PDA

View Full Version : CRATE GT 1200 halfstack



vipskate
15 maart 2009, 21:38
weet iemand waar deze amp nog te verkrijgen is?
ik heb gisteren een show op deze amp gespeeld en die klonk vet, ik speel in een pop/punkrock band en die voldeed meer dan voldoende zijn ding

AART
15 maart 2009, 23:37
Hmm, ik weet niet of die amp echt zijn geld waard is. Heb je al ervaring met meer amps of niet?

Ik zou dan liever voor een 2ehands buizencombo gaan of een oude marshall valvestate (8100). Die crate transistor topjes uit china zijn niet zo veel soeps.

kenx
16 maart 2009, 07:33
Als de TS erop gespeeld heeft, en de sound en uiteraard dan ook de versterker top vind, is daar toch niets mis mee?

@TS: kijk eens bij musicstore de kans zit erin dat ze die daar verkopen.

Mvg,

Kenny

vipskate
16 maart 2009, 21:28
ik heb op de site van musicstore gekeken, daar hebben ze hem niet
iemand nog suggesties?

Ferraririk
16 maart 2009, 21:38
ik gaat voor u zoeken beste man :D


Edit: Wil je nou halfstack ( 1 cab ) of Stack ( 2 Cabs

pannekoek
16 maart 2009, 21:59
ik gaat voor u zoeken beste man :D


Edit: Wil je nou halfstack ( 1 cab ) of Stack ( 2 Cabs

in de titel staat half stack...


is dit misschien iets?

http://www.marktplaats.nl/index.php?sref=http%3A//www.google.nl/search%3Fhl%3Dnl%26q%3Dcrate+halfstack%26btnG%3DZo eken%26meta%3Dlr%253Dlang_nl&url=http%3A//muziek.marktplaats.nl/versterkers-bas-en-gitaar/234572293-crate-1200hw.html%3Fxref%3D1

vipskate
17 maart 2009, 18:55
ik wil hem nieuw kopen, weet iemand waar ik hem kan vinden?

marter544
17 maart 2009, 19:28
Geen flauw idee, er staat wel een mooie Blue voodoo halfstack op marktplaats.. 400 euro, en klinkt een stuk beter.

Squier4ever
17 maart 2009, 20:28
die blue voodoo is zeker weten beter dan die transistor shitbak. degene die vipskate wil kopen past voor mij in de categorie fender fm100, stagg, behringer en andere cheapo transistor shit. prima als de TS het wil kopen, maar realiseer je wel hoe veel je jezelf tekort doet dan.

vipskate
17 maart 2009, 20:53
kan goed zijn, ik ben ervan overtuigd dat het een amp is die lang kan meedraaien. Hij klonk echt geweldig. Ik wil gwn weten waar ik hem kan halen, meer niet

vipskate
17 maart 2009, 21:15
ik denk datk die versterker niet meer in ons land ga kunnen kopen
ik ga even uitkijken naar de flexwave

Squier4ever
18 maart 2009, 13:36
ik denk datk die versterker niet meer in ons land ga kunnen kopen
ik ga even uitkijken naar de flexwave

eigenwijs ben je wel een beetje he.... je kunt voor dat geld echt iets beters kopen, geloof ons nou gewoon eens.

vipskate
18 maart 2009, 14:18
maj eigenwijs, ik weet wat ik zoek en ben er tevreden mee
amp moet gwn dienen voor repetities, meer dan geschikt

Ferraririk
18 maart 2009, 17:46
als je naar flexwave kijkt wrom niet naar die blue voodoo buizen klinken veel beter !

vipskate
19 maart 2009, 16:34
niemand die weet waar hij nog te koop is?

Luke-wannabe
19 maart 2009, 17:03
Jezus wat een bullshit weer hier zeg :D
Die gast heeft over die amp gespeeld en vind hem helemaal te gek. Dan gaan hier mensen hem een beetje zitten afraden! Echt apart.. Stelletje snobs :D

@ Vipskate: Koop gewoon die 2dehands! Nog goedkoper ook.

AART
19 maart 2009, 19:28
In dat budget zou ik een tweedehands Crate Blue Voodoo zoeken als je zo graag een crate wil.

De 3 kanaals zijn helemaal leuk als je die kan vinden.

vipskate
25 maart 2009, 20:09
kvind ze nergens tweedehans in belgie, in nederland dan weer wel maar das toch beetje te ver rijden hiervoor. ( ben nog student en afhankelijk van ouders )

ik kijk nu uit naar een crate flexwave, heb enkele muziekzaken gemaild of ze die crate GT 1200 alsnog kunnen bestellen

vipskate
25 maart 2009, 20:11
het zou een van deze 4 worden, kheb ze alle 4 al bespeeld

Marshall MG halfstack
Crate shockwave halfstack
crate gt 1200 halfstack
crate flexwave halfstack

Ferraririk
25 maart 2009, 20:12
Lord Praise the train!

Ferraririk
25 maart 2009, 20:13
hmm Marshall MG Halfstack?

Ome Keith
25 maart 2009, 20:20
EIG (Nijmegen) adverteert er nog mee. 299 voor top en 299 voor cab.
Heb setje ook voor 399,- (nieuw!) zien staan.
Gaat nog ff zoeken

Ome Keith
25 maart 2009, 20:22
Bij musicstore hebben ze dezelfde cab voor veel minder en een Crate 300w head met een Fame 412 cab voor 455,-

http://www.musicstore.com/en_EN/EUR/_Bundle_-Crate-GT-3500-Head-Fame-GN412A-Cabinet-LS-Kabel/art-GIT154

Ome Keith
25 maart 2009, 20:27
http://www.feedback.nl/?b=FW120HS&a=

voor maar 399,-


uhmmmmmm

Als je perse die GT1200 head wilt, dan zou je die bij EIG kunnen halen en de cab uit Düsseldorf kunnen laten komen. Of kijken of EIG wat aan dat prijsverschil voor die cab (echt erg groot) kan doen.

Squier4ever
25 maart 2009, 21:23
het zou een van deze 4 worden, kheb ze alle 4 al bespeeld

Marshall MG halfstack
Crate shockwave halfstack
crate gt 1200 halfstack
crate flexwave halfstack

sorry maar als jullie band hier ooit in de buurt speelt kom ik niet luisteren, dat geluid trek ik echt niet meer.

stikel
25 maart 2009, 21:57
Jezus wat een bullshit weer hier zeg :D
Die gast heeft over die amp gespeeld en vind hem helemaal te gek. Dan gaan hier mensen hem een beetje zitten afraden! Echt apart.. Stelletje snobs :D

@ Vipskate: Koop gewoon die 2dehands! Nog goedkoper ook.

Helmaal mee eens. TS moet gewoon lekker zijn eigen gang gaan. Dus zelf luisteren en kiezen. En die enkele halve zool met zijn grote muil ben je liever kwijt dan rijk tijdens je optredens.:D Overigens zou ik niet weten waar je de Crate set zou kunnen kopen. Succes.

Greetz Jan en zoon

Joey Handsome
25 maart 2009, 22:03
Ja gek hè dat hem hier wat beters wordt aangeraden... het is toch een forum. Leuk dat hij uit een (gare) transistor top een leuk geluidje krijgt, maar wat zou het deren iets te testen wat hij wellicht zelf ook veel beter vindt klinken. Het kan geen kwaad voor de ts om dat gewoon voor de gein eens te proberen. Mocht het nou toch niet het geval zijn dat er iets beters is dat die ene Crate, kan hij die toch alsnog proberen te kopen.

Squier4ever
25 maart 2009, 22:13
Ja gek hè dat hem hier wat beters wordt aangeraden... het is toch een forum. Leuk dat hij uit een (gare) transistor top een leuk geluidje krijgt, maar wat zou het deren iets te testen wat hij wellicht zelf ook veel beter vindt klinken. Het kan geen kwaad voor de ts om dat gewoon voor de gein eens te proberen. Mocht het nou toch niet het geval zijn dat er iets beters is dat die ene Crate, kan hij die toch alsnog proberen te kopen.

dat dacht ik dus ook, maar TS denkt daar kennelijk anders over. anyway laat 'm lekker wegkwijlen bij transistor-shitzooi, blijft het mooie spul voor ons over.

don marco
25 maart 2009, 22:53
als dat zijn sound is, is dat toch ok.. hij vraagt waar kan hij zo een amp nog kan kopen.. en men raadt hem god weet wat weer aan. een of andere buizenbak..
Antwoord dan niet..

nieuw? gebruikt?
hier alvast een linkje http://www.gitaar.net/forum/index.php?read,17,351197

weet niet of ie er nog staat..

stikel
25 maart 2009, 22:54
anyway laat 'm lekker wegkwijlen bij transistor-shitzooi, blijft het mooie spul voor ons over.

Dat staat dan nog in de winkel zeker. Bij jouw staat het in ieder geval niet.:D

Greetz Jan en zoon

Joey Handsome
25 maart 2009, 23:00
als dat zijn sound is, is dat toch ok.. hij vraagt waar kan hij zo een amp nog kan kopen.. en men raadt hem god weet wat weer aan. een of andere buizenbak..
Antwoord dan niet..

nieuw? gebruikt?
hier alvast een linkje http://www.gitaar.net/forum/index.php?read,17,351197

weet niet of ie er nog staat..

Men wil hem er heus wel mee helpen, maar het is toch aardig dat hem ook nog aanvullende info over andere amps wordt gegeven die wellicht nog mooier klinken en toch redelijk binnen het budget vallen. Je kunt niet overal altijd zelf maar op komen. Verder kan het helemaal geen kwaad een beetje rond te neuzen. Een hoop mensen spreken hier uit ervaring en een amp maar één keer gehoord hebben en dan al je oordeel klaar... Toch vreemd als mensen dan gaan zeuren, ik neem aan dat het niet bedoeld was om hem te pesten. :roll:

stikel
25 maart 2009, 23:35
eigenwijs ben je wel een beetje he.... je kunt voor dat geld echt iets beters kopen, [COLOR="red"]geloof ons nou gewoon eens.Eigenwijs daar bedoel je jezelf mee zeker


die blue voodoo is zeker weten beter dan die transistor shitbak. degene die vipskate wil kopen past voor mij in de categorie fender fm100, stagg, behringer en andere cheapo transistor shit. prima als de TS het wil kopen, maar realiseer je wel hoe veel je jezelf tekort doet dan. Je vergeet nog wat in dit lijstje : Epi dot, Squier enfin jou hele gear uitgezonderd de JTM 30


sorry maar als jullie band hier ooit in de buurt speelt kom ik niet luisteren, dat geluid trek ik echt niet meer.


dat dacht ik dus ook, maar TS denkt daar kennelijk anders over. anyway laat 'm lekker wegkwijlen bij transistor-shitzooi, blijft het mooie spul voor ons over.

En dit noem je helpen. Dit is gewoon een voorbeeld van iemand die niet op de vraag van de TS reageert en een mening over de keuze van TS spuwt die compleet respectloos is. Ik kan dat niet hebben van iemand in wiens slaapkamer je nog niet voor euro 500 aan gear (alles bijelkaar) kunt stukslaan. En dat mag je nog van geluk spreken dat er een JTM 30 bijstaat anders was je voor de helft al klaar.

Zo weet die ook eens hoe zoiets voelt.

Weer on topic graag en geeft TS de gouden tip waar hij de Crate set kan kopen.

Greetz Jan en zoon

vipskate
5 mei 2009, 20:35
ik heb hem eindelijk gevonden
voor 180 euro meegepakt, das echt geen geld aja :-)

Ferraririk
5 mei 2009, 21:01
wat? welke?

vipskate
5 mei 2009, 21:03
ik heb de crate gt 1200 in goede staat met footswitch enal gekocht voor 180 EURO

Ferraririk
5 mei 2009, 21:25
Nice, hoeklinktie?

stikel
6 mei 2009, 09:07
ik heb hem eindelijk gevonden
voor 180 euro meegepakt, das echt geen geld aja :-)

En ???? Bevalt tie.

Greetz Jan en zoon

vipskate
6 mei 2009, 09:17
jep hij bevalt mij prima
heb er ineens een racktuner bijgekocht, voglende week gaat hij naar het repetitiekot :-)

Bolder
6 mei 2009, 19:26
foto's?!?!?!