PDA

View Full Version : Help Bouwplan flying V gezocht...



JacquesLeDick
17 maart 2009, 08:00
Ik heb me de laatste dagen a rot zitten zoeken naar een exact Flying V Bouwplan 1:1
En kan het maar niet vinden.
Wil er gerust voor betalen.
Heeft iemand een idee waar dat te vinden is?

barno
17 maart 2009, 08:14
hier circuleert ergens een pdf met 4 of 5 gibson modellen, ik geloof ook een V, vind het nu even niet

Cocobolo
17 maart 2009, 08:19
Ik heb thuis nog een autocad file van de Flying V volgens mij. Ik weet even niet wat de kwaliteit ervan is maar dat zie ik straks als ik weer thuis ben. Die kan ik je wel mailen. Kan hem uiteraard ook omzetten in iets als pdf, jpg of zo.

Ik heb zelfs nog een Flying V body, ik heb toen ik 18 was (shit, da's al 25 jaar geleden!) mijn tweede gitaar gebouwd (de eerse was een akoestische) en dat was een V met doorlopende hals. Omdat de hals niet zo heel goed gelukt was, heb ik ergens in de jaren erna hem gewoon afgezaagd (!! stom stom stom!!) omdat ik een halsje van een vriend kreeg. Dus van doorlopende gelijmde hals had hij nu ineens een geschroefde hals. Ook heb ik hem ooit in een opwelling groen gebeitst...tsss, die body moet eigenlijk gewoon weer helemaal kaal gemaakt worden. Maar ja, vind maar eens de tijd he? ...

Kakihara
17 maart 2009, 08:25
hier circuleert ergens een pdf met 4 of 5 gibson modellen, ik geloof ook een V, vind het nu even niet

't Is deze denk ik : http://www.fileden.com/files/2008/4/29/1889375/Guitar_Building_Plans.pdf

EDIT : ik heb hem op pc anders moet je maar pm'en

aaronstonebeat
17 maart 2009, 19:02
Dat moet 'm inderdaad zijn (lp, sg, strat, tele, V en jem777). En het plan voor de V lijkt me gedetailleerder dan de andere modellen.

JacquesLeDick
19 maart 2009, 07:17
Cheers All.
Nu Dat ding nog afgeprint krijgen, saven lukt al niet ....

barno
19 maart 2009, 08:04
heb het je net gemaild

JacquesLeDick
19 maart 2009, 08:07
heb het je net gemaild

Barno, Mega Respect!!!!!!!!! :ok: