PDA

View Full Version : Iemand zin om blues te spelen ?



Output
15 maart 2009, 18:46
Heeft er toevallig iemand zin om (half) voor de lol een bluesbandje op te richten? Ik woon in Vosselaar (bij Turnhout) dus ik spreek eigelnlijk vooral de belgen aan. Zelf ben ik er 14 maar ik ben, zonder op te willen scheppen, zeker meer dan een beginner.
Het was maar gewoon een ideetje dat me te binneschoot, maar ik dacht waarom niet. Mijn bedoeling is eigelijk om cafeetjes te doen.
Iemand interesse?

greets

Thunders1988
15 maart 2009, 21:44
:cheerup:

Jippie! Ik ben van Beerse en speel eigenlijk alleen maar wat blues enzo...
Misschien eens afspreken om wat te jammen.

Edit: Ik speel ook bas en harmonica.

Stuur je mailadres maar eens via PM ofzo.

Groeten, Mathias

Staon
16 maart 2009, 10:32
Too bad dat ik te ver weg woon, ik ben desperatly op zoek naar een bluesband voor mensen van onze leeftijd.. kut xD

VanMeekeren
16 maart 2009, 16:45
Zucht!! :(

Ben ook al een tijdje op zoek naar een trio/quatro voor blues/jams.. En dan heerlijk de bluescafétjes afstruinen...

Het simpele coverwerk wat we nu doen heb ik wel een beetje bekeken... zolangzamerhand..

johns
2 april 2009, 10:54
Inderdaad moeilijk te vinden, ik loop al jaren tegen hetzelfde aan :/

Nemo
24 april 2009, 23:44
Too bad dat ik te ver weg woon, ik ben desperatly op zoek naar een bluesband voor mensen van onze leeftijd.. kut xD
Waar kom je dan vandaan? Want ik ben ook zoek naar mensen die bereid zijn om blues te spelen. Maar ik heb niet zo goed op kunnen doen over welke leeftijdsklasse we nou spreken, want ik ben zelf 14 en ik kom uit haarlem

levi
9 mei 2009, 12:54
Aww man !!! Ik woon in lisse er is ook niemand ergens in een straal van 10 km die een band wil opstarten hier. :S Als ik 18 ben kan ik tenminste auto rijden, en kan ik tenminste wat verder gaan zoeken dan in 10 km van mijn woon plaats af.

fenderke
22 mei 2009, 20:21
Hallo,

ik woon in mol niet zover van turnhout he en ik ben 15 jaar.
ik speel ook heel graag blues...

interesse ?

Staon
22 mei 2009, 20:30
@ Nemo, Ik woon zelf in Castricum, maar m'n pa in Haarlem :P. Daar ben ik dan eens in de twee weken, probably een keertje samen jammen ofzo :)