PDA

View Full Version : Graag voorstellen en een muzikaal voorstel!



Guitarexperience!!!
15 maart 2009, 18:38
Beste iedereen,

Mijn naam is Harold, ik ben 42 jaar en kom uit Utrecht. Ik ben een groot fan van gitaarmuziek en alles wat met gitaren te maken heeft. Daarvoor ga ik vaak naar lokale blues en jazz optredens. Ook houd ik ervan om af en toe op de zolderkamer te pingelen op mijn akoestische Epiphone gitaar in het weekend. Nou heb ik mij onlangs verbonden aan een evenement in Hilversum dat maandelijks plaatsvindt. Daarvoor help ik vrijwillig mee om het in goede banen te leiden. Het heet de Guitar Experience en wordt gehouden in Beeld en Geluid in Hilversum. Mij lijkt het leuk om dat met jullie te delen omdat daar zeer veel leuke activiteiten op gebied van de gitaar plaatsvinden. Zelf ben ik ook heel benieuwd naar de verhalen hier op het forum! en zal ik veel tijd en energie steken in het lezen ervan.

Wat ik in ieder geval nu met jullie wil delen is dat aanstaande zaterdag Alides Hidding optreed die bekend is van de Time Bandits! Daarnaast is de gitarist van Boris aanwezig en zijn er vele bijzonder goede jonge talenten als Wim den Herder en Giovanni van den Heuvel aanwezig die hebben deelgenomen aan de finales van de Sena Guitar Awards. Ook is er een gitaar beurs met onder andere een demonstratie van de Gibson Robot. Vanaf 13:00 is iedereen welkom en entree is gratis. Meer info vind je op www.guitarexperience.nl


Met Vriendelijke groet en hopelijk tot ziens!:gitarist:

Harold.

Harry
16 maart 2009, 10:02
hoi Harold, welkom! Bedankt voor de tip, klinkt leuk, helaas zit ik vol zaterdag. Kom je wel eens in het Pothuys in Utrecht?

Guitarexperience!!!
20 maart 2009, 14:38
Beste Harry dank je wel voor je vrolijke onthaal! In het Pothuys in Utrecht ben ik een aantal malen geweest en de sfeer is altijd erg goed. Wanneer ik er weer heen ga weet ik niet, maar wel weet ik dat morgen de grote dag is! Echt jammer dat je er niet bij kan zijn want het wordt zeer gaaf!

Voor de mensen die wel zouden kunnen zou ik graag willen zeggen dat morgen ook NPS aanwezig is met een interviewtafel ala De Wereld Draait door op een prachtig podium! Daarbij houdt anchorman Co de Kloet de hele dag interviews met de artiesten en er wordt ook gefilmd. In iedergeval de geluidsfragmenten worden uitgezonden via de radio. Ook is de beurs norgen zeer uitgebreid en is er veel te zien. De sfeer wordt helemaal top.

Ook is het hele gitaristenveld nu bekend en dat wordt zeer indrukwekkend. Om jullie alvast een tipje van de sluier op te lichten van heb ik hier een aantal video's van de gitaristen die komen spelen:

http://www.youtube.com/watch?v=n8mpwycn9Z8

http://www.youtube.com/watch?v=-aRLdeRLYKk

http://www.youtube.com/watch?v=d26pduuYsSA

Er zijn nog veel meer supertalenten aanwezig dus schroom niet langs te komen.:soul:

Hopelijk tot morgen!

Harold.

Guitarexperience!!!
20 maart 2009, 15:06
Voor het gemak is dit kort het programma van de meeste optredens van morgen, voor alle nieuwtjes verwijs ik graag naar onze site. www.guitarexperience.nl

Gitaristenveld zaterdag 21 maart 2009 in Beeld en Geluid:

Theaterzaal 1:
13:00-13:30 Leander Nijland, Wim den Herder, Giovanni van den Heuvel.
13:45-14:15 Rudy de Queljoe, Leander Nijland
14:15-14:45 Marcel Singor, Wim den Herder
15:00-15:30 Alides Hidding, Marcel Singor
15:45-16:15 Alides Hiding Paul Dijkstra, Wim den Herder
16:30-17:00 Boris Band, met Marcus Machado & Leon Taihuttu
17:15-17:45 Big Guitar Experience Jamsessie!

De vaste begeleiders zijn Jay-Tee op de bas en Elleon Noya op de Drums

Theaterzaal 2:
13:00-13:30 Worshop.
13:45-14:15 De Clinic van Wim den Herder
14:15-14:45 De clinic van Adrian Maruszczyk
14:45-15:15 Workshop
15:15-15:45 De Koyabu clinic van Ron Baggerman
16:00-18:00 Guitar & Drums! Van/door leerlingen Robberts Music school.