 maart 2009, 20:26
QUOTE]

Gefeliciteerd :blast:gelukkig is het goed afgelopen...toevallig heb ik bijna hetzelfde meegemaakt,alweer een jaar of 23 geleden....wees blij dat alles gezond is.:ok::ok:

en nu weer rap aan het bouwen

niekb
17 maart 2009, 20:28
:seriousf:

Van harte!!
Dat is wel weer eens een ander zelfbouw project.

Veel plezier ermee!

Cocobolo
17 maart 2009, 20:29
En ook van mij heel erg gefeliciteerd! Hoogste tijd om een mini-gitaartje te bouwen toch? ;)

Geniet er van, ze worden snel groot!

Thunders1988
17 maart 2009, 20:44
Indrukwekkend. Deze verkoop je nooit denk ik zo.
(morbide grapje... sorry.)

G.G.
17 maart 2009, 20:46
Hey Dieter, gefeliciteerd!!! Ik hoop over 7 weken een soort gelijk project afgerond te hebben, met een iets anders afgewerkte body/been verbinding:).

RoelTM
17 maart 2009, 20:48
De finish is niet helemaal mijn smaak, maar verder toch goed gelukt. Gefeliciteerd ermee! :ok::cheerup:

barno
17 maart 2009, 20:57
congratz!! het ik geluk dat jouw zelfbouw niet meedeed aan de verkiezing vorig jaar !

grizzly
17 maart 2009, 20:58
Hartsikke gaaf man, gefeliciteerd.
Heb je al een geluidsclipie :seriousf:

hassent
17 maart 2009, 21:00
Hey Dieter, gefeliciteerd!!! Ik hoop over 7 weken een soort gelijk project afgerond te hebben, met een iets anders afgewerkte body/been verbinding:).

Hey Joris, veel succes hé, over een een week of 7! Laat je niet afschrikken door mijn verhaal. Het was pas de 2e keer in 6 jaar dat ze zoiets meegemaakt hadden. Een jongen is ook leuk, maar die had ik al. Beide smaken nu in huize Hassent ;). Let vooral eens op de oerkrachten die vrijkomen tijdens de bevalling. Dan durf je later nooit meer ruzie te maken :seriousf:.

Kakihara
17 maart 2009, 21:05
Wat zijn de specs eigenlijk?
Van harte gefeliciteerd !

G.G.
17 maart 2009, 21:15
Hey Joris, veel succes hé, over een een week of 7! Laat je niet afschrikken door mijn verhaal. Het was pas de 2e keer in 6 jaar dat ze zoiets meegemaakt hadden. Een jongen is ook leuk, maar die had ik al. Beide smaken nu in huize Hassent ;). Let vooral eens op de oerkrachten die vrijkomen tijdens de bevalling. Dan durf je later nooit meer ruzie te maken :seriousf:.

Zit ff te rekenen, wat hebben jullie tijdens de DGBM uit lopen vreten?

:)

hassent
17 maart 2009, 21:17
Tijdens de DGBM niet zoveel, heb je gezien hoe druk was op de stand...
S'avonds des te meer, nadat we de kas geteld hadden :seriousf:...

aaronstonebeat
17 maart 2009, 21:26
Fantastisch, van harte gefeliciteerd!
Die van mij zijn al bijna 14 en 12, ook een jongen en een meisje. Ik schiet helemaal in de regressie.

Hedge
17 maart 2009, 21:35
Van harte, heel veel plezier samen.

Van Dattum
17 maart 2009, 21:47
Die zelfbouw is uitstekend gelukt Dieter! Gefeliciteerd!:)

Noid
17 maart 2009, 22:17
Hee wat een schatje zeg! Gefeliciteerd, hopelijk is je vrouw al weer redelijk opgeknapt, man wat een bloedverlies zeg. Dat zal voor jou ook wel stressvol zijn geweest. Maar gelukkig heb je ze weer thuis en kun je weer met je kop in de poepluiers :) Ach ja, als je het eigen kind is lijkt het toch altijd minder te stinken dan het kind van een ander. Maar hoe oud is je zoontje dan en wat vindt hij van z'n zusje?

KoenB
18 maart 2009, 00:54
Gefeliciteerd Dieter! Jammer dat er geen volumeknop op zit af en toe ;)

budje
18 maart 2009, 06:57
Gefeliciteerd! En nu 18 tot 20 jaar modden ;)

no 1 hops
18 maart 2009, 08:47
daar kan geen ander 'zelfbouw' project tegenop, heel veel liefde warmte en gezondheid voor jullie allemaal toegewenst

almarvk
18 maart 2009, 08:49
Misschien is een nieuwe refinish ook wel leuk ;)

Gefeliciteerd iig met je nieuwe aanwinst en ook natuurlijk de felicitaties richting mevr. Hassent!

Van Dattum
18 maart 2009, 10:57
Finishen met baby-olie zou ik zeggen... :seriousf:

G.G.
18 maart 2009, 17:09
Finishen met baby-olie zou ik zeggen... :seriousf:

Die van mij krijgt waarschijnlijk een Schmincke Sienna 601 stain mee (de genen van mamma) en wordt ook in de babyolie gezet.

Dieter, wordt tijd om voor die twee een matching setje tele en strat in 3/4 te bouwen.

Kakihara
18 maart 2009, 18:19
Zou dat model niet graag gerelict zijn overigens ...

superfly
18 maart 2009, 18:29
Dieter,
Gefeliciteerd met dit prachtige mensje.
Wens alle sterkte aan je "charmante assistente" dat moet zwaar voor haar (geweest) zijn. Heel veel geluk en mooie momenten samen!

Wim

hassent
18 maart 2009, 18:46
Wens alle sterkte aan je "charmante assistente"
Wim
Pas op hoor, ze is mede eigenaar van de tent...

rinaldo
18 maart 2009, 18:53
van harte gefeliciteerd met dit prachtige project:cheerup: maar eh dit inspireert mij natuurlijk om ook weer gauw aan een nieuw project te beginnen, en hij zal wel nooit meer af komen, maar ik blijf oefenen:crazyhappy:

superfly
18 maart 2009, 21:41
Pas op hoor, ze is mede eigenaar van de tent...
OK, OK, dat assistente trek ik terug :seriousf:

Gothra
19 maart 2009, 15:26
Hmmm, ik had er toch egt seymour duncans in gedaan hoor!!


Van harte gefeliciteerd!

pim raaijmakers
21 maart 2009, 07:26
gefeliciteerd! dit zijn de mooiste zelfbouwprojecten. ik heb ook twee van die projecten afgerond en de derde komt deze week af. hopelijk net zo mooi. nogmaals gefeliciteerd

Gitaarbouwer
9 april 2009, 22:01
Hey Dieter,

Ik lees dit bericht nu pas. Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Hopelijk gaat het met de hele familie, in het bijzonder je vrouw, allemaal naar wens. Enne... leuke naam hoor, Maaike!